Welkom in de Digital Corner Slowchat
Wat was het vorige topic
De huisregels van de stamkroeg
Vaste bezoekers van de stamkroeg
IRC
Wat te doen als ik de laatste post heb?
Je hebt de oude userID nog in de OP staan...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:09 schreef FredvZ het volgende:
Die 258 in de TT moet idd 259 zijn.
(en was het iemand al opgevallen dat er iets niet klopt aan de link met mijn username in de voorstel alinea?)
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:12 schreef Bart het volgende:
Fredje zet Jump ook ff bij de stamgasten, die hoort inmiddels ook bij de inboedel.
Geen zin om me ook nog te moeten registreren voor de wiki, dus iemand anders zal het op de wiki aan moeten passen.quote:De gebruiker "fredvz" bestaat niet. Controleer de schrijfwijze of maak een nieuwe gebruiker aan.
Alquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
Geen zin om me ook nog te moeten registreren voor de wiki, dus iemand anders zal het op de wiki aan moeten passen.
quote:
Aangepast!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:09 schreef FredvZ het volgende:
Die 258 in de TT moet idd 259 zijn.
(en was het iemand al opgevallen dat er iets niet klopt aan de link met mijn username in de voorstel alinea?)
Ik zou gewoon nog een toetsenbord en muis kopen... Of anders via remote desktop ofzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:23 schreef mschol het volgende:
even vraagje: ik heb 2 PC's, 2 schermen en 1x toetsenbord (draadloos) en bedrade muis..
hoe kan ik die het handigst aanelkaar koppelen?
beide pc's kunnen 2 schermen aan, deze sluit ik het liefst via DVI aan (hdmi zit niet op de schermen)
als ik de ruimte had om extra toetsenbord + muis kwijt te kunnen had ik dat zeker gedaan..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nog een toetsenbord en muis kopen... Of anders via remote desktop ofzo.
Dankjewelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:52 schreef phluphy het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe router Bart, en nog gecondoleerd met de oude.![]()
Hmm, ik hoop dat ik er iets eerder vanaf benquote:En ik doe mee, met die verkoudheid. Al 10 dagen hardnekkig aanwezig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |