abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:04:53 #26
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_87466561
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Nog steeds geen antwoord gekregen op
[..]

Dus vraag ik het maar hier. :+
Voorlopig niet.

Bij mijn weten was de VIRM-4 serie de laatste die besteld mocht worden. Het nieuwe dubbeldeks materieel moet een gelijkvloerse instap hebben.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_87466973
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:04 schreef Zug-Chef het volgende:
[ afbeelding ]
Om het personeel van en naar de Antwerpse havens te vervoeren rijdt de NMBS tweemaal per werkdag met twee zogenaamde Piekuurtreinen naar de halte Antwerpen Haven, gelegen bij het goederen- en vormingsstation (in het Nederlands: rangeerterrein) Antwerpen-Noord. Beide treinen rijden 's ochtends naar de haven en in de middag weer terug naar Aarschot en Sint Niklaas. De tweede P-trein uit de Haven is trein 8250 naar Sint Niklaas en wordt gereden door een zogenaamde Varkensneus, zoals het AM75 van de NMBS in de volksmond vaak genoemd wordt. Hier rijdt de trein over de spoordijk bij Ekeren op weg naar Antwerpen-Noorderdokken.
Normaal zijn er nog meerdere ritjes naar Antwerpen-Noord, vroeger werden die met Sprinters (MS86) gereden, geen idee of dat nu ook nog zo is.
pi_87466976
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:04 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Voorlopig niet.

Bij mijn weten was de VIRM-4 serie de laatste die besteld mocht worden. Het nieuwe dubbeldeks materieel moet een gelijkvloerse instap hebben.
OK, en er zal zeker voor de rest ook niks bekend zijn over enig ander toekomstig nieuw intercity materieel?
gr gr
pi_87467000
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:14 schreef Quyxz_ het volgende:
OK, en er zal zeker voor de rest ook niks bekend zijn over enig ander toekomstig nieuw intercity materieel?
DDZ, gerenoveerd DD-AR is het eerste `nieuwe´ `IC-materieel´ dat de baan op komt.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:15:13 #30
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_87467019
Foto's van de ICE die volgende week naar Londen gaat: http://www.ice-treff.de/index.php?id=85856

Kijk Hispeed, zo kan het ook!!!.
pi_87467024
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:03 schreef Ireyon het volgende:
Waarom hebben ze daar niet gewoon een dagkaart -O- .
Ja, ik vind het ook kut, maar die hebben ze nou eenmaal niet. En het alternatief is losse kaartjes kopen. In de rij bij een loket dus. Of nog veel slechtere opties, zoals het openen van een belgische bankrekening om in bezit te komen van een Proton / Bancontact pas, de enige pas die werkt op de kaartautomaten, die trouwens op zichzelf al few and far between zijn.

Of je kan Duitser worden en een Interrail One Country Pass pakken voor de Benelux. A vous le choix :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_87467061
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:15 schreef James1988 het volgende:
Foto's van de ICE die volgende week naar Londen gaat: http://www.ice-treff.de/index.php?id=85856
Nice! Per wanneer in de dienstregeling? :P
pi_87467101
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:14 schreef Socios het volgende:

[..]

DDZ, gerenoveerd DD-AR is het eerste `nieuwe´ IC-materieel dat de baan op komt.
ook dat "IC-materieel" mag wel tussen aanhalingstekens hoor.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_87467122
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ook dat "IC-materieel" mag wel tussen aanhalingstekens hoor.
Daar heb je gelijk in. Even aanpassen.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:18:33 #35
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_87467181
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:15 schreef Socios het volgende:

[..]

Nice! Per wanneer in de dienstregeling? :P
Als alles goed gaat per 2013 tussen Frankfurt en Londen.
pi_87467187
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook kut, maar die hebben ze nou eenmaal niet. En het alternatief is losse kaartjes kopen. In de rij bij een loket dus. Of nog veel slechtere opties, zoals het openen van een belgische bankrekening om in bezit te komen van een Proton / Bancontact pas, de enige pas die werkt op de kaartautomaten, die trouwens op zichzelf al few and far between zijn.

Of je kan Duitser worden en een Interrail One Country Pass pakken voor de Benelux. A vous le choix :)
Met mijn ervaringen met het loket in België lijkt dat laatste me nog de makkelijkste optie dan }:|
pi_87467191
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ook dat "IC-materieel" mag wel tussen aanhalingstekens hoor.
Inderdaad. Ze moeten die krengen wel heel grondig aanpakken wil je ze mooi krijgen :')
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_87467192
OK, dit gebeuren http://spoorwegen.come2me.nl/952699/DD-ARDDZDDM-1 zal dus gewoon op stoptrein/sprinter lijnen worden ingezet?
(iig niet op mijn mainroute UTR-EHV?)
Bedankt voor de reacties ^O^
gr gr
pi_87467229
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:18 schreef Quyxz_ het volgende:
OK, dit gebeuren http://spoorwegen.come2me.nl/952699/DD-ARDDZDDM-1 zal dus gewoon op stoptrein/sprinter lijnen worden ingezet?
(iig niet op mijn mainroute UTR-EHV?)
Bedankt voor de reacties ^O^
Mwah het mag best op Intercityroutes komen hoor. Coach-opstelling op de bovenverdieping _O_
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:21:09 #40
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_87467270
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:18 schreef Quyxz_ het volgende:
OK, dit gebeuren http://spoorwegen.come2me.nl/952699/DD-ARDDZDDM-1 zal dus gewoon op stoptrein/sprinter lijnen worden ingezet?
(iig niet op mijn mainroute UTR-EHV?)
Bedankt voor de reacties ^O^
Het komt wel op IC-routes, maar ikzelf denk meer aan bepaalde randstedelijke intercity's en niet op Utrecht - Eindhoven.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_87467304
Wat voor kleutersite is dat nou weer? 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:24:48 #42
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_87467406
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:21 schreef Peterselieman het volgende:

[..]


Het komt wel op IC-routes, maar ikzelf denk meer aan bepaalde randstedelijke intercity's en niet op Utrecht - Eindhoven.
Waarom denk je dat nu weer? Het lijkt er immers op dat het vergelijkbaar wordt met VIRM. Dus NS zou het op alle IC-routes kunnen gaan inzetten.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:26:24 #43
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_87467458
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:18 schreef Quyxz_ het volgende:
OK, dit gebeuren http://spoorwegen.come2me.nl/952699/DD-ARDDZDDM-1 zal dus gewoon op stoptrein/sprinter lijnen worden ingezet?
Beslist niet. Waarom zouden ze anders een stoptrein naar IC-trein verbouwen? Straks rijdt er geen enkele dubbeldekker meer als stoptrein.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:28:33 #44
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87467532
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:15 schreef James1988 het volgende:
Foto's van de ICE die volgende week naar Londen gaat: http://www.ice-treff.de/index.php?id=85856

Kijk Hispeed, zo kan het ook!!!.
Je treinstel laten trekken door een loc omdat hij het op eigen kracht niet red bedoel je? Dat lukt de V250 ook nog wel. :+
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:32:02 #45
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_87467673
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:24 schreef ReisT het volgende:

[..]

Waarom denk je dat nu weer? Het lijkt er immers op dat het vergelijkbaar wordt met VIRM. Dus NS zou het op alle IC-routes kunnen gaan inzetten.
het is handiger om het materieel op maar enkele lijnen te concentreren, maar incidenteel kan het ook op andere trajecten ingezet worden natuurlijk.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_87467698
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:18 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Met mijn ervaringen met het loket in België lijkt dat laatste me nog de makkelijkste optie dan }:|
Amen to that!
  Redactie Sport dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:59:38 #47
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_87468849
DDZ vind ik nog wel een kandidaat voor de Flevolijn. Ook de huidige sneltrein Amsterdam-Breda (die dan vast IC zal worden) vind ik wel geschikt, net als Amsterdam-Enkhuizen (hoewel die dan weer aan Amsterdam-Amersfoort gekoppeld zit die ik minder geschikt vind)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_87469688
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:59 schreef dennistd het volgende:
DDZ vind ik nog wel een kandidaat voor de Flevolijn. Ook de huidige sneltrein Amsterdam-Breda (die dan vast IC zal worden) vind ik wel geschikt, net als Amsterdam-Enkhuizen (hoewel die dan weer aan Amsterdam-Amersfoort gekoppeld zit die ik minder geschikt vind)
Alle hangjeugd op de loungebank :')
Die idioot die bedacht heeft dat de ideale werkplek boven in de trein is moet echt ontslagen worden,
De keuzen tussen beneden en boven wordt binnenkort tussen de kinderen die schreeuwen en huilen MAMA IK WILLL BOVEN ZITTTEEN!!!! en walla walla jeugd
pi_87470215
quote:
Die gozer die daar een beetje grappig probeert te doen ;') _!
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')