quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:18 schreef D. het volgende:
[..]
Typische verdachtmakingen van in het nauw gedreven mafioso
Je bedoelt Benny toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:18 schreef D. het volgende:
[..]
Typische verdachtmakingen van in het nauw gedreven mafioso
Ja, hiermee welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Je bedoelt Benny toch?
Zou overigens op dit moment betekenen dat tripack, stijn en kalkmaar doodgaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:25 schreef Silentalarm het volgende:
Ik tel in ieder geval:
Stijn 2 keer niet
Etc. 2 keer niet
tripack 2 keer niet
wendytje 2 keer niet
Kalkmaar 2 keer niet
IBenny 2 keer niet
Bloodysunday 2 keer niet
Dus als 1 van deze spelers vanavond niet stemt zouden ze modkill krijgen toch? Grote kans dat er ook maffia bij zit, omdat die maffia kills soms ook kills missen wat er op duidt dat de maffiosi er niet waren, waardoor we ze nu gekilld krijgen. Is wel handig als dorp.
PS: als ik iets over het hoofd gezien heb moet je het even verbeteren, zou zomaar kunnen.
i knowquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zou overigens op dit moment betekenen dat tripack, stijn en kalkmaar doodgaan.
dat zal een lollig verhaal opleverenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zou overigens op dit moment betekenen dat tripack, stijn en kalkmaar doodgaan.
NOES, je hebt me door.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij gewoon een tactische stem van MyrZe is samen met iBenny Maffia... en daarom stemt ze op mij.... iBenny gaat ook vast op mij stemmen
Hehe ja, of zoiets als een sneldodende soa.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:53 schreef Faceoff het volgende:
[..]
dat zal een lollig verhaal opleverendriedubbele zelfmoord? groot ongeluk? enge sekte?
als het dorp nou eens zijn best doet, dan zijn we zo klaar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de hele tijd het gevoel dat we er al bijna doorheen zijn, maar er leven er nog 17 ofzo.
Ze hebben nog een krappe 4 uur.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hehe ja, of zoiets als een sneldodende soa.
helaas vrees ik dat er nog wel een aantal mensen gaan sterven door niet stemmen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
Dorp heeft 1 mafia gelyncht en de mafia heeft de rest zelf gedaan?
En stijda mist alleen vandaag?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:06 schreef CaLeX het volgende:
Volgens mij bestandje heeft Etc gewoon elke keer gestemt?
of heb ik een foutje gemaakt?
Klopt bij beide...quote:
Necrofiele zelfbevrediging?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik groet U vanuit mijn stoffelijke overschot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |