abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87447980
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!

Soms ben ik ook wel een klootzak, maar meestal heb ik toch wel enig gevoel.
Zojuist was ik even aan het kijken in R&P ( :') ), dit doe ik zodat ik me beter ga voelen over mijn eigen relatie ^O^
Dit topic schetste echter mijn verbazing !
Relatie met een Fok!ster

Sowieso vind ik het lef hebben als iemand zijn of haar foto op FOK! of in zijn of haar FoBo post hoor, je weet wat er van kan komen toch ?!
Binnen KLB of ONZ ben je sowieso de lul, vooral als je op de foto staat met een kort vlot pittig kapsel.

Wat ik vervelend vind is om te lezen dat iemand zo genadeloos hard afgezeken wordt door een stelletje onzekere internet autisten, en de mods staan het toe.
Vervolgens probeert het stelletje nog te laten blijken alsof ze er niet mee zitten :N :

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:49 schreef Xili0n het volgende:

[..]

Dat dus :9 we zitten ons dood te lachen op msn :9
Sorry, maar hoe tenenkrommend :@ |:( !!
  Forum Admin dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:27:57 #2
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_87448002
Dat dat kan in R&P :')
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_87448008
Vind je het heel gek dat de mods het toestaan? Zij zijn zelf de grootste internet autisten.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_87448043
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:28 schreef Chowi het volgende:
Vind je het heel gek dat de mods het toestaan? Zij zijn zelf de grootste internet autisten.
Normaal vind ik de mods juist heel uhm, hoe zeg je dat ? streng ?!
Ik had niet verwacht dat ze zo'n topic dan na zoveel pagina's openlaten, terwijl het op de eerste pagina al begint.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:30:06 #5
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_87448048
SSB is de internetheld op het witte paard :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:31:09 #6
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_87448068
Maar kom op zeg, een pittig kapsel.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:31:17 #7
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87448070
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Ik had niet verwacht dat ze zo'n topic dan na zoveel pagina's openlaten, terwijl het op de eerste pagina al begint.
Waarschijnlijk omdat juist iedereen wel weet hoe het gaat op FOK! iets met topic openen op eigen risico.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:31:36 #8
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87448075
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:31 schreef Penisbaard het volgende:
Maar kom op zeg, een pittig kapsel.
Ik wilde juist mn haar kort gaan knippen -O-
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_87448103
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:30 schreef Salamando het volgende:
SSB is de internetheld op het witte paard :D
Ik kan er aan de ene kant wel aan lachen, aan de andere kant vind ik het zielig en sneu dat bepaalde users op FOK! zo naïef zijn...
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:34:04 #10
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_87448125
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Ik kan er aan de ene kant wel aan lachen, aan de andere kant vind ik het zielig en sneu dat bepaalde users op FOK! zo naïef zijn...
FOK! moet je sowieso niet te serieus nemen ben ik van mening. Anonimiteit maakt mensen ontzettend slecht :')
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:34:09 #11
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_87448127
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik wilde juist mn haar kort gaan knippen -O-
Gewoon doen, staat je vast te gek! Lekker pittig!
pi_87448141
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Dat terwijl topics waarin TS wordt afgezeken (meestal terecht wegens eigen domheid) meestal snel dicht zijn. Aan de andere kant weet je hoe FOK!kers zijn en als je er niet tegen kan, moet je niet zo'n topic openen. Als ze er echt niet mee zitten en zich alleen maar kapot kunnen lachen om het (ontbrekende) niveau bij dat soort users is er niks aan de hand, lijkt mij. :)
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Forum Admin dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:35:44 #13
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_87448158
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Of de mening van, een paar onzekere maar deste harder schreeuwende, usertjes interesseert hem geen reet.
Zou zomaar kunnen natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 12-10-2010 09:41:35 ]
pi_87448162
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:34 schreef Salamando het volgende:

[..]

FOK! moet je sowieso niet te serieus nemen ben ik van mening. Anonimiteit maakt mensen ontzettend slecht :')
Ja en dat vind ik dus ook weer zo sneu snap je ?!
Ik ben een beetje een voor maar ook tegenstander van beide partijen :@ hoezo hypocriet :')
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:36:02 #15
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87448163
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:34 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat terwijl topics waarin TS wordt afgezeken (meestal terecht wegens eigen domheid) meestal snel dicht zijn. Aan de andere kant weet je hoe FOK!kers zijn en als je er niet tegen kan, moet je niet zo'n topic openen. Als ze er echt niet mee zitten en zich alleen maar kapot kunnen lachen om het (ontbrekende) niveau bij dat soort users is er niks aan de hand, lijkt mij. :)
Er zit ook nog een verschil in een afzeiktopic in ONZ/KLB of in R&P
[b]AirwiN schreef [/b]
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:36:40 #16
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_87448177
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Ja en dat vind ik dus ook weer zo sneu snap je ?!
Ik ben een beetje een voor maar ook tegenstander van beide partijen :@ hoezo hypocriet :')
Van beide walletjes eten :')

Open er een R&P topic over :D
pi_87448197
TS maak je niet zo druk, dat doen de verliefden in het door jouw aangehaalde topic namelijk ook niet :)
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_87448241
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:34 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Aah kom op man :') dat is appels met peren vergelijken...
Als ik topis zoals deze open: Oksels geschoren met scheerapparaat...AUWWW !! [PIC]
Denk je dan niet dat ik weet wat er gebeurt :') ?

Ik bedoel meer dat de TS van het in de OP genoemde topic volgens mij van te voren niet wist wat voor reacties hij zou krijgen :N
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:40:12 #19
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_87448248
Als je jezelf voor de rest gedraagt als een volslagen idioot, moet je niet raar staan te kijken dat mensen je niet serieus nemen....
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_87448269
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:40 schreef cerror het volgende:
Als je jezelf voor de rest gedraagt als een volslagen idioot, moet je niet raar staan te kijken dat mensen je niet serieus nemen....
Bedoel je daar mij mee of :o ?
pi_87448270
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Aah kom op man :') dat is appels met peren vergelijken...
Als ik topis zoals deze open: Oksels geschoren met scheerapparaat...AUWWW !! [PIC]
Denk je dan niet dat ik weet wat er gebeurt :') ?

Ik bedoel meer dat de TS van het in de OP genoemde topic volgens mij van te voren niet wist wat voor reacties hij zou krijgen :N
Omdat hij verblind is van verliefdheid en door het korte, pittige kapsel van zijn vriendin heen keek.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_87448291
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:41 schreef Chowi het volgende:

[..]

Omdat hij verblind is van verliefdheid en door het korte, pittige kapsel van zijn vriendin heen keek.
:')

Kom op, regel 1 op FOK!, geef nooit een vrouw met een kort vlot pittig kapsel dat van lezen en Coldplay houdt :') !
pi_87448297
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Er zit ook nog een verschil in een afzeiktopic in ONZ/KLB of in R&P
Ja, in ONZ en KLB is dat vrij normaal, maar in R&P is het toch allemaal wat serieuzer en ben ik het met SSB eens dat het raar is dat het zo lang open blijft.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_87448328
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:42 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, in ONZ en KLB is dat vrij normaal, maar in R&P is het toch allemaal wat serieuzer en ben ik het met SSB eens dat het raar is dat het zo lang open blijft.
De rollen zijn een beetje omgedraaid, een serieus topic in KLB en een flame / troll topic in R&P :')
pi_87448338
Die foto van haar bevat al genoeg klachtwaardige elementen om KLB voor een dag te vullen. Dan vraag je er ook om hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')