Nee.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie daar nog steeds zn boxer aan. Het is een grote schaduwvlek maar je ziet de contouren nog van de print.
kan jij in hun koppies kijken?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:15 schreef Stefan het volgende:
Ik las dat Isa en de rest al vrede hebben met de zelfmoord. Binnen 4 dagen er vrede mee hebben. Right.
Hallo. Een tante of de liefde van je leven waar je kinderen mee opvoed.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
kan jij in hun koppies kijken?
mijn tante is na een erg kort ziekbed overleden, daar had ik na een paar dagen ook vrede mee
Dat zegt toch niet dat ze eroverheen zijn...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:15 schreef Stefan het volgende:
Ik las dat Isa en de rest al vrede hebben met de zelfmoord. Binnen 4 dagen er vrede mee hebben. Right.
wat hallo?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hallo. Een tante of de liefde van je leven waar je kinderen mee opvoed.
Mij wel. Iemand rukt zich weg uit je leven zonder een teken te geven en je hebt er vrede mee. Tuurlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zegt toch niet dat ze eroverheen zijn...
Vrede hebben met de manier waarop iemand gegaan is, zeker na jarenlange ziekte, lijkt mij helemaal niet zo heel gek hoor.
Hallo dat je een tante niet kunt vergelijken met je partner, hoe goed de band met je tante ook was.quote:
hoezo zonder teken? het was juist waar de hele familie bang voor was!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mij wel. Iemand rukt zich weg uit je leven zonder een teken te geven en je hebt er vrede mee. Tuurlijk.
Je doet wel heel veel aannames hoor!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mij wel. Iemand rukt zich weg uit je leven zonder een teken te geven en je hebt er vrede mee. Tuurlijk.
Altijd handig zo iemand in de discussie die inside informatie heeft.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die tekenen waren er dus wel. Als je er nl altijd al bang voor was dan weet je wel een beetje hoe of wat natuurlijk. Ergens vrede mee hebben is ook weer iedereen verschillend. Dat zegt misschien niks over hun verdriet maar wel of ze wrok voelen ofzo, weet jij veel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
ik zeg niet dat vergelijkbaar is, maar dat ik na haar overlijden er wel vrede mee had.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hallo dat je een tante niet kunt vergelijken met je partner, hoe goed de band met je tante ook was.
Omdat ie sochtends nog is wezen golfen en Isa hem later die dag dood in huis vond? Lijkt me toch zonder teken ertussenuit knijpen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe weet je nou dat het 'zonder een teken' geweest is.
Ja, hij zal haar niet van te voren gezegd hebben 'Schat, heb je wat te doen woensdagmiddag? Ik wilde dan namelijk een handje pillen slikken en eruit stappen'.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Omdat ie sochtends nog is wezen golfen en Isa hem later die dag dood in huis vond? Lijkt me toch zonder teken ertussenuit knijpen.
oh omdat hij zelf voor zijn dood heeft gekozen mag hij dan niet meer iets er ontspanning doen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Omdat ie sochtends nog is wezen golfen en Isa hem later die dag dood in huis vond? Lijkt me toch zonder teken ertussenuit knijpen.
Als je met iemand samenwoont die al jaren zwaar depressief is en zelfmoord een optie vind en dat vermoedelijk ook weleens heeft besproken en gewoon totaal geen levenslust heeft, dan kun je toch lastig stellen dat je het niet ziet aankomen dat het een keer fout kan gaan en je afscheid moet nemen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vind zelfmoord respecteren veel te ver gaan. Euthanasie bij een terminale ziekte oke. Maar een depressie is geen terminale ziekte. Een zelfmoordpoging zie ik als een momentopname van een gemoedstoestand.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:40 schreef formerjellybean het volgende:
Juist omdat zelfmoord veel emoties oproept en er soms helaas ook mensen zijn die zijn keuze niet begrijpen en niet respecteren.
*zucht* heb je nou werkelijk een plaat voor je kop?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vind zelfmoord respecteren veel te ver gaan. Euthanasie bij een terminale ziekte oke. Maar een depressie is geen terminale ziekte. Een zelfmoordpoging zie ik als een momentopname van een gemoedstoestand.
Ongeneeslijk is niet hetzelfde als terminaal. Depressie kan een chronische ziekte zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
*zucht* heb je nou werkelijk een plaat voor je kop?
Depressie is wel een degelijk een ziekte die ongeneeslijk kan zijn
Ik zeg toch niet dat depressie ongeneeslijk is. Leer eens lezenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
*zucht* heb je nou werkelijk een plaat voor je kop?
Depressie is wel een degelijk een ziekte die ongeneeslijk kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |