Voorlopig niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Nog steeds geen antwoord gekregen op
[..]
Dus vraag ik het maar hier.
Normaal zijn er nog meerdere ritjes naar Antwerpen-Noord, vroeger werden die met Sprinters (MS86) gereden, geen idee of dat nu ook nog zo is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:04 schreef Zug-Chef het volgende:
[ afbeelding ]
Om het personeel van en naar de Antwerpse havens te vervoeren rijdt de NMBS tweemaal per werkdag met twee zogenaamde Piekuurtreinen naar de halte Antwerpen Haven, gelegen bij het goederen- en vormingsstation (in het Nederlands: rangeerterrein) Antwerpen-Noord. Beide treinen rijden 's ochtends naar de haven en in de middag weer terug naar Aarschot en Sint Niklaas. De tweede P-trein uit de Haven is trein 8250 naar Sint Niklaas en wordt gereden door een zogenaamde Varkensneus, zoals het AM75 van de NMBS in de volksmond vaak genoemd wordt. Hier rijdt de trein over de spoordijk bij Ekeren op weg naar Antwerpen-Noorderdokken.
OK, en er zal zeker voor de rest ook niks bekend zijn over enig ander toekomstig nieuw intercity materieel?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voorlopig niet.
Bij mijn weten was de VIRM-4 serie de laatste die besteld mocht worden. Het nieuwe dubbeldeks materieel moet een gelijkvloerse instap hebben.
DDZ, gerenoveerd DD-AR is het eerste `nieuwe´ `IC-materieel´ dat de baan op komt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:14 schreef Quyxz_ het volgende:
OK, en er zal zeker voor de rest ook niks bekend zijn over enig ander toekomstig nieuw intercity materieel?
Ja, ik vind het ook kut, maar die hebben ze nou eenmaal niet. En het alternatief is losse kaartjes kopen. In de rij bij een loket dus. Of nog veel slechtere opties, zoals het openen van een belgische bankrekening om in bezit te komen van een Proton / Bancontact pas, de enige pas die werkt op de kaartautomaten, die trouwens op zichzelf al few and far between zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:03 schreef Ireyon het volgende:
Waarom hebben ze daar niet gewoon een dagkaart.
Nice! Per wanneer in de dienstregeling?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:15 schreef James1988 het volgende:
Foto's van de ICE die volgende week naar Londen gaat: http://www.ice-treff.de/index.php?id=85856
ook dat "IC-materieel" mag wel tussen aanhalingstekens hoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:14 schreef Socios het volgende:
[..]
DDZ, gerenoveerd DD-AR is het eerste `nieuwe´ IC-materieel dat de baan op komt.
Daar heb je gelijk in. Even aanpassen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ook dat "IC-materieel" mag wel tussen aanhalingstekens hoor.
Als alles goed gaat per 2013 tussen Frankfurt en Londen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Nice! Per wanneer in de dienstregeling?
Met mijn ervaringen met het loket in België lijkt dat laatste me nog de makkelijkste optie danquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook kut, maar die hebben ze nou eenmaal niet. En het alternatief is losse kaartjes kopen. In de rij bij een loket dus. Of nog veel slechtere opties, zoals het openen van een belgische bankrekening om in bezit te komen van een Proton / Bancontact pas, de enige pas die werkt op de kaartautomaten, die trouwens op zichzelf al few and far between zijn.
Of je kan Duitser worden en een Interrail One Country Pass pakken voor de Benelux. A vous le choix
Inderdaad. Ze moeten die krengen wel heel grondig aanpakken wil je ze mooi krijgenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook dat "IC-materieel" mag wel tussen aanhalingstekens hoor.
Mwah het mag best op Intercityroutes komen hoor. Coach-opstelling op de bovenverdiepingquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:18 schreef Quyxz_ het volgende:
OK, dit gebeuren http://spoorwegen.come2me.nl/952699/DD-ARDDZDDM-1 zal dus gewoon op stoptrein/sprinter lijnen worden ingezet?
(iig niet op mijn mainroute UTR-EHV?)
Bedankt voor de reacties
Het komt wel op IC-routes, maar ikzelf denk meer aan bepaalde randstedelijke intercity's en niet op Utrecht - Eindhoven.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:18 schreef Quyxz_ het volgende:
OK, dit gebeuren http://spoorwegen.come2me.nl/952699/DD-ARDDZDDM-1 zal dus gewoon op stoptrein/sprinter lijnen worden ingezet?
(iig niet op mijn mainroute UTR-EHV?)
Bedankt voor de reacties
Waarom denk je dat nu weer? Het lijkt er immers op dat het vergelijkbaar wordt met VIRM. Dus NS zou het op alle IC-routes kunnen gaan inzetten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het komt wel op IC-routes, maar ikzelf denk meer aan bepaalde randstedelijke intercity's en niet op Utrecht - Eindhoven.
Beslist niet. Waarom zouden ze anders een stoptrein naar IC-trein verbouwen? Straks rijdt er geen enkele dubbeldekker meer als stoptrein.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:18 schreef Quyxz_ het volgende:
OK, dit gebeuren http://spoorwegen.come2me.nl/952699/DD-ARDDZDDM-1 zal dus gewoon op stoptrein/sprinter lijnen worden ingezet?
Je treinstel laten trekken door een loc omdat hij het op eigen kracht niet red bedoel je? Dat lukt de V250 ook nog wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:15 schreef James1988 het volgende:
Foto's van de ICE die volgende week naar Londen gaat: http://www.ice-treff.de/index.php?id=85856
Kijk Hispeed, zo kan het ook!!!.
het is handiger om het materieel op maar enkele lijnen te concentreren, maar incidenteel kan het ook op andere trajecten ingezet worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:24 schreef ReisT het volgende:
[..]
Waarom denk je dat nu weer? Het lijkt er immers op dat het vergelijkbaar wordt met VIRM. Dus NS zou het op alle IC-routes kunnen gaan inzetten.
Amen to that!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:18 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Met mijn ervaringen met het loket in België lijkt dat laatste me nog de makkelijkste optie dan
Alle hangjeugd op de loungebankquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:59 schreef dennistd het volgende:
DDZ vind ik nog wel een kandidaat voor de Flevolijn. Ook de huidige sneltrein Amsterdam-Breda (die dan vast IC zal worden) vind ik wel geschikt, net als Amsterdam-Enkhuizen (hoewel die dan weer aan Amsterdam-Amersfoort gekoppeld zit die ik minder geschikt vind)
Die gozer die daar een beetje grappig probeert te doen ;') _!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef Zug-Chef het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/oh_oh_kopstoot.html
Haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |