Vandaag een mail van Online mogen ontvangen.
quote:
Nou, dat kan ik dus vergeten:
quote:
Verwachte snelheid
De verwachte snelheid van uw FiberFast verbinding ligt tussen 16 en 24 Mb/s (downstream). Deze snelheidsindicatie is gebaseerd op historische gegevens over uw postcodegebied en is afhankelijk van de afstand tot de wijkcentrale. De werkelijke snelheid kan onder andere worden beïnvloed door het gebruik van draadloos internet of een thuisnetwerk.
Toch knap van online dat ze bij een nieuwe dienst al over historische gegevens beschikken.
We gaan verder:
quote:
Om het extra spannend te maken, heeft Online een leveringstermijn voorgeschoteld tussen 5 en 28 oktober....
Ook dat gaat hem niet worden:
quote:
Levering
U heeft ons verzocht de aansluiting op 02 november 2010 op te leveren; zodra de definitieve leverdatum bekend is, informeren wij u.
Ik heb helemaal niks verzocht

En het wordt dus minimaal november
Wat is er tot nu toe gebeurd?• Eind september heeft Online mij gebeld en het aanbod voor FiberFast gedaan.
• Afgelopen donderdag de bevestiging per brief ontvangen.
• Online heeft vandaag een mooie mail gestuurd met extra gegevens.
Wat is er tot nu toe fout gegaan?• Online brengt aansluitkosten a.d. 25 euro in rekening die tijdens het telefoongesprek niet zijn gemeld
• Online heeft een aanbieding lopen dat klanten met een T-Mobile abonnement een korting van 7,50 euro op hun internet van Online krijgen. Deze korting lijkt nu zonder melding ongedaan te worden gemaakt bij het nieuwe abonnement.
• Online rekent 29,95 euro per maand, terwijl telefonisch 24,95 euro is beloofd.
• Online stuurt een brief zonder datum en handtekening ter bevestiging dat het abonnement is afgesloten.
• Online handteert een verkeerd adresformaat
Plaats 1234AB ipv
1234 AB PLAATS• Verwachte levertijd is opeens een maand later dan voorgeschoteld
• Verwachte snelheid is fors lager dan telefonisch is verteld.