Dat dus...quote:
Aardig filmpje, die fallen angels die hij bedoelt; dat zijn de gods die de Illuminati vereren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Een korte introductie tot MKultra en Monarch.
http://video.google.com/v(...)-1033571521240589628
Yep, that's me.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:00 schreef Ticker het volgende:
Goed topic.
Maar zoals ik begrijp zet jij hem voort? Je bent volgens mij niet de TS van het topic uit 2008? Wat tevens ook een erg goed topic was!
Ja goed topic!quote:
Heb het filmpje een paar keer gekeken, maar ik zie wel dat ze geëmotioneerd raakt, maar die alter zie ik niet. Is dat wanneer ze een beetje met haar ogen draait?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:23 schreef Innercircle het volgende:
[..]
Ja goed topic!
Hier een filmpje van een interview van Britney Spears waar je kan zien dat er eventjes een alter persoonlijkheid naar voren komt, in ieder geval gebeurt er iets vreemds in mijn ogen (zo bij de 0:40 seconden).
Nee niet wanneer ze met haar ogen draait maar wanneer ze opeens zegt: "ow weird, ow hello", zo paar seconden na de 40 seconden mark, zie jij hier helemaal niets geks aan dan? Ik bedoel alter ego of niet, is toch even gek?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb het filmpje een paar keer gekeken, maar ik zie wel dat ze geëmotioneerd raakt, maar die alter zie ik niet. Is dat wanneer ze een beetje met haar ogen draait?
Ja, dat is idd gek. Dat oh, hello! En ze herhaalt het ook steeds: weird, weird.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:32 schreef Innercircle het volgende:
[..]
Nee niet wanneer ze met haar ogen draait maar wanneer ze opeens zegt: "ow weird, ow hello", zo paar seconden na de 40 seconden mark, zie jij hier helemaal niets geks aan dan? Ik bedoel alter ego of niet, is toch even gek?
Ja best vreemd toch. Ben blij dat je t ook ziet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is idd gek. Dat oh, hello! En ze herhaalt het ook steeds: weird, weird.
Nog een keer gekeken, en vind het spooky.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:40 schreef Innercircle het volgende:
[..]
Ja best vreemd toch. Ben blij dat je t ook ziet.
Hmmm spacende shit. inderdaad vreemdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:23 schreef Innercircle het volgende:
[..]
Ja goed topic!
Hier een filmpje van een interview van Britney Spears waar je kan zien dat er eventjes een alter persoonlijkheid naar voren komt, in ieder geval gebeurt er iets vreemds in mijn ogen (zo bij de 0:40 seconden).
net ff gelezen, wat het is het te ongeloofwaardig om te geloven dat het ook ecth gebeurd is.niet dat ik jouw een leugenaar noem,quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:23 schreef quirina het volgende:
Wie weet er wat meer over Brice Taylor?
Heb haar interview gezien met David Icke (duurt geloof ik een paar uur). Best schokkend haar ervaringen. Of alles echt is weet ik niet, wellicht omdat ze zoveel heeft meegemaakt dat nog niet alles is bovengekomen lijkt me. Ze acteert in ieder geval niet denk ik. Ze zegt in dat interview oa dat Jonbenet Ramsey (meisje vermoord gevonden in eigen huis op kerstmis door vader) een offeringsritueel is geweest en dat haar ouders in dit complot zaten. Dit is me oa wel bijgebleven en dit zou goed kunnen. Zaten veel rare dingen in de Jonbenet Ramsey case.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:23 schreef quirina het volgende:
Wie weet er wat meer over Brice Taylor?
Thanx!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:44 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
net ff gelezen, wat het is het te ongeloofwaardig om te geloven dat het ook ecth gebeurd is.niet dat ik jouw een leugenaar noem,
maar de site is een beetje prut. maar goed vandaar dat je ook vraagt wie er meer weer over Brice taylor? neem ik aan?
help dit mischien ? http://video.google.com/videoplay?docid=1496118956250582828#
Dat vind ik ook van deze video van Britneyquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:30 schreef Innercircle het volgende:
Hier een video van Anna Nicole Smith die lijkt een meisje te zijn van een jaar of 6 (alter ego?), echt helemaal een kindje (ook haar stem en ze praat langzamer). Ze was 8 maanden zwanger in deze video, maar schijnt in de video te denken dat het "gas" in haar buik is. Haar partner Howard K. Stern en wellicht haar " mind control handler/programmer" filmt het geheel. Howard K Stern is advocaat en heeft oa een advocatenbedrijf.
Dat er soms hele vreemde dingen gaande zijn in sommige rijke cirkels is deze video weer een bewijs van.
wel vreemd allemaal, de ouders zijn stuk voor stuk erg lelijk., wat ik denk is dat de ouders zijn nooit tevreden geweest met hun zelf, vandaar ze nu hun kinderen drillen tot dat ze 'mooi'' zijn zo als hun ooit hadden willen zijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:52 schreef quirina het volgende:
[..]
Thanx!
Heb het een beetje bekeken en weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden. Ze noemt ook namen enzo.
Je zou toch denken dat als je zulke uitspraken doet dat je wel grote problemen gaat krijgen. Helemaal als Amerikaanse. Daar schreeuwen ze al "I will sue you" als de koffie te heet is.
Kindsterretjes zoals Britney,Michael Jackson, Judy Garland en noem maar op zijn van jongs af aan gedrild om zo goed mogelijk te presteren met alle gevolgen van dien.
In Amerika heb je ook van die leuke beauty pageants en talentenjachten voor kinderen. Ik heb eens gekeken hoe dat gaat.
Heb je wel eens die ouders van die kinderen bekeken? En hoe ze hun kind erbij laten lopen?
Toch hebben wij ook een leuk voorbeeld.
Vandaar ook van die fanatieke ouders die hun kleine kinderen mee laten doen aan beauty-pageants, ook zo eng. Die kleine meisjes, helemaal in de make-up, soms met neptanden en pruik. Zielig vind ik het. Beetje ziek ook eigenlijk, om een kind van 5 eruit te laten zien als een dertigjarige.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:02 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
wel vreemd allemaal, de ouders zijn stuk voor stuk erg lelijk., wat ik denk is dat de ouders zijn nooit tevreden geweest met hun zelf, vandaar ze nu hun kinderen drillen tot dat ze 'mooi'' zijn zo als hun ooit hadden willen zijn.
Ze is daar in ieder geval psychisch helemaal van het pad en niet dr zelf.. dat had ze ook in die periode heel sterk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:23 schreef Innercircle het volgende:
[..]
Ja goed topic!
Inderdaad; mooi voorbeeld dit filmpje. switching alters; wat een matrixdoll !quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:23 schreef Innercircle het volgende:
[..]
Ja goed topic!
Een soort brainwash eigelijk, presteren tot het uiterste of Je krijgt er van langs, of erger. Maar ja je kan het moelijk ilegaal maken, btw zijn er eigelijk nederlandse "beauty pageants" wedstrijden ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vandaar ook van die fanatieke ouders die hun kleine kinderen mee laten doen aan beauty-pageants, ook zo eng. Die kleine meisjes, helemaal in de make-up, soms met neptanden en pruik. Zielig vind ik het. Beetje ziek ook eigenlijk, om een kind van 5 eruit te laten zien als een dertigjarige.
Wow die Windsor familie is echt scary zowieso.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:34 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Inderdaad; mooi voorbeeld dit filmpje. switching alters; wat een matrixdoll !![]()
BTW: Britney Spears is een Monarch sexslavin; zij is een slavin van de WIndsors, gezellige familie.
Ik vind dit zo'n walgelijk stukje media. Hoe zij gewoon uitgebuit ik zou zeggen misbruikt wordt, ziek is het. Die interviewer zouden ze ook op moeten sluiten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:23 schreef Innercircle het volgende:
[..]
Ja goed topic!
Helemaal koekoek!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:30 schreef Innercircle het volgende:
Hier een video van Anna Nicole Smith die lijkt een meisje te zijn van een jaar of 6 (alter ego?), echt helemaal een kindje (ook haar stem en ze praat langzamer). Ze was 8 maanden zwanger in deze video, maar schijnt in de video te denken dat het "gas" in haar buik is. Haar partner Howard K. Stern en wellicht haar " mind control handler/programmer" filmt het geheel. Howard K Stern is advocaat en heeft oa een advocatenbedrijf.
Dat er soms hele vreemde dingen gaande zijn in sommige rijke cirkels is deze video weer een bewijs van.
Nee, dacht het niet. Volgens mij is het een typisch Amerikaans fenomeen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:30 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
Een soort brainwash eigelijk, presteren tot het uiterste of Je krijgt er van langs, of erger. Maar ja je kan het moelijk ilegaal maken, btw zijn er eigelijk nederlandse "beauty pageants" wedstrijden ?
dus jij denkt dat er geen brainwash bij komt kijken van die ouders ?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dacht het niet. Volgens mij is het een typisch Amerikaans fenomeen.
Ja, dat denk ik dus wel, ze modelleren dat kind precies zoals zij het willen. Die competitie maakt ze gek. Heb weleens een documentaire gezien hoe ver sommige ouders-vooral moeders-gaan om hun dochter te laten winnen. Vind het een soort kindermishandeling.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:41 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
dus jij denkt dat er geen brainwash bij komt kijken van die ouders ?
tssss.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Juist niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En niet alleen MC Monarch sexslaven, er zijn ook zat MC voorgeprogrammeerde 'Sleepers' wachtende op een klusje. En er zijn al vele 'klusjes' uitgevoerd in het verleden btw.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:31 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
tssss.
de meeste sexy sterren van Nederland zijn allemaal Monarch sexslavinnen; meestal Rothschild of Windsor.
maar er zijn ook veel mannelijke Monarch sexslaven;
hoe populairder en gekker de ster, hoe belangrijker de slaaf.
zie topic: "verdachte sterfgevallen".quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:22 schreef Core. het volgende:
[..]
En niet alleen MC Monarch sexslaven, er zijn ook zat MC voorgeprogrammeerde 'Sleepers' wachtende op een klusje. En er zijn al vele 'klusjes' uitgevoerd in het verleden btw.
(bvb.: liquidatie Pim Fortuyn & Koninginnedag 2009 te Apeldoorn om maar iets te noemen.)
Namen graagquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:31 schreef Bankfurt het volgende:
maar er zijn ook veel mannelijke Monarch sexslaven;
Kun je dat zelf niet bedenken ?quote:
Ik dacht dat het over de beauty-pageants nu ging, en die zie je toch echt het meeste in Amerika.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Juist niet.
De oorsprong van deze taferelen is te vinden in het oude Griekenland en Egypte etc.
En Wolter Kroesquote:
Ik heb dan wel een goed ontwikkelde dirty mindquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:11 schreef Bankfurt het volgende:
Kun je dat zelf niet bedenken ?
je weet toch wel welke popualire kwasten veel te vaak op TV zijn met hun gebler en hun aanstellerij en op alle zenders terug te vinden zijn ?![]()
In ieder land heeft zijn eigen "beauty"-pageants.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de beauty-pageants nu ging, en die zie je toch echt het meeste in Amerika.
Ja, schoonheidswedstrijden, tuurlijk, maar ik heb het over kinderen. Heb je dat soort verkiezingen hier ook?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
In ieder land heeft zijn eigen "beauty"-pageants.
Je hoeft maar de Prive of de Story open te slaan, en hebbes !!![]()
lekker lezen de volgende keer in de wachtkamer van de tandarts.
Die sterren van nu, waren kinderen vroeger; zo worden ze tot "sterren" gemaakt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, schoonheidswedstrijden, tuurlijk, maar ik heb het over kinderen. Heb je dat soort verkiezingen hier ook?
Oh, zo bedoel je. Ja, zit wel wat in.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:55 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Die sterren van nu, waren kinderen vroeger; zo worden ze tot "sterren" gemaakt.
Alles wordt door ze gepland:
wie van de slaven populair mag worden, wie de meest sexy doll mag worden, wie altijd vreemd mag gaan in de bladen, wie een top-40 hit mag scoren, wie met wie mag trouwen en wie in Hollywood verder mag etc. etc.
Het is een trieste wereld.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel je. Ja, zit wel wat in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |