Van kinds af aan al eigenlijk gebeurt dat, de ene teleurstelling na de ander... of de ene verwondering na de ander, kan ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, sommige dingen zorgen ervoor dat je kijk op de wereld verandert.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:39 schreef Bankfurt het volgende:
Zoiets als het besef dat Sinterklaas niet bestaat.... big trauma !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
Gisteren Pauw en Witteman gezien ? .... en Pia Dijkstra ? ... en die advocaat contra Wilders ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:30 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Ah joh, gelukkig is het toch allemaal maar een illusie!
quote:B: Thats like a new movie and stuffOp zaterdag 16 oktober 2010 10:07 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van deze video van Britney
Goed luisteren wat ze daar allemaal zegt.
quote:Link? Moment?Op dinsdag 19 oktober 2010 19:27 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Gisteren Pauw en Witteman gezien ? .... en Pia Dijkstra ? ... en die advocaat contra Wilders ?
Dat was een schitterende Rothschild exposure op TV.
Mijn complimenten voor de VARA.
quote:Er is helemaal geen link. Het was recht voor je neus.
quote:Gelukkig snap jij het wel helemaal.Op donderdag 28 oktober 2010 00:30 schreef DeuceFour het volgende:
quirina snapt het niet helemaal.
Sommige dingen kun je beter niet weten. Echt ziek wat mensen elkaar aan kunnen doen.
Significante video van britney. Hulpverleners die ex-sekte/cult leden helpen (deprogrammeren) hebben hier ook mee te maken.
Gebeurt dit, ik bedoel dit de-programmeren ook in Nederland; weet jij dat ?quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:30 schreef DeuceFour het volgende:...Hulpverleners die ex-sekte/cult leden helpen (deprogrammeren) hebben hier ook mee te maken.
Ja door (particuliere) psychotherapeuten of reguliere (GGZ) psychiaters. Vaak wordt het ook exit-counseling of iets in die trant genoemd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:48 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Gebeurt dit, ik bedoel dit de-programmeren ook in Nederland; weet jij dat ?
GGZ psychiaters ! Nou ben ik benieuwd,quote:Op maandag 1 november 2010 19:49 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Ja door (particuliere) psychotherapeuten of reguliere (GGZ) psychiaters. Vaak wordt het ook exit-counseling of iets in die trant genoemd.
Wat is er met dit clipje dan ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |