Kijk even naar onderstaande comments onder het filmpje. Klik op de timestamps om te zien wat ie bedoelt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:04 schreef Oblivion het volgende:
Wat een zooi!
En de man met de rugzak die naar boven ging?
Ging gewoon weer naar beneden.
Hoezo in scene gezet?quote:3:30 Showing great camera consciousness. SSman takes off hood right on cue for the CamMan to capture conversion where 1stdude is emphatically assured EVERYBODY has been evacuated.
At 4:35 SSman says he is just making sure there's nobody else coming down the stairs.
CanMan doesn't bother to inform SS man the whole building has collapsed. Not just top fallen off. Guess SSman didn't need to know 'trivial details'.
SSman claims he saw first plane hit. Somethings fishy.
Ik hoor niks...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:07 schreef Oblivion het volgende:
Als je goed luistert.....hoor je het gerommel van iets beneden.
Vanaf 0:08 seconden. Kan het goed horen. Diep gerommel.quote:
Ja, eng geluid....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:16 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Vanaf 0:08 seconden. Kan het goed horen. Diep gerommel.
Ja, nog een keer gehoord, dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:16 schreef Wijze_appel het volgende:
edit: kan ook de wind langs de mic zijn. Klinkt normaal wat scheller, maar toch.
Dat lijkt me plausibeler ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:16 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Vanaf 0:08 seconden. Kan het goed horen. Diep gerommel.
edit: kan ook de wind langs de mic zijn. Klinkt normaal wat scheller, maar toch.
Vreemd filmpje idd. Ziet er erg "gemaakt" uit. In scene gezet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:04 schreef Oblivion het volgende:
Wat een zooi!
En de man met de rugzak die naar boven ging?
Ging gewoon weer naar beneden.
Moet je die scene eens zien als die kerel met rugzak de roltrap op rent. Die secret service kerel staat dan met kap over zijn hoofd, maar als de camera man aankomt doet ie hem snel af. Erg camera bewust is deze man, zoals die comment onder het filmpje al aangaf. Later heeft ie moeite met zijn naam en functie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:30 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Vreemd filmpje idd. Zit er erg "gemaakt" uit. In scene gezet.
Cameraman neemt niet eens de moeite de Secret Service man te vertellen dat het hele fucking gebouw naar beneden gedonderd is als die man zegt te menen dat de top eraf gevallen is.
Alsof het niet veel meer voorstelt.
Dat vragen naar zijn gegevens gebeurd ook raar. Alsof een scenario wordt afgewerkt. Voor geprogrammeerde vragen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet je die scene eens zien als die kerel met rugzak de roltrap op rent. Die secret service kerel staat dan met kap over zijn hoofd, maar als de camera man aankomt doet ie hem snel af. Erg camera bewust is deze man, zoals die comment onder het filmpje al aangaf. Later heeft ie moeite met zijn naam en functie.
Dat moeite hebben met de naam valt me wel vaker op bij de live "ooggetuigen". Let er maar eens op.
Juistem! Dat is precies wat mij in heel veel van die video'tjes opvalt. Ik ga er een paar zoeken... brb.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:36 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dat vragen naar zijn gegevens gebeurd ook raar. Alsof een scenario wordt afgewerkt. Voor geprogrammeerde vragen.. en antwoorden
Heel vreemd ja...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:30 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Vreemd filmpje idd. Ziet er erg "gemaakt" uit. In scene gezet.
Cameraman neemt niet eens de moeite de Secret Service man te vertellen dat het hele fucking gebouw naar beneden gedonderd is als die man zegt te menen dat de top eraf gevallen is.
Alsof het niet veel meer voorstelt.
Idd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heel vreemd ja...
Zeker als hij wel zijn naam laat spellen en wat voor rank hij heeft.
Het is niet alsof er paniek is en het vergeet te vertellen...
Laat me raden: je bent een vrouwquote:Maar dammit wat een stof...
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:40 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Idd.
[..]
Laat me raden: je bent een vrouw
Heel langzaam begin jij ook te zien dat er acteurs in het spel zijn .... let maar opquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heel vreemd ja...
Zeker als hij wel zijn naam laat spellen en wat voor rank hij heeft.
Het is niet alsof er paniek is en het vergeet te vertellen...
Mensenkennis... en je foto in je fobo hielp ook een beetjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Hoe raad je het!
Maar een hele sloppy one...
Wat is jouw beknopte gedachte achter 9/11?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:50 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Mensenkennis... en je foto in je fobo hielp ook een beetje
Inderdaad dat zijn voorgeprogrammeerde vragen maar die zijn voor een cameraman helemaal niet raar, gebeurt vaak bij interviews zodat men later die gegevens in beeld kan zetten als de beelden uitgezonden worden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:36 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dat vragen naar zijn gegevens gebeurd ook raar. Alsof een scenario wordt afgewerkt. Voor geprogrammeerde vragen.
Euhm, volgens mij zegt een cameraman normaal niet zoveel, maar een interviewer?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:14 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Inderdaad dat zijn voorgeprogrammeerde vragen maar die zijn voor een cameraman helemaal niet raar, gebeurt vaak bij interviews zodat men later die gegevens in beeld kan zetten als de beelden uitgezonden worden.
Dat zou ook kunnen...quote:Trouwens voor degenen die afvragen waarom de cameramanj niet vertelt dat WTC2 compleet is ingestort wie zegt dat de hij dat wel weet? Op het moment dat WTC2 instortte had hij geen zicht op WTC2, kijk maar waar hij staat in het begin van het filmpje als WTC 2 net is ingestort. Duidelijk te zien dat hij van dat punt zo goed als geen zicht op WTC2 want WTC1 staat er voor. Dus dan is de vraag what happened aan iemand die er een stuk dichterbij stond en mogelijk veel beter zicht er op had toch helemaal niet zo raar?
quote:NIST FOIA CBS-Net Dub 3 Clips 1 - 19. After the South Tower collapses the cameraman runs to get a better view of the North Tower from the financial angle and stops at the WTC 7 building on the way.
Ik denk echt.quote:
en er staat gewoon een vrouw/man icoontje bij iedere post die men doetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:50 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Mensenkennis... en je foto in je fobo hielp ook een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |