Sorry, maar hoe tenenkrommendquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:49 schreef Xili0n het volgende:
[..]
Dat duswe zitten ons dood te lachen op msn
Normaal vind ik de mods juist heel uhm, hoe zeg je dat ? streng ?!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:28 schreef Chowi het volgende:
Vind je het heel gek dat de mods het toestaan? Zij zijn zelf de grootste internet autisten.
Waarschijnlijk omdat juist iedereen wel weet hoe het gaat op FOK! iets met topic openen op eigen risico.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Normaal vind ik de mods juist heel uhm, hoe zeg je dat ? streng ?!
Ik had niet verwacht dat ze zo'n topic dan na zoveel pagina's openlaten, terwijl het op de eerste pagina al begint.
Ik wilde juist mn haar kort gaan knippenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:31 schreef Penisbaard het volgende:
Maar kom op zeg, een pittig kapsel.
Ik kan er aan de ene kant wel aan lachen, aan de andere kant vind ik het zielig en sneu dat bepaalde users op FOK! zo naïef zijn...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:30 schreef Salamando het volgende:
SSB is de internetheld op het witte paard
FOK! moet je sowieso niet te serieus nemen ben ik van mening. Anonimiteit maakt mensen ontzettend slechtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kan er aan de ene kant wel aan lachen, aan de andere kant vind ik het zielig en sneu dat bepaalde users op FOK! zo naïef zijn...
Gewoon doen, staat je vast te gek! Lekker pittig!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde juist mn haar kort gaan knippen
Dat terwijl topics waarin TS wordt afgezeken (meestal terecht wegens eigen domheid) meestal snel dicht zijn. Aan de andere kant weet je hoe FOK!kers zijn en als je er niet tegen kan, moet je niet zo'n topic openen. Als ze er echt niet mee zitten en zich alleen maar kapot kunnen lachen om het (ontbrekende) niveau bij dat soort users is er niks aan de hand, lijkt mij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Normaal vind ik de mods juist heel uhm, hoe zeg je dat ? streng ?!
Ik had niet verwacht dat ze zo'n topic dan na zoveel pagina's openlaten, terwijl het op de eerste pagina al begint.
Of de mening van, een paar onzekere maar deste harder schreeuwende, usertjes interesseert hem geen reet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kan er aan de ene kant wel aan lachen, aan de andere kant vind ik het zielig en sneu dat bepaalde users op FOK! zo naïef zijn...
Ja en dat vind ik dus ook weer zo sneu snap je ?!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:34 schreef Salamando het volgende:
[..]
FOK! moet je sowieso niet te serieus nemen ben ik van mening. Anonimiteit maakt mensen ontzettend slecht
Er zit ook nog een verschil in een afzeiktopic in ONZ/KLB of in R&Pquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat terwijl topics waarin TS wordt afgezeken (meestal terecht wegens eigen domheid) meestal snel dicht zijn. Aan de andere kant weet je hoe FOK!kers zijn en als je er niet tegen kan, moet je niet zo'n topic openen. Als ze er echt niet mee zitten en zich alleen maar kapot kunnen lachen om het (ontbrekende) niveau bij dat soort users is er niks aan de hand, lijkt mij.
Van beide walletjes etenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik dus ook weer zo sneu snap je ?!
Ik ben een beetje een voor maar ook tegenstander van beide partijenhoezo hypocriet
Aah kom op manquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat terwijl topics waarin TS wordt afgezeken (meestal terecht wegens eigen domheid) meestal snel dicht zijn. Aan de andere kant weet je hoe FOK!kers zijn en als je er niet tegen kan, moet je niet zo'n topic openen. Als ze er echt niet mee zitten en zich alleen maar kapot kunnen lachen om het (ontbrekende) niveau bij dat soort users is er niks aan de hand, lijkt mij.
Bedoel je daar mij mee ofquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:40 schreef cerror het volgende:
Als je jezelf voor de rest gedraagt als een volslagen idioot, moet je niet raar staan te kijken dat mensen je niet serieus nemen....
Omdat hij verblind is van verliefdheid en door het korte, pittige kapsel van zijn vriendin heen keek.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah kom op mandat is appels met peren vergelijken...
Als ik topis zoals deze open: Oksels geschoren met scheerapparaat...AUWWW !! [PIC]
Denk je dan niet dat ik weet wat er gebeurt?
Ik bedoel meer dat de TS van het in de OP genoemde topic volgens mij van te voren niet wist wat voor reacties hij zou krijgen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat hij verblind is van verliefdheid en door het korte, pittige kapsel van zijn vriendin heen keek.
Ja, in ONZ en KLB is dat vrij normaal, maar in R&P is het toch allemaal wat serieuzer en ben ik het met SSB eens dat het raar is dat het zo lang open blijft.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zit ook nog een verschil in een afzeiktopic in ONZ/KLB of in R&P
De rollen zijn een beetje omgedraaid, een serieus topic in KLB en een flame / troll topic in R&Pquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, in ONZ en KLB is dat vrij normaal, maar in R&P is het toch allemaal wat serieuzer en ben ik het met SSB eens dat het raar is dat het zo lang open blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |