quote:Gelukkig snap jij het wel helemaal.Op donderdag 28 oktober 2010 00:30 schreef DeuceFour het volgende:
quirina snapt het niet helemaal.
Sommige dingen kun je beter niet weten. Echt ziek wat mensen elkaar aan kunnen doen.
Significante video van britney. Hulpverleners die ex-sekte/cult leden helpen (deprogrammeren) hebben hier ook mee te maken.
Gebeurt dit, ik bedoel dit de-programmeren ook in Nederland; weet jij dat ?quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:30 schreef DeuceFour het volgende:...Hulpverleners die ex-sekte/cult leden helpen (deprogrammeren) hebben hier ook mee te maken.
Ja door (particuliere) psychotherapeuten of reguliere (GGZ) psychiaters. Vaak wordt het ook exit-counseling of iets in die trant genoemd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:48 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Gebeurt dit, ik bedoel dit de-programmeren ook in Nederland; weet jij dat ?
GGZ psychiaters ! Nou ben ik benieuwd,quote:Op maandag 1 november 2010 19:49 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Ja door (particuliere) psychotherapeuten of reguliere (GGZ) psychiaters. Vaak wordt het ook exit-counseling of iets in die trant genoemd.
Wat is er met dit clipje dan ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |