Dat gevoel heb ik bij meerdere zaken van De Rijdende Rechter.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:01 schreef golfer het volgende:
Nou. Iedereen weer blij met de oplossing die al 2 jaar geleden mondeling onderling was afgesproken.
Waarom moest in hemelsnaam Visser erbij geroepen worden
Niet echt, dat stadium zijn ze dan al lang voorbij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:12 schreef wolferl het volgende:
Dat gevoel heb ik bij meerdere zaken van De Rijdende Rechter.
Had makkelijk af gekund met een bemiddelaar of iets in die trant.
Mooie kerel. In Afrika heb ik hectaren.. waarom zou ik blij zijn met 16 centimeter land? Hij haalt het hele idee van de Rijdende Rechter omlaag, daar is zo'n stukje land van een paar centimeter genoeg om het kadaster erbij te halen.quote:
Echt ongelooflijk inderdaadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:56 schreef Pool het volgende:
Die aflevering van gisteren.Ze wilden gewoon al die tijd al allebei hetzelfde, vervolgens doet mr. Visser uitspraak en ja hoor: ze denken allebei dat ze gewonnen hebben.
Ik vermoed dat Bennie daarna weer een keer met Alfred over de zaak sprak en toen aan hem vroeg of Alfred de uitgang niet wilde verplaatsen naar de Pelikaanstraat. Ik denk dat Alfred er toen geen vertrouwen meer in had en alles blokkeerde. Bennie kwam weer terug op het eerste voorstel en zei: Alfred dat wilde je toch wel? En Alfred dacht toen, dat wil ik niet want anders moet ik er straks ook voor gaan betalen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:53 schreef Lienekien het volgende:
Het bleef onduidelijk waarom de buren destijds niet al de poort hebben verplaatst toen Alfred zei dat het ok was.
"It's because I'm black, right?!"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:06 schreef Toad het volgende:
De beschuldiging van racisme kwam trouwens ook volledig uit het niets.
Als mijn buurman afspreekt om mijn poort 60 centimeter naar achteren te verplaatsen zou ik ook niet willen dat hij de poort opeens op een heel andere plek neerzet. Zeker als er parkeerplekken bij de oude plek staan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:36 schreef Stefan het volgende:
Ging nergens over. Die poort mocht al verplaatst worden. Waarom die neger er moeite mee heeft om op de andere straat uit te komen met zn poort, wat praktisch niks uitmaakt, is me een raadsel. Ik had de uitgang liever op de pelikaanstraat.
Er stond geen parkeerplek bij de oude plek. Het was een stoep. Aan zowel de oude uitgang als bij de Pelikaanstraat. De nieuwe buurmasn gebruikte de stoep voor de oude uitgang als parkeerplek.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:55 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Als mijn buurman afspreekt om mijn poort 60 centimeter naar achteren te verplaatsen zou ik ook niet willen dat hij de poort opeens op een heel andere plek neerzet. Zeker als er parkeerplekken bij de oude plek staan.
De Rijdende Rechter #8: Wie niet horen wil moet maar voelenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:59 schreef overflow- het volgende:
Kan iemand de aflevering posten waarin een jongen van 11/12 de gemeente voor 't gerecht sleept?
Het ging over een voetbalplek volgens mij. Ongelooflijk die jongen... Ben benieuwd wat die gast later gaat doen. (politiek zeker)
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
De Rijdende Rechter #8: Wie niet horen wil moet maar voelen
6 januari 2009 dus
quote:Bij een brand heeft de berging van Albert Vos veel rookschade opgelopen. Tot zijn grote ontsteltenis ontdekt Albert dagen later zelf de ravage: woningcorporatie Nijestee, de verhuurder van de berging, heeft Albert niet op de hoogte gesteld van de brand. Nu is de deur geforceerd en zijn al zijn spullen weg. Wie is er verantwoordelijk? De brandweer, de politie, Nijestee, stichting Salvage of Albert zelf? Mr. Visser onderzoekt alle mogelijkheden.
Lijkt me een interessantere aflevering dan die van de afgelopen wekenquote:
Alles interessanter dan de zoveelste burenruziequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lijkt me een interessantere aflevering dan die van de afgelopen weken
Ach, al moet ik zeggen dat die burenruzies ook wel wat hebbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Alles interessanter dan de zoveelste burenruzie
quote:
Ik zou er een studentenkamer van makenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:42 schreef golfer het volgende:
8, 64 per maand huur voor alleen die berging.
Ja. dat is dus zijn eigen grootste stommiteit geweest.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Goed, vervelende zaak voor die jongen, dat wel, maar waarom dan ook geen inboedelverzekering?
Het is idd echt GEEN geldquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zou er een studentenkamer van maken
Naast jouw woningquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:39 schreef Stefan het volgende:
derde achtereen een stomme zaak. Waar zijn die buren die elkaar haten.
Het kakt de laatste vier afleveringen sowieso in.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:21 schreef EvanStone het volgende:
Het was allemaal te braaf deze aflevering..
Groningen he, geen randstad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:42 schreef golfer het volgende:
8, 64 per maand huur voor alleen die berging.
quote:De heer Dijkxhoorn woont al 61 jaar in hetzelfde huis. De nieuwe buren hebben de hele boel verbouwd. Hierdoor is het gaan lekken in de slaapkamer en in de woonkamer van de heer Dijkxhoorn. Daarnaast stoort hij zich aan het geborrel in zijn doucheputje. Volgens de heer Dijkxhoorn hebben de buren hun wc op zijn riool aangesloten. De ruzie is inmiddels zo hoog opgelopen dat er niet meer normaal met elkaar valt te communiceren en is de schutting hoger dan gewenst opgetrokken.
quote:
quote:Z´n maat met de toepasselijke achternaam Bol.
quote:QFTOp dinsdag 26 oktober 2010 22:44 schreef TheAgent het volgende:
Die vriend doet me denken aan Lau van Tiny en Lau.
quote:Kon zo een scene uit the Godfather zijn
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:51 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeden+brillen+lange dichte jassenconferentie!
quote:Normaal doet ie dat ook nooit. Partijen eisen wel eens excuses, maar die wijst hij altijd af omdat het toch ongemeend is.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Dat gedwongen de hand schudden, tenenkrommend. Dat moeten ze echt niet meer doen.
quote:Huub van der Sanden heeft een database ontworpen waarin alle juweliers, goud- en zilversmeden van Nederland opgenomen zijn. Op het forum is een discussie ontstaan over deze website. Juwelier Strattmann heeft geen vertrouwen in de site en wil niet zonder toestemming op de site vermeld worden met zijn naam en adresgegevens. De discussie loopt volledig uit de hand. Beide vaklieden ontmoeten elkaar voor het eerst bij De Rijdende Rechter.
Het wachten wordt beloond!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De Rijdende Rechter gaf mij 450 uur werkstraf, dat was echt fantastisch!
Daar staat een ban opquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Privéberichten op het forum gezetecht zon zeikerd over privegegevens
Grijze man = oprichter sitequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:40 schreef Mandal het volgende:
HUH WIE IS NOU WIE? Ik snap er de bal van
Oh ik dacht net andersom.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Grijze man = oprichter site
Andere man = man die niet wil dat gegevens op site geplaatst worden
Die man in pak is dus de eigenaar van de site.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die ringendraaier is verweerder, die blaaskaak is eiser.
Haha, zoiets jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:42 schreef Palomar het volgende:
heeft die vrouw nou een wolvenshirt aan???
[edit[ oh nee, lijkt meer een soort drakenshirt![]()
Die man in pak ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie is nu de beheerder van de site nu?
Die pad?
Die grijsaard is beheerder van de site, forum staat er los van, op het forum is de discussie losgebarsten, die twee kerels tegenover hem willen niet op de website van grijsje staan, want ze vertrouwen hem niet, en hebben dat op het forum aangegeven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie is nu de beheerder van de site nu?
Die pad?
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Die grijsaard is beheerder van de site, forum staat er los van, op het forum is de discussie losgebarsten, die twee kerels tegenover hem willen niet op de website van grijsje staan, want ze vertrouwen hem niet, en hebben dat op het forum aangegeven.
Of zoiets.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:46 schreef Cee het volgende:
"Je moet het ijzer smeden als het heet is!"
Spreken is zilver, zwijgen is 450 euro.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zilver is spreken, zwijgen is goud?
Heb je plannen?quote:
of bejaarden over vishengelsquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:49 schreef Mandal het volgende:
Erg begrijpelijk allemaal. NOT.
Ik wil klagende bejaarde buren over schuttingen!
ik wacht de uitspraak afquote:
RECHTSTANDIG AFGESNEDEN!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
"Da's mijn hengel nie, kom nou"
WIE ZEEJ DA?!!! WIE WAS DA?!!!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
RECHTSTANDIG AFGESNEDEN!
voor je het weet zit je bij meester visserquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Waarom neem je zo'n kind überhaupt mee?
Niet zo met brokkeltjes!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
RECHTSTANDIG AFGESNEDEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |