Dat kan bijna niet missen lijkt mij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:34 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoop zo dat hij niet iets stoms gedaan heeft......
http://nos.nl/dossier/186(...)m/tab/91/livestream/quote:
Nee, dat duurt tot 22.19 ongeveer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/186(...)m/tab/91/livestream/
Ik zou het net posten.
Tong blij, na de voetbal.
Voor 'niet veel' mag hij gewoon aan het WK meedoen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:44 schreef Netsplitter het volgende:
Ik denk ook dat het niet veel is, anders hadden ze die persco al veel eerder gedaan.
Denk ik.
oh ja, tuurlijk kwart over 9 begint de rust, naja, maakt niet uit, zelfde verschil dan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dat duurt tot 22.19 ongeveer.
Er zal er iets zijn, maar geen carrière bedreigende dingen denk ik...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor 'niet veel' mag hij gewoon aan het WK meedoen.
Grappig, ik dacht na het lezen van het uur uitstel juist dat het heel wat is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:44 schreef Netsplitter het volgende:
Ik denk ook dat het niet veel is, anders hadden ze die persco al veel eerder gedaan.
Denk ik.
Idd, ik ben ook benieuwd of hij er zelf bij zal zitten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Grappig, ik dacht na het lezen van het uur uitstel juist dat het heel wat is.
Dat ze nog meer tijd nodig hebben de strategie te bepalen, en de juiste formuleringen te zoeken.
Precies. De kerel was juist begonnen aan een goede comeback. Ze gaan dat niet zomaar blokkeren natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor 'niet veel' mag hij gewoon aan het WK meedoen.
Ai, dom. Maar bedanktquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
22.00u, staat paar posts terug..
En met zijn geschiedenis moeten ze ook wel doorhebben dat het aankondigen van dit nieuws en dan uren wachten op de persco (en dan het ook nog eens uitstellen) een grote geruchtenstroom op gang zal brengen. Dat lijkt me niet wenselijk als het om iets kleins gaat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Precies. De kerel was juist begonnen aan een goede comeback. Ze gaan dat niet zomaar blokkeren natuurlijk.
Dacht ik ook... dat de zweerwegende redenen toch wel erg zwaarwegend zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Grappig, ik dacht na het lezen van het uur uitstel juist dat het heel wat is.
Dat ze nog meer tijd nodig hebben de strategie te bepalen, en de juiste formuleringen te zoeken.
Zonder op de feiten vooruit te willen lopen, verslaving is natuurlijk een geestesziekte. Net zoals bijvoorbeeld depressies (waar we helaas eerder deze week het een en ander over moesten lezen in de media).quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een faalhaas zou het zijn als hij weer aan de coke heeft gezeten.
Ook gewoon in het Journaal nu op Nederland 2.quote:
Waarom kijk je niet gewoon naar Nederland 2? Of ben je niet bij een tv?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Doet het niet bij mij. Iemand meer problemen (Ziggo)?
Dankzij het uitstellen moet dat nu kunnen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Wist niet dat het ook op Ned2 komt.
Valt gewoon samen nu met het Journaal, dus lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Wist niet dat het ook op Ned2 komt.
Statement maken ofzo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vraag me af waarom de rest van de equipe er ook is.
Ahh kijk dan krijgen we weer een paar mooie kwaliteitsvragen van de NOS te horen...quote:
En meer Schreuder in beeld dan de geinterviewdequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:09 schreef Apoca het volgende:
[..]
Ahh kijk dan krijgen we weer een paar mooie kwaliteitsvragen van de NOS te horen...
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En meer Schreuder in beeld dan de geinterviewde
ik denk dat ze er idd op wachtenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voetbal duurt nog zo'n 13 minuten
Ah, nou, na de wedstrijd gaat hier de TV op Journaal24, mag dat ook?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig mensen, met zijn alle streamen.
Als we maar geen streamlock krijgenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig mensen, met zijn alle streamen.
Een snuifmaatje?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij zweet aardig. Ook onder de coke zeker
Dat dus.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik hoor het al, niets spectaculairs.
iddquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:18 schreef marcodej het volgende:
Hmmm, zijn inleiding belooft weinig boeiends.
Nu aftellen voor de onthulling.... 10, 9 ....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:19 schreef henkde_j het volgende:
SBS lijkt weer een flinke vinger in de pap te hebben
Dacht je echt serieus dat je de eerste was die deze 'grap' maaktequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:18 schreef Lariekoek het volgende:
Yuri had de bakjes met magnesium stiekem vervangen voor ander wit poeder.
Inderdaad, dit lijkt een anti-climax te worden!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:18 schreef marcodej het volgende:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:18 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |