Yup, daar sluit ik me helemaal bij aan! Er moet meer vuurwerk komen.....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:49 schreef MilaNL het volgende:
Ballonnen? Het is donker.. doe dan vuurwerk!
qua internet verbinding slecht nuquote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohh nee nog ééntje... hoe zou het met Midas zijn?
Euh ja? iets wat ik me al afvroegde[ploegde) ... wat zochten ze daar eigenlijk zo diep?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 03:15 schreef 5thencounter het volgende:
En die medewerkers in de mijnbouwindustrie steevast maar "kompels" blijven noemen in de pers al ware het een stel debiele tunnelgravers van minder dan laag allooi...Tot de stront de ventilator raakt en dan zijn het ineens Helden van de dag!
![]()
ja ideale RLS dit, ideale RLS dat. Ik hoop dat er een keer iets concreets uit komt en niet zoals nu ook met Laura Dekker, veel gelul maar weinig wol.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:31 schreef Gert het volgende:
Maar even een apart topiekje van gemaakt: Paul Römer (Endemol): "Mijnwerkersdrama ideale RLS"
Inspiratie voor een niéuwe RLS wellicht?
Misschien dit?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ideale RLS dit, ideale RLS dat. Ik hoop dat er een keer iets concreets uit komt en niet zoals nu ook met Laura Dekker, veel gelul maar weinig wol.
nee dat betekend de 33 mijnwerkers.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
Nog 33 mineros ? zou dat 33 minuten zijn ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |