QFTquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:23 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Is dit een poging tot opscheppen of ben je gewoon verwijfd?
Wat je laatste vraag betreft: Nee sorry, mijn type niet.
was vergeten dat ik al een keertje had gereageerd omdat mobiel... ach het is gewoon wel vermakelijk hoor en ja soms ook best grappig maar voorspelbaarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Je hebt compleet gelijk man. Ik kan niet wachten op jouw volgende up-to-date opmerkingen over de reacties in het topic.
de humor moet er wel inblijven natuurlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:27 schreef Re het volgende:
[..]
was vergeten dat ik al een keertje had gereageerd omdat mobiel... ach het is gewoon wel vermakelijk hoor en ja soms ook best grappig maar voorspelbaar
zie laatste reacties...
zoiets?
Voorspelbaar wordt het altijd als je langer dan een paar jaar op Fok zit.quote:
Je beschrijft het goed mijn vriend.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het maakt mij vrij weinig uit hoor. Vind het leuk voor je dat je een meisje hebt en verliefd bent natuurlijk.
Krijg alleen een beetje plaatsvervangende schaamte van de manier waarop je dit allemaal vertelt. Een topic openen met een foto van je meisje, (ik mag hopen dat mijn vriendin me een maand pikstraf geeft als ik dat ooit in m'n hoofd haal) meteen je relatiestatus aanpassen in je fobo (terwijl je 10 dagen geleden nog een date zocht hier op fok), en tot overmaat van ramp hier ook nog eens overal op gaan zitten reageren. Met zo'n ultiem treurig 'haha, we kunnen er samen wel om giechelen op msn' als historisch dieptepunt.
Het zou me niks verbazen als je msn-naam lijkt op Xili0n loves LittleMissSunshine forever, niet te breken, hvj![]()
![]()
deze liefde is zo puur en passioneel, wil je echt nooit meer kwijt, je bent me schattie, of iets dergelijks. Net als al die andere apie-schapies vroeger die één keer met iemand hadden getongd.
Verder is het wel schattig en aandoenlijk.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voorspelbaar wordt het altijd als je langer dan een paar jaar op Fok zit.
En op een zoet topic met 300 reacties van 'oeh wat leuk voor je TS' zitten we natuurlijk niet te wachten. Daarom wat opbouwende kritiek, zodat we nog een beetje een vent maken van TS. Want als dit soort figuren onze landsgrenzen moeten verdedigen als de Russen komen is het einde zoek natuurlijk.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:27 schreef Re het volgende:
[..]
was vergeten dat ik al een keertje had gereageerd omdat mobiel... ach het is gewoon wel vermakelijk hoor en ja soms ook best grappig maar voorspelbaar
zie laatste reacties...
zoiets?
De landsgrenzen zijn niet te verdedigen tegen de Russen, als de Russen komen dan komen ze.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voorspelbaar wordt het altijd als je langer dan een paar jaar op Fok zit.
En op een zoet topic met 300 reacties van 'oeh wat leuk voor je TS' zitten we natuurlijk niet te wachten. Daarom wat opbouwende kritiek, zodat we nog een beetje een vent maken van TS. Want als dit soort figuren onze landsgrenzen moeten verdedigen als de Russen komen is het einde zoek natuurlijk.
Zo te zien houdt ze er van en kan ze wel met een 24 cm+ omgaan jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:35 schreef Dartanion het volgende:
Omdat nog niemand dit gezegd heeft:
Hey TS ik zou dat mokkel van je best willen volblaffen. Ik heb namelijk al eerder geneukt met een kortharig wijf en dat was echt een geile snol!
En als ik vriendin zo zie, heeft die volgens mij al menig bukake-feest gehad
Min of meer wat ik ook probeerde te vertellen. En helemaal vaag omdat jullie niet beiden 15 zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het maakt mij vrij weinig uit hoor. Vind het leuk voor je dat je een meisje hebt en verliefd bent natuurlijk.
Krijg alleen een beetje plaatsvervangende schaamte van de manier waarop je dit allemaal vertelt. Een topic openen met een foto van je meisje, (ik mag hopen dat mijn vriendin me een maand pikstraf geeft als ik dat ooit in m'n hoofd haal) meteen je relatiestatus aanpassen in je fobo (terwijl je 10 dagen geleden nog een date zocht hier op fok), en tot overmaat van ramp hier ook nog eens overal op gaan zitten reageren. Met zo'n ultiem treurig 'haha, we kunnen er samen wel om giechelen op msn' als historisch dieptepunt.
Het zou me niks verbazen als je msn-naam lijkt op Xili0n loves LittleMissSunshine forever, niet te breken, hvj![]()
![]()
deze liefde is zo puur en passioneel, wil je echt nooit meer kwijt, je bent me schattie, of iets dergelijks. Net als al die andere apie-schapies vroeger die één keer met iemand hadden getongd.
Kanker, zat ik te lachen tussen mijn collega'squote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:35 schreef Dartanion het volgende:
Omdat nog niemand dit gezegd heeft:
Hey TS ik zou dat mokkel van je best willen volblaffen. Ik heb namelijk al eerder geneukt met een kortharig wijf en dat was echt een geile snol!
En als ik vriendin zo zie, heeft die volgens mij al menig bukake-feest gehad :D
Silly Anus heeft gelijk. Tis allemaal nogal treurig zo TS.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Daar doe ik het voorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kanker, zat ik te lachen tussen mijn collega's
Op leeftijd? The fuck, ze is 27, dat ze er uit ziet als een libelle lezende 40 jarige moeder van 3 kinderen die graag sudokut, dat komt juist door dat kapsel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar wees even eerlijk, hoeveel vrouwen op leeftijd zijn er nou waarbij lang haar er nog goed uit ziet?!
Ja, en ze vergrijpt zich aan een knaapje van 22.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:33 schreef PP. het volgende:
[..]
Op leeftijd? The fuck, ze is 27, dat ze er uit ziet als een libelle lezende 40 jarige moeder van 3 kinderen die graag sudokut, dat komt juist door dat kapsel.
dankjewel. Hartverwarmend. Er zijn nog humane mensen op fokquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kom op voor de TS van dit topic in, in mijn eigen topic in KLB: De keiharde en meedogenloze kritiek op FOK!
Even heel erg op de feiten vooruit lopen... maar als het zover komt: dan is dat bij deze beloofdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
True met dit
Het is natuurlijk een beetje vreemd dat je dit op een forum zet / een speciaal topic voor zoiets opent.
Achja misschien over 2 jaar staat het huwelijksaanzoek ook op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |