abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:14:02 #226
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_87528398
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:43 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

nee, iedereen heeft de moed opgegeven :Y
dan hoef ik hier dus geen leuke verhalen meer te komen lezen -O-
ga jij eens iemand meeten Joe, gewoon voor het verhaal :+
pi_87528595
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:14 schreef Duimelot het volgende:

[..]

dan hoef ik hier dus geen leuke verhalen meer te komen lezen -O-
ga jij eens iemand meeten Joe, gewoon voor het verhaal :+
nou vooruit. ik zal eens zien of ik een chickie kan hosselen 8-)

zijn er hier nog leuke vrouwen die wat aandacht van me willen dit weekend? *)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:20:51 #228
238120 Duimelot
pi_87528624
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:20 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

hosselen he niet hoddelen _O-
okee morgenavond verwacht ik verslag ^O^
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:23:07 #229
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87528691
Gaat Joe een chickie hosselen? :o
♥ || Baby catcher in training || ♥
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:23:44 #230
238120 Duimelot
pi_87528707
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:23 schreef Yuki het volgende:
:Y heeft ie net toegezegd spannend he!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:40:50 #231
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_87529269
Enorm! :')
451 °F
pi_87529271
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:01 schreef macondo het volgende:

[..]

Nee, werken - mag dat ook? ;)
Studeren, mag dat?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:45:26 #233
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87529408
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:23 schreef Duimelot het volgende:

[..]

:Y heeft ie net toegezegd spannend he!
Verslag ook naar mij dan c_/
♥ || Baby catcher in training || ♥
  donderdag 14 oktober 2010 @ 13:07:15 #234
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87530105
Ik heb vanavond op mijn verjaardag de derde date met mevrouw Utrecht. Mevrouw Amsterdam van zaterdagavond heb ik afgezegd.
Gourmetten of steengrillen?
pi_87530118
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:23 schreef Yuki het volgende:
ik ga het proberen heb ik gezegd, maar of dat ook lukt op zo'n korte termijn... :@
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 14 oktober 2010 @ 13:09:49 #236
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_87530195
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:20 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

zijn er hier nog leuke vrouwen die wat aandacht van me willen dit weekend? *)
Gezocht, liefdevolle kleuterleidster (v) voor date met JoeBravo. Bij voorkeur in bezit van eigen woonruimte, leeftijd en uiterlijk onbelangrijk. Zelf tissues meenemen. :)

quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:07 schreef Silenus het volgende:
Ik heb vanavond op mijn verjaardag de derde date met mevrouw Utrecht. Mevrouw Amsterdam van zaterdagavond heb ik afgezegd.
Gefeliciteerd man! Nu snel je rijbewijs halen hé ;) En je mag ook stemmen!

dates afzeggen, ik doe het zelf ook graag
Overal verstand van.
pi_87530235
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:09 schreef macondo het volgende:

[..]

Gezocht, liefdevolle kleuterleidster (v) voor date met JoeBravo. Bij voorkeur in bezit van eigen woonruimte, leeftijd en uiterlijk onbelangrijk. Zelf tissues meenemen. :)
}:|
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:19:22 #238
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87532596
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:09 schreef macondo het volgende:
Gefeliciteerd man! Nu snel je rijbewijs halen hé ;) En je mag ook stemmen!

dates afzeggen, ik doe het zelf ook graag
Oh jongens, wat mooi was die tijd. *weemoed* :'(

Op dagen als dit heb ik wel echt een hekel aan facebook in de combinatie met vrouwen. Mevrouw Tilburg wil blijkbaar haar territorium afbakenen (heb ik wel vaker last van met claimende types), deelt ze zo'n linkje op m'n FB-prikbord met een youtube-nummer van 'Birthday Sex' en zo'n tekst als "Heee feli en binnenkort gaan we het even vieren he ;) ;) :P :9 "

Daar hou ik dus niet zo van, kan iedereen lezen (inclusief m'n ex en m'n date van vanavond :')) dus ik wil niet van die te persoonlijke dingen op m'n prikbord. Maargoed, heb dat dus meteen verwijderd, krijg ik daarna weer zo'n gepikeerde chatreactie van haar..."Weet je hoe lullig dat je zoiets direct verwijdert blablbal".

Ze is geen al te makkelijk type om mee om te gaan, en als ze niet zo facking lekker was had ik haar al lang verwijderd...maar dit gezeik ga ik niet volhouden. :')
pi_87532792
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Op dagen als dit heb ik wel echt een hekel aan facebook in de combinatie met vrouwen. Mevrouw Tilburg wil blijkbaar haar territorium afbakenen (heb ik wel vaker last van met claimende types), deelt ze zo'n linkje op m'n FB-prikbord met een youtube-nummer van 'Birthday Sex' en zo'n tekst als "Heee feli en binnenkort gaan we het even vieren he ;) ;) :P :9 "

Daar hou ik dus niet zo van, kan iedereen lezen (inclusief m'n ex en m'n date van vanavond :')) dus ik wil niet van die te persoonlijke dingen op m'n prikbord. Maargoed, heb dat dus meteen verwijderd, krijg ik daarna weer zo'n gepikeerde chatreactie van haar..."Weet je hoe lullig dat je zoiets direct verwijdert blablbal".

Ze is geen al te makkelijk type om mee om te gaan, en als ze niet zo facking lekker was had ik haar al lang verwijderd...maar dit gezeik ga ik niet volhouden. :')
_O-
Koude handen, warme liefde
ik mis je...
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:47:52 #240
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_87533613
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zo zijn ze in Tilburg inderdaad ;)

Ik vind het zelf ook niet al te handig, Facebook in combi met daten. Je kunt natuurlijk altijd het verzoek tot vriendjes worden negeren onder het motto: "ooh facebook, daar doe ik niets mee".
451 °F
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:37:27 #241
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87535484
Wel heel schattig (en eng? :')) dat ik een cadeautje in de bus krijg van een meisje van Paiq die ik nog nooit heb gezien. (Diegene die altijd hele verhalen stuurde over festivalletjes etcetera)
Ze vroeg me laatst op facebook m'n adres, dus ik denk, die wil graag een kaartje sturen.

Krijg ik nu gewoon een boek in de bus. :D Ah, er zit een kaart in.

"Ha lieve "Silenus", gefeliciteerd met je verjaardag!! Ga je nog iets speciaals doen? Dit is een bundel met allerlei columnachtige essays, in een snelle puntige schrijfstijl. Misschien inspirerend voor je eigen columns. Sowieso leuk om te lezen, ik heb ze zelf ook voor het grootste deel gelezen. (ja, het is dus een tweedehandsje/doorgeefboek)
Nou, fijne dag en dikke verjaardagskus! Christel"

Awwww, vind het toch wel lief! :D
pi_87535634
Dat kan ik ook nog wel lief vinden :Y 'k Weet alleen niet hoe snel ik mijn adres zou hebben gegeven, maar jij kent 'r ongetwijfeld beter ;)
The prettiest people do the ugliest things
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:41:55 #243
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_87535651
Oh, ben je jarig? Gefeliciteerd man! :)

Random strangers die je cadeautjes sturen, lief en een beetje beangstigend tegelijkertijd. Gelukkig was het niet nieuw.
451 °F
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:49:55 #244
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87535941
Thanks Charles! En ja, ach, ik 'spreek' haar al een paar maanden, er zit niks kwaads in dat meisje dus ik denk dat de kans op stalken/mijn ruiten ingooien/mij aanranden en vermoorden vrij klein is.

Ik weet nog dat ik op Valentijnsdag aan vijf vrouwen (van internet) hun adres heb gevraagd voor een valentijnskaart. Kreeg ik ook direct van alle vijf, die vonden het maar wat leuk dat ze een echte valentijnsbrief in de bus zouden krijgen. (Helaas kreeg ik het idee pas op Valentijnsdag zelf :'), dus dat heb ik wel in m'n brief aan moeten passen.)

Even de brief erbij gezocht trouwens.
quote:
Prins Silenus
Rue de l’amour 10
1312AB Paris

Lieve, lieve, lieve .......................................,

Ik kan niet onder woorden brengen hoeveel ik voor je voel. Dat unieke gevoel, die pure liefde, die hartstocht, oh lieve .........................., het is werkelijk waar een genot om dit te mogen ondervinden.

Ook al woon je in ................................., het belemmert mij geenszins om later een eventuele liefdesrelatie met je te mogen beginnen. Du, du bist alles, wass ich habe auf die Welt, du, du bist alles wass ich wil! Duuuhuuu, du allein kannst mich verstehen!

Lief poppedijntje, schatje, poeweliewoepsie, het is vandaag (ofja, eigenlijk gisteren of eergisteren) Valentijnsdag. Laat ik deze dag aangrijpen om de liefde aan je te verklaren. Waar gaat het om in je leven? Heb uw naasten lief. Wees gelukkig met alles wat je hebt. Maar wees vooral gelukkig met jóuw kerel, jouw vent, jouw rots in de branding.

Ik, prins Silenus van Lippe Bisterfeld zum Aldegonde, graaf van het groothertogdom Kent, baron van Sint-Barneveld, beschermheer van Frederikstadt, held van beroep, verklaar aan jou de liefde.

Lieve, lieve, lieve .................................., wil je voor altijd de mijne zijn?

Forever yours,

Prins Silenus

(Deze brief is geschreven op 14 februari in het jaar 2010 anno domini, maar aangezien mijn witte paard alle postzegels heeft opgegeten heb ik nieuwe moeten halen, de brug stond toen open, ik moest m’n moeder nog uit bad halen en daarna was ik verkouden, vandaar dat hij iets later is.)
Uiteraard was 'de grap' dat ik de brieven vijf keer heb uitgeprint en hun naam en woonplaats op de stippellijntjes heb geschreven. Dat het ook too obvious was dat ik het naar meerdere vrouwen heb gestuurd. Vier vonden dat heel grappig, de vijfde vond me een player. :'))

[ Bericht 0% gewijzigd door Silenus op 14-10-2010 16:04:48 ]
pi_87537808
Gefeliciteerd Silenius :D
pi_87539141
w/ Gefeliciteerd date-koning w/
pi_87539257
Strakke actie Silenus. :D
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:58:55 #248
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87540690
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:10 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

}:|
als jij haar niet wil mag je haar wel naar mij doorverwijzen :)

en gefeliciteerd Silenus!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_87545700
Zo voor het eerst vorige week ingeschreven op zo'n site.
Beetje de wet van de grote getallen toegepast door 50 meiden aan te schrijven.
Op zich valt het niveau mee, echt bloedmooie meiden zijn natuurlijk op 1 hand te tellen, maar zitten toch aardig leuk uitziende tussen. Heb nu wat heen en weer emailcontact met zo'n 5 meiden, waarvan 2 afspraakjes staan. Er hadden wat meer gereageerd maar bloedde snel dood (lees geen reactie meer). Wel lachen dit.
Kan zo nog eens 50 meiden aanschrijven als ik wil maar kijk het nu ff aan met wat ik nu heb.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 20:59:21 #250
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_87548288
Zat er vanmiddag spontaan een bericht van een Fok!ster in mn inbox op OKC.. Mocht ik zelf nog uit gaan zoeken wie 't was ook..
Flauw hoor! :P
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')