Dat jaquote:
Ze willen je weg hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:01 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn moeder vraagt waarom ik de laatste tijd zo kortaf ben thuis. En als ik dan zeg dat ik het zat begin te worden thuis is het ook niet goed
Nee, ben geen pauperquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee jij hebt geen coole neonlampen.
Heimen is wel zo fag jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Anders had je Heimen wel kunnen nemen.
Mag jij ook wel doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Even kietelen aan je piemeltje.
Nee, ik wil het huis uit.quote:
Sunt..quote:
Mijn stoelen zijn ook comfortabel hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze waren best chill. En z'n auto zat lekker.
Zoveel rijden er niet in die kleur rond.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Joah. Ik dacht laatst dat ik hem zag rijden in de file maar het was iemand anders.
Het zal je verbazen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zoveel rijden er niet in die kleur rond.
Die groeien nog steeds.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef Goddelijker het volgende:
Noor, hoe is het eigenlijk met je bomen?
Weet je het kenteken? Dan kun je de motor wel opzoeken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jezus ik probeer mijn ouders nog eens te helpen.Open ik een topic over die auto, met de gedachte dat ze zo wel reageren mop mijn smsje hoeveel km en wat voor motor enzo. Heb ik nu een mislukt topic omdat ze niet opnemen en niet reageren verder.
Maar dan ga je er op letten, dan zie je ze werkelijk overal.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het zal je verbazen!Toen ik nog wat met hem had zag ik die atuo OVERAL.
[..]
Die groeien nog steeds.
Hoe?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Weet je het kenteken? Dan kun je de motor wel opzoeken.
Nee nog steeds evenveel. Ik kap ze niet dagelijks ofzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar dan ga je er op letten, dan zie je ze werkelijk overal.
Zijn ze al op?
Helemaal op mezelf, geen gekanker met kleine kutkamers en nog steeds geld van mijn ouders nodig hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En dan wil je een kamer? Of gewoon echt helemaal op jezelf?
Het lijkt mij ook echt superquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Helemaal op mezelf, geen gekanker met kleine kutkamers en nog steeds geld van mijn ouders nodig hebben.
https://ovi.rdw.nl/quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe?
Haha ik heb nu het kenteken van de Volvo 240 van 10 jaar geleden in mijn hoofd.Maar ik kom er vast wel op
Ik heb er nog 2.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee nog steeds evenveel. Ik kap ze niet dagelijks ofzo.
Jij wel?
Yep. En nu ga ik slapenquote:
240.. Wil ik rally mee gaan rijdenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe?
Haha ik heb nu het kenteken van de Volvo 240 van 10 jaar geleden in mijn hoofd.Maar ik kom er vast wel op
Niks? Hoezo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaaan man
Okeeeee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die zijn er niet. Ik heb het nog steeds pas 2 keer gedaan.
Haha.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Okeeeee.Ik heb er nog steeds zeven
Ik wil met O&N. Maar dan moet ik wel eerst beter in mijn vel zitten anders ga ik er niet aan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Haha.
Ik wil het voorlopig ook niet meer doen.
Goed in je vel zitten, uitgerust zijn, goed gegeten hebben...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik krijg Eftelingkaartje voor mijn verjaardag!
[..]
Ik wil met O&N. Maar dan moet ik wel eerst beter in mijn vel zitten anders ga ik er niet aan.
Niet de pilvormquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Waar woon je? Stuur ik een doosje met liefde.
Jaja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Goed in je vel zitten, uitgerust zijn, goed gegeten hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |