Ja wij hebben ook wel dat er 2 of zelfs 3 auto's tegelijk gebruikt worden. Maar zeg maar 3 auto's die elke dag 8 uur gebruikt worden of één auto 24 uur..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, wij hebben thuis meerdere keren gehad dat een tweede auto handig is, dan heb je toch meer uitstoot. Je hebt immers niets voor niets 3 autos als het ook met 1 kan
Nutteloos dus imo. Zeker als jullie nog thuis wonen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja mijn ouders hebben een auto, mijn broer heeft een auto en ik heb een auto.. En het kan
Zeker niet, ik had nu graag een eigen auto gewilt zodat ik zelf naar school kan rijden, helaas is dat financieel niet haalbaar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nutteloos dus imo. Zeker als jullie nog thuis wonen.
Niet lachenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat v oor auto heb jijzelf dan Sjoerd?
Het is voor mij ook niet financieel haalbaar om elke dag met de auto te gaan. Jammer genoeg, sta liever een tijdje in de file elke dag dan dat ik met het openbaar vervoer moet.. Het gaat nog sneller ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker niet, ik had nu graag een eigen auto gewilt zodat ik zelf naar school kan rijden, helaas is dat financieel niet haalbaar.
Zwart dusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet lachen
Citroën AX.. Wit.. En best smerig
Eerder vaalwit door het vuil en met genoeg kringen van de vogelschijtquote:
Precies, alles bij elkaar, mits ik meer ga werken en de tijd die ik vrijmaak door met de auto ga nuttig besteed, hoef ik er niet veel bij te leggen. Maar dan zul je net zien dat je uitlaat lek is/lekke band/onderhoud/bla/bla/bla enzovoorts. Dus begin ik er niet aan tot ik een vaste baan heb.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is voor mij ook niet financieel haalbaar om elke dag met de auto te gaan. Jammer genoeg, sta liever een tijdje in de file elke dag dan dat ik met het openbaar vervoer moet.. Het gaat nog sneller ook.
Kan niet hè?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Eerder vaalwit door het vuil en met genoeg kringen van de vogelschijt
Typisch studentenautootje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet lachen
Citroën AX.. Wit.. En best smerig
Sloperij is een handige onderdelenvoorzieningquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Precies, alles bij elkaar, mits ik meer ga werken en de tijd die ik vrijmaak door met de auto ga nuttig besteed, hoef ik er niet veel bij te leggen. Maar dan zul je net zien dat je uitlaat lek is/lekke band/onderhoud/bla/bla/bla enzovoorts. Dus begin ik er niet aan tot ik een vaste baan heb.
In jouw wereld misschien nietquote:
Ik zou voor het eerste kiezen ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Typisch studentenautootje.
Ik wil mijn motorrrijbewjisisjisjsjzsjsjsjsj NU
Oh ik mag er bijna ana beginnen, leuk hè?
Oh vraagje![]()
: D Wat is handiger? Eerst geld sparen en dan pas gaan lessen of als je al beetje geld hebt (rond de 1000 euro) al beginnen? Eerste of niet?
Eerste, anders als je een keer zakt heb je geen geld voor een her-examen of niet genoeg. En dan moet je weer sparen, waardoor je moet stoppen met rijlessen, of doorrijlessen maar duurt lang voor je weer genoeg geld hebt voor een examen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh vraagje![]()
: D Wat is handiger? Eerst geld sparen en dan pas gaan lessen of als je al beetje geld hebt (rond de 1000 euro) al beginnen? Eerste of niet?
Hangt er vanaf hoeveel geld er binnen komt. Als jij 1000 euro spaart, nog 1000 moet bijleggen en dat binnen de tijd dat je lest binnenkrijgt moet het kunnen, heb je aan het einde van de maand 3 euro over zou ik wat langer gaan werken voordat je gaat beginnen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh vraagje![]()
Zeker typisch studentenautootje.. Goedkoper kan haast nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh vraagje![]()
Afgelopen weekend de auto van m'n schoonouders schoongemaakt, wat een teringzooi kwam daaruit zeg.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sloperij is een handige onderdelenvoorziening
[..]
In jouw wereld misschien niet..
Klopt, maar das nog nie gratis!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sloperij is een handige onderdelenvoorziening
[..]
In jouw wereld misschien niet..
E?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zeker typisch studentenautootje.. Goedkoper kan haast niet
En geen flauw idee.. Want mijn ouders hebben mijn rijbewijs betaald. E ga ik wel zelf betalen.
Ja dat had ik dus ook al bedacht. MAAR IK WIL ZO GRAAGquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Eerste, anders als je een keer zakt heb je geen geld voor een her-examen of niet genoeg. En dan moet je weer sparen, waardoor je moet stoppen met rijlessen, of doorrijlessen maar duurt lang voor je weer genoeg geld hebt voor een examen.
Doe de mijne ook evenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Afgelopen weekend de auto van m'n schoonouders schoongemaakt, wat een teringzooi kwam daaruit zeg.
Nee maar voor 20 euro had ik wel een prima achterdemperquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt, maar das nog nie gratis!
Rijbewijs E achter B zeg maarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
E?
[..]
Ja dat had ik dus ook al bedacht. MAAR IK WIL ZO GRAAG
Misschien ag ik wel lenen.![]()
Grapje
:D:D:DD:D
Daarmee ben ik vast sneller klaar dan met die van hun.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Doe de mijne ook even
[..]
Nee maar voor 20 euro had ik wel een prima achterdemper.. Met een beetje verstand kun je er veel goede onderdelen vandaan krijgen voor een fractie van de nieuwprijs.
Aha.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Rijbewijs E achter B zeg maar.. Zwaardere aanhangwagens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |