quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:14 schreef Salatrel het volgende:
clowns be hatin'
in ieder geval zonder Angelina in seizoen 3
Het is een soort oh oh cherso voor snobs die dan kunnen zeggen dat ze iets kennen dat jij niet kent en dat er eerder was, en dan ook nog gaan doen alsof het cooler is (is niet zo)quote:
"die hier niemand kent."quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:30 schreef Fokatio het volgende:
[..]
Het is een soort oh oh cherso voor snobs die dan kunnen zeggen dat ze iets kennen dat jij niet kent en dat er eerder was, en dan ook nog gaan doen alsof het cooler is (is niet zo)
Dit is ook een verkapt topic voor die mensen om dat aan de rest van de wereld te laten weten "kijk ik ben uniek want ik kijk niet oh oh cherso maar de amerikaanse variant die hier niemand kent!"
is dat zo? ik ken het nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
"die hier niemand kent."
Als jij nou eens iemand anders gaat lastigvallen met je sociale isolement. Iederéén kent Jersey Shore.
Maar ontopic, ik ben er ook bang voor TS. Ze hadden beter alles kunnen opnemen voordat ze het zouden gaan uitzenden.
Is altijd al kut geweest. En netzoals The Hills, houdt het zich aan een scriptquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 02:13 schreef Nikmans het volgende:
Iedereen kent ze wel, de helden van Jersey Shore. Gekke Guido's met stekelige kapsels en hun vrouwelijke tegenhangers met opgepompte tieten en volgesmeerde gezichten, die samen feesten, gek doen en heel erg dronken worden. Perfecte televisie zou je denken en dat was het ook, twee seizoenen lang.
Maar aan alles komt een einde, zo ook aan de funfactor die Jersey Shore altijd heeft gekenmerkt want ze zijn nu zo bekend dat ze overal worden herkend, wat natuurlijk veel minder grappige televisie gaat opleveren
Ziehier een fan die Vinny en The Situation heeft ontdekt terwijl ze een aflevering op waren aan het nemen, inclusief een hele meute fans die het om de een of andere reden leuk vinden de boys te stalken:
Dit komt nooit meer goedMet een beetje pech wordt het The Hills maar dan met Guido's
![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:00 schreef wise het volgende:
[..]
Is altijd al kut geweest. En netzoals The Hills, houdt het zich aan een script
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:00 schreef wise het volgende:
[..]
Is altijd al kut geweest. En netzoals The Hills, houdt het zich aan een script
Ik zou je graag een downloadlink willen sturen, maar dat mag niet meer van Symphonic.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:05 schreef Splutje het volgende:
Waar kijken jullie die shit? Ik kan de afleveringen niet downloaden omdat de harde schijf van mijn craptop vol zit
want symphonic leest pm's?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zou je graag een downloadlink willen sturen, maar dat mag niet meer van Symphonic.Hard aanpakken dat illegaal downloaden.
Ja ik kan ze best downloaden maar ik heb geen schijfruimtequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zou je graag een downloadlink willen sturen, maar dat mag niet meer van Symphonic.Hard aanpakken dat illegaal downloaden.
Googelen op "watch jersey shore online" geeft mij nu in ieder geval al genoeg resultaton.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja ik kan ze best downloaden maar ik heb geen schijfruimteIk bedoel een online stream of zo
youtube?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja ik kan ze best downloaden maar ik heb geen schijfruimteIk bedoel een online stream of zo
I know, maar dan krijg je van die sites die tweeënhalve dag duren om te laden of megavideo's waar je maar 72 minuten kan kijken per dagquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Googelen op "watch jersey shore online" geeft mij nu in ieder geval al genoeg resultaton.
Met http://www.illimitux.net/ kan je gewoon onbeperkt naar megavideo kijken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
I know, maar dan krijg je van die sites die tweeënhalve dag duren om te laden of megavideo's waar je maar 72 minuten kan kijken per dagToch maar even 2 terabyte extern aan gaan schaffen
Niet de nieuwe afleveringen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:25 schreef Genius-F het volgende:
Het staat ook gewoon op mtv.nl als stream.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:30 schreef Fokatio het volgende:
[..]
Het is een soort oh oh cherso voor snobs die dan kunnen zeggen dat ze iets kennen dat jij niet kent en dat er eerder was, en dan ook nog gaan doen alsof het cooler is (is niet zo)
Dit is ook een verkapt topic voor die mensen om dat aan de rest van de wereld te laten weten "kijk ik ben uniek want ik kijk niet oh oh cherso maar de amerikaanse variant die hier niemand kent!"
Nope, je moeder is kut in bed.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:18 schreef ImMaxa het volgende:
Ik ken deze show alleen maar omdat South Park er een episode aan gaat wijden deze week.
Sommige mensen.quote:
Allejezusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ze slaan de beat terug'The beat is hitting us so we hit back'
Mensen die hun televisie filmenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |