Ik meestal ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kan tenminste wél goed zuipen.Ik kan tenminste nog normaal nadenken dan.
Is erger met cola/pepsiquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Leuk hoor, daar bier drinken. Vraag je om een biertje krijg je Heineken.HALLO IK VROEG OM BIER GEEN SLOOTWATER!
Pepsi is idd vies. Coca cola.quote:
Tering. Nooit zal een in het leer geklede nicht mij slaan met een zweep.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:05 schreef kutkabouter het volgende:
ik was nuchter toen we die striemen kregen
Wat doe je dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tering. Nooit zal een in het leer geklede nicht mij slaan met een zweep.
Dat iig nietquote:
Maar als die nicht dat wil doen wat doe je dan, sla je hem ofzo?quote:
Dan maak ik 'm af of bel ik een taxi die 'm naar Delft brengt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar als die nicht dat wil doen wat doe je dan, sla je hem ofzo?
Een gayinvechtavond.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan maak ik 'm af of bel ik een taxi die 'm naar Delft brengt.
Daar schijnen ze van te houden daarzoquote:
Tis maar wat je leuk vindt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar schijnen ze van te houden daarzo
Mijn smaak is het ook niet.quote:
SPOILER VERDOMME SPOILER!!quote:
quote:
Dit topic is nu verneuktquote:
Aansteller.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vooruit, speciaal voor jou een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Tis ook nooit goed he.quote:
Niet iedereen houdt van naakte mannenquote:
Je vroeg om een spoiler.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van naakte mannen
Ik zet mezelf straks in een spoilerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je vroeg om een spoiler.Niet om wat er in moest komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |