SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I honestly don't think you would find records of even a smalltown school with so many identical names.
Let alone in any prestigious, international company in New York City !
EDIT: Ik werk binnen een business unit met zo'n 70 collega's. Geen 2 personen delen dezelfde achternaam, laat staan dat er meerdere familieleden van elkaar werken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2010 00:11:04 ]
.. en dus ook geen geluid.quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik kwam nog wat interessants tegen. Even wat copy en paste werk:
Simon Shack has now updated his "CANTOR TWINS" post since even more 'doubles' supposedly working at Cantor Fitzgerald have been found - for a total of 70 same-named employees! I am posting it here reminding everyone that it's all Simon Shack's hard work - as I believe it's only fair and just to give him credit for his efforts whenever they are mirrored on Let's Roll :
THE CANTOR "TWIN PATTERNS"
by Simon Shack
Throughout this long yet fascinating "vicsim" research, I have noticed one particular thing when it comes to wrap our heads around it all (not saying I myself have managed to wrap it all up yet!..). This one thing has to do with the coincidental repetition of given patterns which, as I see it, are quite extraordinary. Yet, many people seem to shove the 'haphazard coincidences' aside - in favor of other oddities which arouse their thinkbone more compellingly. However, I believe no crime investigation can totally ignore issues of 'statistical probability', so allow me to set forth my latest observations.
I have compared and merged two separate listings of the alleged Cantor Fitzgerald victims of 9/11. The 'merging' was necessary as the approx. 360 names of each listing do not always match - don't ask me why! Let us also, for now, ignore the fact that the official Cantor death-toll reported by the media was "658". There is simply no complete listing of those 658 names to be found anywhere on the internet. So, we are dealing here with 2 listings of 360 names of alleged employees of one single company.
OFFICIAL CANTOR FITZGERALD MEMORIAL
http://www.cantorfamilies.com/cantor/jsp/lastnamelist.jsp?LNL=A
CANTOR FITZGERALD VICTIMS' MASS SERVICE LISTING
http://myfriendsphotos.tripod.com/cf.html
What strikes me as extraordinary is the amount of identical/similar surnames of employees allegedly working at Cantor Fitzgerald. Moreover, I wonder, just how common is it for pairs of brothers/sisters/cousins to clinch a plum job (and work in the same offices) of a top-notch NY financial company? Out of the approx 360 names listed, we may find as many as 29 groupings of identical surnames (totalling 70 employees). Note that there are such groupings for almost every single letter of the alphabet in the Cantor Fitzgerald 'victim lists'.op mijn werk is er wel iemand met de dezelfde achternaam maar niet familie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I honestly don't think you would find records of even a smalltown school with so many identical names.
Let alone in any prestigious, international company in New York City !
EDIT: Ik werk binnen een business unit met zo'n 70 collega's. Geen 2 personen delen dezelfde achternaam, laat staan dat er meerdere familieleden van elkaar werken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Heb je dat filmpje wel bekeken of nietquote:
Het blijft een statistisch vreemde verzameling namen. Daar komt nog bij dat dit bedrijf dus 2 derde van zijn medewerkers in een klap kwijt was, maar wel in staat was om binnen een week na de aanslagen weer met haar handel online te zijn. Knap van meneer Howard Lutnick (die tevens zijn eigen broer bij de aanslagen verloor) om dat voor elkaar te boksen, te midden van dat grote verlies.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
op mijn werk is er wel iemand met de dezelfde achternaam maar niet familie.
Tja, toen mijn vader nog leefde, maar duidelijk was dat het niet lang meer ging duren zag ik alles na zijn overlijden als een grote zwarte vlek. De praktijk was dat ik 'm ontzettend mis, maar zeker, ook in die week daarna, wel in staat was te functioneren. Sterker nog, je storten op een willekeurig iets (voor veel mensen is dat 't werk) is een manier van overleven/omgaan met.. zo knap is dat niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het blijft een statistisch vreemde verzameling namen. Daar komt nog bij dat dit bedrijf dus 2 derde van zijn medewerkers in een klap kwijt was, maar wel in staat was om binnen een week na de aanslagen weer met haar handel online te zijn. Knap van meneer Howard Lutnick (die tevens zijn eigen broer bij de aanslagen verloor) om dat voor elkaar te boksen, te midden van dat grote verlies.
Het is niet zo dat overal wat achter gezocht wordt. Het is een verzameling van hele vreemde zaken rondom het gebeuren. Punt is dat het onmogelijk is voor mij om hier alles maar even op te sommen aangezien delen toch niet worden gelezen en het gewoon te veel is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tja, toen mijn vader nog leefde, maar duidelijk was dat het niet lang meer ging duren zag ik alles na zijn overlijden als een grote zwarte vlek. De praktijk was dat ik 'm ontzettend mis, maar zeker, ook in die week daarna, wel in staat was te functioneren. Sterker nog, je storten op een willekeurig iets (voor veel mensen is dat 't werk) is een manier van overleven/omgaan met.. zo knap is dat niet.
Je kunt ook overal wat achter zoeken.
ja dat is inderdaad raar/bizarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het blijft een statistisch vreemde verzameling namen. Daar komt nog bij dat dit bedrijf dus 2 derde van zijn medewerkers in een klap kwijt was, maar wel in staat was om binnen een week na de aanslagen weer met haar handel online te zijn. Knap van meneer Howard Lutnick (die tevens zijn eigen broer bij de aanslagen verloor) om dat voor elkaar te boksen, te midden van dat grote verlies.
Waar is de statistische berekening dan? Dat is wel iets overtuigender dan zomaar wat te roepen zonder enige onderbouwing. Zo moeilijk is het niet om een model op te bouwen en wat te simuleren: data ivm aantal namen in de VS is wel te vinden, wat parameters aan te nemen en te laten variëren (afwijkingen tov gemiddelde gezien geografische verschillen in naamgebruik, afwijking tov gemiddelde gezien familieleden vaak in hetzelfde bedrijf werken, ...).quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zoals het filmpje onderschrift zelf al zegt. "plane crash world trade fx lightwave 3d"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:14 schreef DarthHouse het volgende:
Security cam;
En vanaf de andere kant ook!![]()
WTF, hoe heeft deze opname de collapse overleefd??
Ik weet nog van die ene kerel die tussen het puin stond, en zei;
het grootste wat ik tot nu toe vond was een toetsenbord van een telefoon!
Lijkt me leuk om zoiets uit te zoeken, hoewel ik geen rekenwonder ben. Kunnen we hier iets mee?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:13 schreef gorggg het volgende:
[..]
Waar is de statistische berekening dan? Dat is wel iets overtuigender dan zomaar wat te roepen zonder enige onderbouwing. Zo moeilijk is het niet om een model op te bouwen en wat te simuleren: data ivm aantal namen in de VS is wel te vinden, wat parameters aan te nemen en te laten variëren (afwijkingen tov gemiddelde gezien geografische verschillen in naamgebruik, afwijking tov gemiddelde gezien familieleden vaak in hetzelfde bedrijf werken, ...).
Er zouden in die lijst ook >3 "Smith"s dienen te staan. Er komt er geen enkele voor. Is dat dan ook zogenaamd een bewijs van een conspiracy?
Ivm terug live gaan na zo'n ramp. Zo vreemd is dat toch ook niet? Onze software moet terug live kunnen zijn na zo'n 10 dagen zelfs als al onze medewerkers om een of andere reden sterven. Dat is zo opgenomen in de DRP-plannen.
Ivm Cantor:
http://www.baselinemag.co(...)ld-FortySeven-Hours/
Zo vreemd vind ik dat persoonlijk niet.
zag al direct dat het nep was, zonder dan onderschrift.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zoals het filmpje onderschrift zelf al zegt. "plane crash world trade fx lightwave 3d"
Ik kijk altijd goed voordat ik wat post.....nu ff niet opgeletquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zag al direct dat het nep was, zonder dan onderschrift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |