abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87473251
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nou vertel dan....
eerst lief vragen :P
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_87473267
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Is het leven niet mooi?
_O- :')
Luister jij radio Mexico?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_87473309
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:32 schreef Fixers het volgende:
Ik kom regelmatig op het station in Den Bosch voor een overstap. Daar hangt vaak een typische geur die ik niet anders kan omschrijven als ranzige salami. Weet iemand wat dat is?
:')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_87473313
quote:
Ik kom regelmatig op het station in Den Bosch voor een overstap. Daar hangt vaak een typische geur die ik niet anders kan omschrijven als ranzige salami. Weet iemand wat dat is?
De Turkse bakker z'n anus. Die zit nl naast de Italiaan.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:33:17 #55
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87473316
quote:
Bdh had daar laatst een scheet gelaten. Alles werd opgetrommeld voor een mogelijk gaslek.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87473351
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Luister jij radio Mexico?
Ik luister vanalles joh! :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:34:41 #57
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87473404
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Lieve Augustus_Thijs

Ik zou graag meer willen weten over jullie huizenjacht in onze mooie stad. Zou je dat willen vertellen?

Kusjes ST
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_87473416
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

:W
~Si vis amari, ama~
pi_87473420
je vroeg het al :P
The things that scare you the most are often the most rewarding!
pi_87473451
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Bdh had daar laatst een scheet gelaten. Alles werd opgetrommeld voor een mogelijk gaslek.
Volgens mij was dat op de dag dat jij met de trein moest en ik al op schol was.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:36:13 #61
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87473485
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Volgens mij was dat op de dag dat jij met de trein moest en ik al op schol was.
De laatste keer dat ik in de trein zat was jij nog vloeibaar.
pi_87473512
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

_O-
pi_87473570
quote:

[..]

_O-
~Si vis amari, ama~
pi_87473607
quote:

[..]

Eergister dus? :')
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:38:58 #65
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87473645
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Eergister dus? :')
_O-
pi_87473649
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Lieve Augustus_Thijs

Ik zou graag meer willen weten over jullie huizenjacht in onze mooie stad. Zou je dat willen vertellen?

Kusjes ST
haha, kijk zo hoor ik het graag c_/

Onze huizenjacht gaat voorspoedig hoor. hoewel je het beter klein miniappartementje-jacht kan noemen :).
We hebben een leuk benedenhuurwoninkje op de kop getikt in een van de rustigste ( :') ) wijken van de stad, graafswijk dus :Y) . Het is meer een soort van tussenhalte terwijl we wachten op een groter appartement of de mogelijkheid om een koopwoning te betrekken. Maar we willen toch graag in de stad wonen en niet ergens ver weg in het buitengebied :)

Als we problemen krijgen met relschoppers en ander gespuis dan laten we het jullie weten ;)
jullie als native ehm, rosmalenaren, maaspoorters en boschvelders(en nog meer hier?) kunnen een medefokker vast wel helpen :9
pi_87473666
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:34 schreef FedExpress het volgende:

[..]

:W
:6
pi_87473752
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Als we problemen krijgen met relschoppers en ander gespuis dan laten we het jullie weten ;)
jullie als native ehm, rosmalenaren, maaspoorters en boschvelders(en nog meer hier?) kunnen een medefokker vast wel helpen :9
Twee medefokkers helpen O-)
The things that scare you the most are often the most rewarding!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:41:04 #69
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87473765
quote:

[..]

haha, kijk zo hoor ik het graag c_/

Onze huizenjacht gaat voorspoedig hoor. hoewel je het beter klein miniappartementje-jacht kan noemen :).
We hebben een leuk benedenhuurwoninkje op de kop getikt in een van de rustigste ( :') ) wijken van de stad, graafswijk dus :Y) . Het is meer een soort van tussenhalte terwijl we wachten op een groter appartement of de mogelijkheid om een koopwoning te betrekken. Maar we willen toch graag in de stad wonen en niet ergens ver weg in het buitengebied :)

Leuk! ^O^
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:41:32 #70
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87473792
En per wanneer is dat?
pi_87473811
Als we er wonen nodigen we jullie wel een keertje uit voor een biertje c_/ (hoewel dit meer koffie is geloofik)
pi_87473836
Als je niet buitenaf wil wonen kan niemand uit Boschveld, de Maaspoort of het schone Rosmalen je helpen :{
pi_87473837
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En per wanneer is dat?
medio november :)
pi_87473838
quote:

[..]

Gefeliciteerd met jullie woning! ^O^

Mocht er gezeik komen, wil ik best polshoogte komen nemen hoor. 8-)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:42:29 #75
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87473844
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Als we er wonen nodigen we jullie wel een keertje uit voor een biertje c_/ (hoewel dit meer koffie is geloofik)
Nice c_/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')