Yeah sure.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zet mezelf straks in een spoiler
O nee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O nee?Dat ben jij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
I wishquote:
Dan moet je een beetje dooreten.quote:
Hopelijk wel meer dan een beetjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan moet je een beetje dooreten.
Bijnaquote:
En KKquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:47 schreef FedExpress het volgende:
goedemiddag bosschenaren, bijna bosschenaren en Wannabe bosschenaren!
Moet lukken toch.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:46 schreef bijdehand het volgende:
Dit topic moet vol want anders kan ik geen nieuwe openen
hij lijkt er anders verrekes veel opquote:
Jij geilt erop, homoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hij lijkt er anders verrekes veel op
en ST, die plaatjeszijn
echt
smerig
haal het weg
Het is mijn strevenquote:
quote:
Dat zijn kuttijden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:04 schreef bijdehand het volgende:
Straks tentamenVan 19.00 tot 22.00
Half 12 thuis van van school rocksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |