Welke?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
1 van die sma's zat bij mij op de basisschool.
Nee hoor, ik wil wel een kleuter om m'n leuter.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij vindt het toch ook viezer als kleuters opgewonden van je raken dan 20-jarige meisjes? Of niet dan.
Ik kijk het niet maar die brunette. Rene of Renee heette ze dacht ik.quote:
Misschien is die vreemde voorkeur van je voor onvruchtbare meisjes een speling der natuur om te zorgen dat jij je niet voortplant.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil wel een kleuter om m'n leuter.
Haha het is een raar idee dat zij serieus even oud is als jij. Zij doet altijd alsof ze heel volwassen is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik kijk het niet maar die brunette. Rene of Renee heette ze dacht ik.
Oh.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien is die vreemde voorkeur van je voor onvruchtbare meisjes een speling der natuur om te zorgen dat jij je niet voortplant.
Is dit een verkapte burn?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha het is een raar idee dat zij serieus even oud is als jij. Zij doet altijd alsof ze heel volwassen is.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha het is een raar idee dat zij serieus even oud is als jij. Zij doet altijd alsof ze heel volwassen is.
links welquote:
overdosis?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:14 schreef Chriz2k het volgende:
Moeten we MiVer ondertussen al als vermist opgeven bij de politie?
politiequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:14 schreef Chriz2k het volgende:
Moeten we MiVer ondertussen al als vermist opgeven bij de politie?
Als ik niet dagelijks op FOK! post krijg ik ontwenningsverschijnselen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:16 schreef reetveter het volgende:
Waarom druk maken. MiVers scooter is gewoon kapot en hij loopt nu gewoon door zeeland
Maar meisjes zijn doorgaans wel volwassener dan jongens van dezelfde leeftijd he. Misschien is dat het.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon zo'n contrast.
haha ze zat ook 1 jaar hoger. ze was een vriendin van mijn nichtje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe de fuck kun je JS niet kennen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |