quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:28 schreef douche-eendje het volgende:
Ja 3rdRock, dat had je nu wel kunnen weten
*zingt hard mee*quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:29 schreef Thornado het volgende:
*zingt hardop:
Boer wat zeg je van mijn kippen
Boer wat zeg je van mijn haan
Hebben ze dan geen mooie veren
Of staat jou de kleur niet aan?
Boer wat zeg je van mijn kippen
Boer wat zeg je van mijn haan.
Srsly... WTF?!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:25 schreef Vanillekwark het volgende:
Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O
And on his farm he had a cow, E-I-E-I-O
With a moo-moo here, and a moo-moo there
Here a moo, there a moo
Everywhere a moo-moo
Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O.
je weet dat de cia, fbi en kgb meelezen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:31 schreef Thornado het volgende:
Ik heb op Youtube allerlei versies gevonden van 'Boer wat zeg je van mijn kippen'
Ik ben me eigenlijk dood aan het vervelen. Het internet is saai, niks te doenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:39 schreef brunette82 het volgende:
ik zie het, iedereen naar bed toe zeker?![]()
Goed hoor en met vanillekwark?
op internet of op de tv?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:40 schreef Thornado het volgende:
[..]
Prima, ben een registratie van Tired Pony aan het kijken, wat een bende op het podium
Ik ben niet zo'n TV-kijker. Normaal kijk ik wel wat gedownloade films, maar heb mn harde schijf ergens laten liggenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:41 schreef brunette82 het volgende:
En op de tv dan? Hoef jij er niet vroeg uit morgen?
Morgen vrij, en ben net thuis, bij een vriendinnetje geweest, ook gezellig, en dacht, even kijken op Fokquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n TV-kijker. Normaal kijk ik wel wat gedownloade films, maar heb mn harde schijf ergens laten liggen![]()
En neen, hoef er morgen niet vroeg uit. Heb om 14:00 een hoorcollege en moet om 17:00 werken, that's itJij dan? Lekker laat tijdstip om binnen te komen
Ik ga hem bekijkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:43 schreef Thornado het volgende:
[..]
Internet: http://tinyurl.com/378d7zh
Mijn twee grootste helden op het podium: Peter en Scott!
Nu wel, helaaschquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:39 schreef brunette82 het volgende:
ik zie het, iedereen naar bed toe zeker?![]()
Goed hoor en met vanillekwark?
ik zag 'm op twitter voorbij komen, maar ik bewaar 'm voor morgen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:43 schreef Thornado het volgende:
[..]
Internet: http://tinyurl.com/378d7zh
Mijn twee grootste helden op het podium: Peter en Scott!
Ik gooide hem net ook al op mijn twitterquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zag 'm op twitter voorbij komen, maar ik bewaar 'm voor morgen.
nee, iedereen heeft de moed opgegevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |