Denk het wel.. T valt best mee hoe de binnenkant er aan toe is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Daarmee ben ik vast sneller klaar dan met die van hun.
En de auto is sowieso ook heel wat kleiner.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Denk het wel.. T valt best mee hoe de binnenkant er aan toe is.
Ik richt meer schade aan met een auto dan met een motor denk ik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:45 schreef Goddelijker het volgende:
Motorrijden als je geen autorijbewijs hebt... Goed voor ongelukken.
Waarom? Gaat wat langer duren voordat je hem hebt, maar ik zie niet in waarom dat specifiek zou zorgen voor meer ongelukken. Ik denk dat dat veel meer aan het persoon zelf ligt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:45 schreef Goddelijker het volgende:
Motorrijden als je geen autorijbewijs hebt... Goed voor ongelukken.
Voor mij kan het heel nuttig zijn. Als dan een auto opgehaald moet worden met de servicebus+aanhangwagen heb ik t wel nodig. Of als ik toevallig wil gaan racen als hobbyquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom wil je E eigenlijk? Is dat heel nuttig?
En dat ja. Ik ben geen door testosteron opgefokte jongen die 180 gaat rijden op een stuk waar je 50 mag. En dat zou ik alsnog met de auto ook kunnen doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom? Gaat wat langer duren voordat je hem hebt, maar ik zie niet in waarom dat specifiek zou zorgen voor meer ongelukken. Ik denk dat dat veel meer aan het persoon zelf ligt.
Als je een auto met 30 tegen een boom zet heb je een deuk in je blik, een krom frame en een auto die total loss is. Doe je het met je motor, is en je motor kapot, en je hebt gebroken botten. Dat is een beetje het verschil. Op een motor ben je een speelbal van het verkeer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik richt meer schade aan met een auto dan met een motor denk ik.
Dat is zo'n domme opmerking. Serieus.Het is gevaarlijker voor mij ja.
Oké cool (dat meen ik trouwensquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor mij kan het heel nuttig zijn. Als dan een auto opgehaald moet worden met de servicebus+aanhangwagen heb ik t wel nodig. Of als ik toevallig wil gaan racen als hobby
Omdat je minder ervaring hebt in het verkeer en heel wat kwetsbaarder bent.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom? Gaat wat langer duren voordat je hem hebt, maar ik zie niet in waarom dat specifiek zou zorgen voor meer ongelukken. Ik denk dat dat veel meer aan het persoon zelf ligt.
Ja klopt, maar dan is het toch niet gevaarlijker voor anderen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je een auto met 30 tegen een boom zet heb je een deuk in je blik, een krom frame en een auto die total loss is. Doe je het met je motor, is en je motor kapot, en je hebt gebroken botten. Dat is een beetje het verschil. Op een motor ben je een speelbal van het verkeer.
In de auto moet je ook ergens beginnen, dus dat van ongelukken klopt sowieso al niet. Dat het gevaarlijker is voor jezelf ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Omdat je minder ervaring hebt in het verkeer en heel wat kwetsbaarder bent.
Duur, 500-1000 euro geloof ik. En het kan in één of twee dagen. Je hoeft geen theorie te doen maar het is puur voertuigbeheersing.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké cool (dat meen ik trouwens). Is dat duur/duurt hetlang enzo om dat te halen?
Aha. Weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Duur, 500-1000 euro geloof ik. En het kan in één of twee dagen. Je hoeft geen theorie te doen maar het is puur voertuigbeheersing.
Je hebt sneller een ongeluk met de motor, dan met de auto.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
In de auto moet je ook ergens beginnen, dus dat van ongelukken klopt sowieso al niet. Dat het gevaarlijker is voor jezelf ben ik het mee eens.
Je kan geen aanhangwagen met 1200 kg auto meenemenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je hebt sneller een ongeluk met de motor, dan met de auto.
Je valt minder op, gaat sneller onderuit...
Ook dat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je kan geen aanhangwagen met 1200 kg auto meenemen
Ach zo. Maar als je eerst hebt autogereden. En je gaat vervolgens motorrijden. Dan heb je dat soort dingen nog steeds, of ligt dat aan mij? Want het is compleeeet anders. En je hebt dan wel wegervaring maar je beleeft het toch op een hele andere manier.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je kan geen aanhangwagen met 1200 kg auto meenemen
Of met 4 man op vakantie gaan.. Warm zitten in de winter met een muziekje aan is ook wel lekker aan een autoquote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Omdat je minder ervaring hebt in het verkeer en heel wat kwetsbaarder bent.
daar heb je de trein voor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Of met 4 man op vakantie gaan.. Warm zitten in de winter met een muziekje aan is ook wel lekker aan een auto
Nee, lekker met weer en wind en sneeuw op de motor, met 3 tassen achterop omdat je net boodschappen hebt gedaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ach zo. Maar als je eerst hebt autogereden. En je gaat vervolgens motorrijden. Dan heb je dat soort dingen nog steeds, of ligt dat aan mij? Want het is compleeeet anders. En je hebt dan wel wegervaring maar je beleeft het toch op een hele andere manier.
MAARJA I don't care eigenlijk.ik zie mij echt niet autorijden.
Klopt, maar /care wat anderen hebben, ik blijf liever leven dan dat ik iemand anders red.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan is het toch niet gevaarlijker voor anderen?
Mijn ouders willen ook niet dat ik het doe trouwens. Maar als ik eerst auto moet halen dan betalen zij maar.
Ja dat weet ze zelf denk ik ook wel. Nutteloze discussie. Kom we gaan het over vrouwen hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Geef mij maar mooi de autoquote:
Jij gaat tot je 85ste met de trein op vakantie?quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja dat weet ze zelf denk ik ook wel. Nutteloze discussie. Kom we gaan het over vrouwen hebben.
[ afbeelding ]
Ik fiets nu toch ook steedsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, lekker met weer en wind en sneeuw op de motor, met 3 tassen achterop omdat je net boodschappen hebt gedaan.
Goed plan, zag testraks nog een leuk meisje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja dat weet ze zelf denk ik ook wel. Nutteloze discussie. Kom we gaan het over vrouwen hebben.
[ afbeelding ]
Ik haal m'n motorrijbewijs ook wel een keer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik fiets nu toch ook steedsMet weer en wind en sneeuw rijdt je geen motor. Maar dan in de lente/zomer/herfst als het weer goed is. Dan lach ik jullie stuk voor stuk uit. Keihard.
Pics.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Goed plan, zag testraks nog een leuk meisje.![]()
I'd tap that!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er nog wel een aantal voor jouwquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
I'd tap that!
850 mag 1600 kg slepen
Bijrijden is kut jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar Do, thing is. Ik heb allebei niet nodig want ik heb OV en dat bevalt prima tot nu toe, en een uurtje wachten op de trein na een feest vind ik helemaal niet erg. Dus dan kies ik voor hetgene wat ik al jaren wil en da's motorrijden, terwijl ik aan autorijden (althans, bijrijden) echt een grafhekel heb. Nou is dat wel anders natuurlijk als je zelf rijdt, maar de kick van het motorrijden en de wind voelen owns big time.
Regio Harderwijk?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een aantal voor jouw
Motorrijden is natuurlijk heel tof, maar de auto blijft toch mijn fijnste vervoermiddel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar Do, thing is. Ik heb allebei niet nodig want ik heb OV en dat bevalt prima tot nu toe, en een uurtje wachten op de trein na een feest vind ik helemaal niet erg. Dus dan kies ik voor hetgene wat ik al jaren wil en da's motorrijden, terwijl ik aan autorijden (althans, bijrijden) echt een grafhekel heb. Nou is dat wel anders natuurlijk als je zelf rijdt, maar de kick van het motorrijden en de wind voelen owns big time.
Bij Michel vond ik het wel altijd chill trouwens. En ik moest van hem schakelen maar dat durfde ik niet en toen ging hij het zelf niet doen en toen moest ik wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bijrijden is kut ja.. Daarom rijd ik meestal zelf
Ik heb geen hekel aan bijrijden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bijrijden is kut ja.. Daarom rijd ik meestal zelf
Hij wilde eigenlijk dat je aan een andere pook ging zitten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bij Michel vond ik het wel altijd chill trouwens. En ik moest van hem schakelen maar dat durfde ik niet en toen ging hij het zelf niet doen en toen moest ik wel.
Schakelen... Misschien neem ik wel een automaatquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bij Michel vond ik het wel altijd chill trouwens. En ik moest van hem schakelen maar dat durfde ik niet en toen ging hij het zelf niet doen en toen moest ik wel.
Deed ik ook wel eens tijdens het rijden hoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hij wilde eigenlijk dat je aan een andere pook ging zitten.
Ja, dan heb ik er helemaal niks aanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
NeeHelaas. Zal ik ze dan maar achterwege laten?
Ik zoek nog een bijrijder.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Deed ik ook wel eens tijdens het rijden hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |