Nog steeds?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij zit nog te veel in de film van gisteravond.
Tof, en dat met 200 km/uur?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:38 schreef xyzyx het volgende:
Vriend staat prachtig op de foto met zijn pa's mercedes![]()
Hij zat nog na te lachen dat die politie auto die langs de snelweg stond niet achter ons aan kwam en toen
FLITS
![]()
![]()
Ik heb nog nooit zoveel scheldwoorden voorbij horen komen in 5 minuten![]()
Karma is a bitch
Reed ook 200?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:38 schreef xyzyx het volgende:
Vriend staat prachtig op de foto met zijn pa's mercedes![]()
Hij zat nog na te lachen dat die politie auto die langs de snelweg stond niet achter ons aan kwam en toen
FLITS
![]()
![]()
Ik heb nog nooit zoveel scheldwoorden voorbij horen komen in 5 minuten![]()
Karma is a bitch
Jawel over paardrijden en de jonge chickies die hij daarmee "versierd"quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
opperkneus xyzyx is er weer....
kan jij ook het ook NIET over auto's en boetes hebben?
Met paardrijden?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jawel over paardrijden en de jonge chickies die hij daarmee "versierd"
Hij is eigenlijk gay en wordt door zn homovriendjes rondgereden in dure autos?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jawel over paardrijden en de jonge chickies die hij daarmee "versierd"
Ja man, lekker rijden met de meisjes.quote:
En bereden in dure auto's.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk gay en wordt door zn homovriendjes rondgereden in dure autos?
Mercedes is kut dus waarom zou het opscheppen zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tof, en dat met 200 km/uur?
Als je nou voortaan zo'n verhaal verteld zonder meteen op te scheppen met de merknaam enzo is het al een stuk toffer. Dus ook over je eigen verhalen.
Weet ik veel.. denk dat het wel die richting op ging..quote:
Theezakjes met Bartquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
opperkneus xyzyx is er weer....
kan jij ook het ook NIET over auto's en boetes hebben?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mercedes is kut dus waarom zou het opscheppen zijn
Weet je hoeveel van dit soort monsters je kan kopen voor de prijs van zo 1?quote:
De nieuwe s60quote:
Ik prefereer toch t spul tot en met de V70 classic/S70.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |