Die dingen verlopen hequote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom 'moet' je een nieuwe dan?
Ja maar die hoef je toch niet zelf aan te vragen, die krijg je toch automatisch.quote:
Weet ik veel. Heb 'm nog maar 1 jaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar die hoef je toch niet zelf aan te vragen, die krijg je toch automatisch.
Ah wat lief.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik veel. Heb 'm nog maar 1 jaar
Jij hebt alles al heel wat jaren meerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah wat lief.Ik al heel wat jaren meer.
Maar nu ff niet.
Een agressieve gaybar, omgquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:39 schreef kutkabouter het volgende:
gisteren bij Veritas in utrecht geweestde striemen staan over m'n rug en nek heen
Ja toen jij werd geboren werd ik ontmaagd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij hebt alles al heel wat jaren meer
nee man, we moesten die ufjes daar regelen, jeweetzquote:
Die watte?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee man, we moesten die ufjes daar regelen, jeweetz
niet 9 maanden voordat hij geboren werd?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja toen jij werd geboren werd ik ontmaagd.
Gelukkig niet zeg.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niet 9 maanden voordat hij geboren werd?
ufjes: vrouwen uit utrecht, hertjes: vrouwen uit leiden, chickies: de restquote:
opvoedenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg.Wat moet ik met zo'n kind.
Oke.quote:
En mannen uit delft zijn een beetje sufjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ufjes: vrouwen uit utrecht, hertjes: vrouwen uit leiden, chickies: de rest
Yeah, op je tiende!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja toen jij werd geboren werd ik ontmaagd.
Oke het klopt niet helemaal.quote:
quote:
gewoon jezelf bezatten en er een feestje van makenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Godver, moet ik vanavond ook nog naar het buurthuis voor een bewonersbijeenkomst.Geen zin, maar moet toch maar ivm verhuisregeling.
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
gewoon jezelf bezatten en er een feestje van maken
En vervolgens met striemen op je hele lichaam wakker worden omdat je de verkeerde gaybar ingelopen bent.quote:
Ik kan tenminste wél goed zuipen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En vervolgens met striemen op je hele lichaam wakker worden omdat je de verkeerde gaybar ingelopen bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |