quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De Rijdende Rechter gaf mij 450 uur werkstraf, dat was echt fantastisch!
Daar staat een ban opquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Privéberichten op het forum gezetecht zon zeikerd over privegegevens
Grijze man = oprichter sitequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:40 schreef Mandal het volgende:
HUH WIE IS NOU WIE? Ik snap er de bal van
Oh ik dacht net andersom.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Grijze man = oprichter site
Andere man = man die niet wil dat gegevens op site geplaatst worden
Die man in pak is dus de eigenaar van de site.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die ringendraaier is verweerder, die blaaskaak is eiser.
Haha, zoiets jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:42 schreef Palomar het volgende:
heeft die vrouw nou een wolvenshirt aan???
[edit[ oh nee, lijkt meer een soort drakenshirt![]()
Die man in pak ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie is nu de beheerder van de site nu?
Die pad?
Die grijsaard is beheerder van de site, forum staat er los van, op het forum is de discussie losgebarsten, die twee kerels tegenover hem willen niet op de website van grijsje staan, want ze vertrouwen hem niet, en hebben dat op het forum aangegeven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie is nu de beheerder van de site nu?
Die pad?
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Die grijsaard is beheerder van de site, forum staat er los van, op het forum is de discussie losgebarsten, die twee kerels tegenover hem willen niet op de website van grijsje staan, want ze vertrouwen hem niet, en hebben dat op het forum aangegeven.
Of zoiets.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:46 schreef Cee het volgende:
"Je moet het ijzer smeden als het heet is!"
Spreken is zilver, zwijgen is 450 euro.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zilver is spreken, zwijgen is goud?
Heb je plannen?quote:
of bejaarden over vishengelsquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:49 schreef Mandal het volgende:
Erg begrijpelijk allemaal. NOT.
Ik wil klagende bejaarde buren over schuttingen!
ik wacht de uitspraak afquote:
RECHTSTANDIG AFGESNEDEN!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
"Da's mijn hengel nie, kom nou"
WIE ZEEJ DA?!!! WIE WAS DA?!!!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
RECHTSTANDIG AFGESNEDEN!
voor je het weet zit je bij meester visserquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Waarom neem je zo'n kind überhaupt mee?
Niet zo met brokkeltjes!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
RECHTSTANDIG AFGESNEDEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |