Klassiekers toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik prefereer toch t spul tot en met de V70 classic/S70.
Bij ons had een hogerejaars een V70 classic station met diesel meegenomen.. Ruime 500.000 gelopen en gaat nog wel even meequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:00 schreef Hyman het volgende:
Dr stond vanmiddag een 850tdi sedan met schade voor de deur bij stage, die man had em daar neergezet
Ook, maar een toffe 940 of 850 is ook gaafquote:
Naaiberen zijn het. In het buitenland kost het nauwelijks meer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:05 schreef xyzyx het volgende:
Diesels zijn duur omdat ze veel vervuilen
Nouja eigenlijk omdat de overheid er geld aan wil verdienen en diesel goedkoop is waardoor weinig inkomsten daar vandaan komt dus dan moet de belasting maar hoger zijn
Word m nu nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yo Sjoerd, mijn ouders verkopen een 12 jaar oude Volvo V70 voor +- 3500 euro, interesse?
Dat zijn toch klassiekers?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ook, maar een toffe 940 of 850 is ook gaaf
Helaasch! Nieuwe (kleinere en goedkopere) auto aangeschaft, vandaar. En geen idee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Word m nu niet.. Over een jaar ga ik kijken wat ik dan kwijt kan
Waarom doen ze m weg? En welke motor zit er in?
Auto van '95 een klassieker?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat zijn toch klassiekers?
De v70 hebben onze buren trouwens.. best geinig dingetje maar onze audi is bijna 2x zo zuinig kwa verbruik
In de tijd dat iedereen een kleinere auto gaat kopen, wil ik een groterequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Helaasch! Nieuwe (kleinere en goedkopere) auto aangeschaft, vandaar. En geen idee.
Nouja ik ben het huis uit en mijn zus ook dus die grote auto is niet meer nodig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
In de tijd dat iedereen een kleinere auto gaat kopen, wil ik een grotere
Ja joh, vertel anders gelijk wel auto's je allemaal hebt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat zijn toch klassiekers?
De v70 hebben onze buren trouwens.. best geinig dingetje maar onze audi is bijna 2x zo zuinig kwa verbruik
Wij hebben onderhand 3 auto's voor de deur staan wat ook wel met 2 kleine kanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja ik ben het huis uit en mijn zus ook dus die grote auto is niet meer nodig.
ALLEEN
ze hebben een fucking Fiat Panda gekocht. Eén der lelijkste auto's van de eeuw.
Dat vind ik zo nutteloos.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wij hebben onderhand 3 auto's voor de deur staan wat ook wel met 2 kleine kan
Wij hadden ook ruim een jaar lang 3 auto's voor de deur staanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wij hebben onderhand 3 auto's voor de deur staan wat ook wel met 2 kleine kan
Tja mijn ouders hebben een auto, mijn broer heeft een auto en ik heb een autoquote:
Ach mijn broer gaat hopelijk ook snel de deur uitquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wij hadden ook ruim een jaar lang 3 auto's voor de deur staan. Inmiddels is mijn zus de deur uit
.
Hoezo fuck het milieu?quote:
Ja. En 1 auto wat we hier hebben is ook niet echt zuinig ookquote:
Ben ik niet met je eens, wij hebben thuis meerdere keren gehad dat een tweede auto handig is, dan heb je toch meer uitstoot. Je hebt immers niets voor niets 3 autos als het ook met 1 kanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoezo fuck het milieu?.. Deze 3 auto's worden net zoveel gebruikt als één auto heel vaak.. Net zoveel uitstoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |