Daar kan die Limburgse kuilengraver nog iets van lerenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar beter niet in vallen, is vrij diep.
Hier staan de links [live] Reddingsactie mijnwerkers Chili #3quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:38 schreef Pannenkoeken het volgende:
Waar is die stream te vinden? Of wordt t op tv uitgezonden nu?
het gaat nu nog snellerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:46 schreef Noelle06 het volgende:
Ze halen nu in ruim een uur, twee mijnwerkers naar boven.
Wel even wat sneller als vanmorgen.
Zo Snettebak, weer een nieuwe RLS gevonden? De DirtyThree From Below?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:43 schreef snetje het volgende:
Deze staat er ook al vanaf het begin bij ...oogt inmiddels ook gebroken ...![]()
[ afbeelding ]
Mwah! ze zijn al bijna klaar met alles ..... dus je kan gerust gaan pittenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo Snettebak, weer een nieuwe RLS gevonden? De DirtyThree From Below?![]()
Moet ik er voor gaan zitten of denk je nahh laamaar....?
Gaat 'm niet worden? 33 afleveringen Vieze Mannen van onder de grond enzo?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Mwah! ze zijn al bijna klaar met alles ..... dus je kan gerust gaan pitten
Neh! en ook niks van alles wat Jian voorstelde ... variatie! een keer 2 tegelijk ... 1 op zijn kop of een lege capsule.... ( moet nog steeds lachen om zijn post )...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden? 33 afleveringen Vieze Mannen van onder de grond enzo?
Jahh potverdorie, komen ze straks alleen met 3 minuten Oprah, 1½ minuut Letterman, 33 gouwe helmpjes uitgereikt door een Mediageile President een kloterig docu-filmpje!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Neh! en ook niks van alles wat Jian voorstelde ... variatie! een keer 2 tegelijk ... 1 op zijn kop of een lege capsule.... ( moet nog steeds lachen om zijn post )...
Wel balen achteraf.... hadden ze in die 67 dagen daar camera's geplaatst dan had je bv. RLS Back To Earth gehad ...of zoiets ...
Nu ja! die presidentenmeneer staat er toch maar ...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh potverdorie, komen ze straks alleen met 3 minuten Oprah, 1½ minuut Letterman, 33 gouwe helmpjes uitgereikt door een Mediageile President een kloterig docu-filmpje!Gemiste kans voor die arme jongens..
Yup, daar sluit ik me helemaal bij aan! Er moet meer vuurwerk komen.....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:49 schreef MilaNL het volgende:
Ballonnen? Het is donker.. doe dan vuurwerk!
qua internet verbinding slecht nuquote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohh nee nog ééntje... hoe zou het met Midas zijn?
Euh ja? iets wat ik me al afvroegde[ploegde) ... wat zochten ze daar eigenlijk zo diep?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 03:15 schreef 5thencounter het volgende:
En die medewerkers in de mijnbouwindustrie steevast maar "kompels" blijven noemen in de pers al ware het een stel debiele tunnelgravers van minder dan laag allooi...Tot de stront de ventilator raakt en dan zijn het ineens Helden van de dag!
![]()
ja ideale RLS dit, ideale RLS dat. Ik hoop dat er een keer iets concreets uit komt en niet zoals nu ook met Laura Dekker, veel gelul maar weinig wol.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:31 schreef Gert het volgende:
Maar even een apart topiekje van gemaakt: Paul Römer (Endemol): "Mijnwerkersdrama ideale RLS"
Inspiratie voor een niéuwe RLS wellicht?
Misschien dit?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ideale RLS dit, ideale RLS dat. Ik hoop dat er een keer iets concreets uit komt en niet zoals nu ook met Laura Dekker, veel gelul maar weinig wol.
nee dat betekend de 33 mijnwerkers.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
Nog 33 mineros ? zou dat 33 minuten zijn ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |