quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan ze ook bevroren bakken. Gaat alleen 20 min duren
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jawel, maar ten tijde van voorgaande post lagen de frikandellen al bevroren in de koekepan
Geen JJHtje schat.quote:
Van mij had het eigenlijk niet zo gehoeven (ik hou niet zo van mensenmassa'squote:Op maandag 11 oktober 2010 19:06 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe, dat je dat voor Stink overhebt!
Kijk, nu snap ik dat je goed internet wil op je mobiel, dan heb je daar ieg iets beters te doen
Oh, dat maakt het drama wel echt compleet jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Van mij had het eigenlijk niet zo gehoeven (ik hou niet zo van mensenmassa's![]()
en ik wil al helemaal niet midden in een rij zitten, dikke kans in het Gelredome, brrr) maar ik heb die kaarten maanden geleden kado gegeven.
En Sting doet een duetje met Kyteman op zijn trompetje![]()
![]()
las ik vorige week.
Alleen daarom al wil ik toch wel.
Ik word al spontaan chagrijn van je verhaal toen over de vorige keer daar!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
Blond ende Huppelig!
Ik zie nu al enorm op tegen vrijdag, dan ga ik naar Stingen er wordt mij aangeraden om uiterlijk 15.00 uur te vertrekken om op tijd te komen voor het concert dat om 20.15 uur begint
Als ik het dorp goed onthouden tenminste.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar moest je zijn in mien durpie JJH?
Kun je filmen met die Diva?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
En Sting doet een duetje met Kyteman op zijn trompetje![]()
![]()
las ik vorige week.
Alleen daarom al wil ik toch wel.
Een bioscoop trek ik nog, maar dan liever echt niet in het midden van een rij.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, dat maakt het drama wel echt compleet ja
Heul bekend, ik kom er nog wel esquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik het dorp goed onthouden tenminste.
Ik moest aan de IJsbaanweg zijn.
Zal ik mijn videocameraatje naar binnen smokkelen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:17 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je filmen met die Diva?
Dan monteer ik Sting er wel uit.
Mensen, naam weet ik niet meer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heul bekend, ik kom er nog wel es![]()
Wie moest je afleveren dan?
Da's nog geen 20 minuten!quote:
quote:
Jouw gewone fototoestel kan toch ook filmen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
Zal ik mijn videocameraatje naar binnen smokkelen?
Maar in een zaal dan? Dan moet je dan toch ook last hebben?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Een bioscoop trek ik nog, maar dan liever echt niet in het midden van een rij.
En een theater gaat ook nog wel. Maar een concert in zo'n stadion of een festival met mensenmassa's trek ik echt niet.
Dus het wordt een opgave vrijdag![]()
Maar door Kyteman denk ik toch wel weer de moeite
Ing krijgt 'n kouwe bek.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Mensen, naam weet ik niet meer.
[..]
Da's nog geen 20 minuten!
Ik ben trouwens ff de deur uit.
Wát een helquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik word al spontaan chagrijn van je verhaal toen over de vorige keer daar!![]()
Ai! Sterkte.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wát een hel
En dan ga ik het nu gewoon weer doen. Oh joy!
Maar dan ben ik daar nog liever uren van te voren als er nog niet zoveel mensen zijn. Dan gaat het wat geleidelijker. Alleen als het dan af is wil ik liever nog een half uur blijven tot de meesten weg zijn, maar op de een of andere manier ben ik altijd de enige die dat wil
En dan duurt het nog een uur voordat je die parkeerplaats weer eens af bent.
Het mag wel héél goed zijn vrijdag
Photoshop-Meistah!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
de Samsung Frikandellofoon
[ afbeelding ]
Bij de concerten van mijn werk zit ik nooit in de zaal, dan loop ik en blijf ik verder achter het toneel. Dus nul last. En bij bv The City Drink staan de mensen niet dicht bij elkaar, dan is er altijd echt ruimte zat om te lopen, dus dan vind ik het ook niet erg.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar in een zaal dan? Dan moet je dan toch ook last hebben?
die is rozequote:
Ik weet niet hoe lang de filmpjes kunnen zijn die je daarmee kunt maken.quote:kan toch ook filmen?
Dat mag volgens mij gewoon mee naar binnen.
Ja doe maarquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik die menigte waar ik vooraan stond bij Pearl Jam op Pinkpop dr nog es in gooien?
Oeh wat was ik er dol op in mijn jonge jaren
En wat als je daar nou helemaal ingebouwd staat en je moet ineens heel nodig plassen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh man man man, we waren 18, en zooooooo verliefd op Eddie Vedder
Oeh, goed vooruitzicht!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:36 schreef Goodbye het volgende:
Zoooooo![]()
Ik heb nog een crème brûléetje voor straks
dan ga je ook voordat je naar het concert gaat, tis niet alsof ze 6 uur nonstop spelenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat als je daar nou helemaal ingebouwd staat en je moet ineens heel nodig plassen?
Om maar eens wat te noemen?
Dan baan je je een weg naar buiten en weer terug naar voren als het echt echt moet hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat als je daar nou helemaal ingebouwd staat en je moet ineens heel nodig plassen?
Ik en vlammenwerperen, zie je het al voor je?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, goed vooruitzicht!
Moet je die zelf nog even vlammenwerperen of is dat al krokant enzo?
Jongens, aanschouw de levensvraag van Greysquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook dat, drinken moet je ook niet al te veel doen op zo een festival als meisje zijndequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan ga je ook voordat je naar het concert gaat, tis niet alsof ze 6 uur nonstop spelen
Hihi hoiii Ing.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:47 schreef Ingetje79 het volgende:
*NEWSFLASH*
Ik leef nog en heb geen kouwe bek die tegelijkertijd verbrand is![]()
Volgende keer gewoon weer in de frituurpan
Tis nog niet klaarquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi hoiii Ing.
Krijgen we nog mooie foto's van de laatste verbouwingen?
Hihi als je eenmaal begintquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis nog niet klaar![]()
Zometeen gaan we nog ff verder en ik wil de muren opnieuw sausen.
En mss pakken we het andere stuk plafond in de keuken en het plafond in de berging ook wel direct aan
Iddquote:
Ja maar juist als je ingebouwd staat en denkt 'ohhhhhhhh als ik nu maar niet moet plassen'... dán moet je!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan ga je ook voordat je naar het concert gaat, tis niet alsof ze 6 uur nonstop spelen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jongens, aanschouw de levensvraag van Greys
Zo kochten wij ooit een tv-kast. Een mooie donkerbruine kast met veel opbergruimte gekocht!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd![]()
2 jaar terug hebben we het toilet beneden gedaan. Toen dat klaar was vonden we de kleuren in de hal niet meer mooi (toiletdeur paste er niet meer bij) dus alle andere deuren en wand ook geverfd, maar toen stonden de plavuizen niet bij de verf en besloten we dat we laminaat wilden, maar de gang loopt over in de keuken en ivm hoogteverschil moest er in de keuken dan ook maar laminaat.
Afijn....anderhalve maand en heel veel geld verder, was het dan eindelijk klaar...het toilet
Duur kastjequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo kochten wij ooit een tv-kast. Een mooie donkerbruine kast met veel opbergruimte gekocht!Thuis zet Mr GB het gevaarte in elkaar, pakt de tv om die in de kast te zetten..... Past het niet
Zelfde avond ook nog maar een nieuwe tv gekocht
Die grote, waar wij laatst naar gekeken hebben?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo kochten wij ooit een tv-kast. Een mooie donkerbruine kast met veel opbergruimte gekocht!Thuis zet Mr GB het gevaarte in elkaar, pakt de tv om die in de kast te zetten..... Past het niet
Zelfde avond ook nog maar een nieuwe tv gekocht
Neuh, valt echt mee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
Ja maar daarna, dan moet iedereen tegelijk ineens zeker, sta je daar weer in de rij
Nee, da's niets voor mij
We hadden eerst nog een tv met zo'n dikke kast aan de achterkant, zegmaarquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Die grote, waar wij laatst naar gekeken hebben?
Je had toch niet eerst een nóg grotere tv?
Achjaaaaa, we konden het betalen blijkbaarquote:
Hé getver dat is altijd zo vervelend.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Achjaaaaa, we konden het betalen blijkbaar![]()
M'n vriend komt er net achter dat hij in de week dat ik vrij heb genomen voor vakantie twee verplichte colleges heeft![]()
![]()
Morgen even polsen op het werk of ik de week ervoor + de maandag en dinsdag van de week die ik al vrij heb kan krijgen........
Ja, hij kon het ook niet weten, want de planning kwam vandaag pas binnen. Hij heeft zes van die dagen verspreid over vier maanden.. En dan juist in de week dat we weg wilden gaanquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hé getver dat is altijd zo vervelend.
Oh bah dat is echt irritant dan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, hij kon het ook niet weten, want de planning kwam vandaag pas binnen. Hij heeft zes van die dagen verspreid over vier maanden.. En dan juist in de week dat we weg wilden gaan
Ja, weekje Egypte...quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh bah dat is echt irritant dan.
Waren jullie nog van plan iets te gaan doen?
Dream Theater gemist? Da's nogal een lange zit!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leukquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Sjon gaat hier echt al dik een kwartier helemaal los met een walnoot
Ik heb Tap Maddel gekeken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Iedereen hier heeft ineens een leven
Niet haten op de Wildfirequote:Op maandag 11 oktober 2010 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk dat ze beter aan de wildfire kan dan
ja maar niet zes uurquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dream Theater gemist? Da's nogal een lange zit!
ja maar buiten het feit dat de desire is voorbehouden aan the awesome fewquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet haten op de Wildfire
Sowieso scheelt het qua OS niks met een Legend of Desire, dus even ingewikkeld
Mwah ik vond wat dat betreft Android redelijk gebruiksvriendelijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar buiten het feit dat de desire is voorbehouden aan the awesome few, is het natuurlijk overkill voor iemand die gewoon simpel wil emailen
Ik zit te wachten op meneer I,; die wil nog wat plafondplaten zagenquote:
je begrijpt me niet helemaal, ik raad greys de wildfire aan, omdat android, omdat redelijke telefoon voor redelijke prijs, maar zeg dat de desire overkill isquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah ik vond wat dat betreft Android redelijk gebruiksvriendelijkJe kán er veel mee, maar het hoeft niet. Neem WiMo es, daar moet je helemaal eerst voor op cursus wil je dat gewoon voor mail en agenda en wat surfen gebruiken
Mjah das waar, maar ik bedoel meer dat het qua Android niet echt veel uitmaakt wel toestel je hebt (zeker als je een HTC neemt. Sensequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je begrijpt me niet helemaal, ik raad greys de wildfire aan, omdat android, omdat redelijke telefoon voor redelijke prijs, maar zeg dat de desire overkill is
Wat de neuk!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent tenminste wel een DivaEn deze heeft vast zo'n bioritme calculator. Kan je uitrekenen wanneer je in 2034 ongesteld bent
Das ook wat waard natuurlijk
Tis touchscreen hé, dus ik denk dat er wel vaker mensen met hun vingers aanzittenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:30 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn mannelijke collega heeft een Desire, hij is wel erg mooi hoor!
Ik haalde hem vandaag met mijn vingers uit het hoesjeblijkt er een speciaal koordje aan te zitten zodat je de telefoon niet eens hoeft beet te pakken.
Oeps
Vind je de achterkant niet een beetje bordelerig?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent tenminste wel een DivaEn deze heeft vast zo'n bioritme calculator. Kan je uitrekenen wanneer je in 2034 ongesteld bent
Stel je voor dat er vette vingers op komen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis touchscreen hé, dus ik denk dat er wel vaker mensen met hun vingers aanzitten
Zou er ook een versie met rood leer zijn?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:32 schreef APK het volgende:
[..]
Vind je de achterkant niet een beetje bordelerig?
De Samsung Puta!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:32 schreef JJH het volgende:
Zou er ook een versie met rood leer zijn?
Nou hij stoof meteen op me af dus ik durf niet meer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis touchscreen hé, dus ik denk dat er wel vaker mensen met hun vingers aanzitten
Da's reuze handig hoor, onderschat dat vooral niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dat geblokte toch? Ik heb dat toestel live mogen aanschouwenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:32 schreef APK het volgende:
[..]
quote:
Truttige meisjes kunnen dat hebbenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit naar je hoofd gegooid geloof ik he?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat geblokte toch? Ik heb dat toestel live mogen aanschouwen
En?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dat geblokte toch? Ik heb dat toestel live mogen aanschouwen
Desire! Omdat, baas.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je begrijpt me niet helemaal, ik raad greys de wildfire aan, omdat android, omdat redelijke telefoon voor redelijke prijs, maar zeg dat de desire overkill is
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Q ik ben je vergeten dit weekend of nee ik ben Baloe vergeten
een eifoon?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:38 schreef APK het volgende:
Is er niet iemand met een IPhone voor een soort Godwin-achtige discussie?
Wat voor materiaal is het?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij wel![]()
Toen was er ook vast iets wat niet werkte![]()
Met Blue Wonder natuurlijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Wat voor materiaal is het?
Metaal?
Plastic?
En hoe maak je dat in hemelsnaam schoon?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met Blue Wonder natuurlijk
Maar die achterkant is wel wat gedeukt inderdaad.
Maar das Greys wel gewend, toch?
Nou doei hé![]()
Truste!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Kutjoch.
Ik heb jullie nu al een paar keer over Blue Wonder gehoord, maar wat IS het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schoonmaakmiddelquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Kutjoch.
Vriendin had laatst een of andere update van iTunes binnengehaald en nu doet 'ie het niet meer omdat haar vader dat ding had laten unlocken om 'em aan haar cadeau te geven.quote:
Ach jezus, greys! Kom es onder die steen vandaanquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
iPwnd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:52 schreef APK het volgende:
[..]
Vriendin had laatst een of andere update van iTunes binnengehaald en nu doet 'ie het niet meer omdat haar vader dat ding had laten unlocken om 'em aan haar cadeau te geven.![]()
mePwnd as well, want ik mocht de nieuwe telefoon hebben die ze bij verlenging krijgt.quote:
Moet je tegenwoordig ook al alle merken schoonmaakmiddel uit je hoofd kennen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach jezus, greys! Kom es onder die steen vandaan
Zelfs ik wist het!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig ook al alle merken schoonmaakmiddel uit je hoofd kennen?
Ja dag.
Dan heeft zo'n iphone toch nog wel een features.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:55 schreef APK het volgende:
[..]
mePwnd as well, want ik mocht de nieuwe telefoon hebben die ze bij verlenging krijgt.
Het is nu een fotograferende memorecorder.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:03 schreef JJH het volgende:
Dan heeft zo'n iphone toch nog wel een features.
Nog 48 minuten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
Zeg, is het 'zeik de telefoons van de leukste vrouwen af'-dag ofzo?
Greyske tochquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig ook al alle merken schoonmaakmiddel uit je hoofd kennen?
Ja dag.
Yay!quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greyske toch![]()
Als ik mn huis tuin en keukenhomo niet had die echt lyrisch is over dat spul had ik t ook niet geweten![]()
En ik gebruik het niet!
Ik doe mn fornuis wel met gewone allesreiniger en dan glassex voor de glans
Ik gebruik echt niets, behalve bellen en smsen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:27 schreef oh-oh het volgende:
En van mijn telefoon zijn vast en zeker geen eens meer plaatjes online te vinden, zo gedateerd is die.
Maar bellen doet ie wel hoor!
Is dat geen oude telefoon?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vond laatst ergens deze foto:
[ afbeelding ]
Van de dag dat Frits en ik Karel gingen halen.
En ik zat me serieus waar af te vragen waarom ik die afstandbediening in hemelsnaam mee genomen had![]()
![]()
Ik heb echt een antieke telefoon uit zo een louche telefoonwinkel, tweedehands.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gebruik echt niets, behalve bellen en smsen.
En sinds vanmiddag dan mailen![]()
Joh!quote:
Ik doe 80% van mijn mail met de telefoon.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gebruik echt niets, behalve bellen en smsen.
En sinds vanmiddag dan mailen![]()
Ik liet me ook elke keer overhalen om een andere telefoon te nemen bij verlenging, terwijl ik dan tegen die tijd net de vorige een beetje had uitgevogeld. En die liggen dan nu in een la. Eentje heeft mijn moeder, die had helemáál nog een antiekequote:Op maandag 11 oktober 2010 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb echt een antieke telefoon uit zo een louche telefoonwinkel, tweedehands.
Als ie het begeeft ( wat niet lang meer zal duren vrees ik) dan gooi ik er wel weer twee tientjes of zo tegenaan voor een nieuw tweedehandsje
Maar toen ik die foto voor het eerst weer zag wist ik t echt niet meer.quote:
quote:
Het is al laat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh!
Dat was mn eerste mobieltje![]()
Of laat dat tje maar weg, ding was groter dan de chihuahua's![]()
We spreken hier zomer 2000![]()
En daarvoor had ik een heuse pager
Mijn moeder loopt rond met de oude LG prada van mijn zusje.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik liet me ook elke keer overhalen om een andere telefoon te nemen bij verlenging, terwijl ik dan tegen die tijd net de vorige een beetje had uitgevogeld. En die liggen dan nu in een la. Eentje heeft mijn moeder, die had helemáál nog een antieke![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik liet me ook elke keer overhalen om een andere telefoon te nemen bij verlenging, terwijl ik dan tegen die tijd net de vorige een beetje had uitgevogeld. En die liggen dan nu in een la. Eentje heeft mijn moeder, die had helemáál nog een antieke![]()
Ik had er zelf ook een hanger aan, met fruttels en tuttelsquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil je roze wel kopen als je een nieuwe hebt
![]()
Als ik dr dan Helloooooooo Kitty hangertjes aan mag hangen
Nou ja eh... van die frummels en dingesen enzo. Het is kleurig en glimmend en je weet niet helemaal hoe je het moet omschrijven, dus --> fruttels en tuttelsquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik ben niet hip genoeg om te weten wat fruttels en tuttels zijn.
Do tell Greys
quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had er zelf ook een hanger aan, met fruttels en tuttels![]()
Maar als mijn tas op mijn werk dan op de grond staat, pakt de pup van de baas dat er steeds uit. Hij loopt ook steeds met mijn autosleutel rond waar een beestje aan hangt.
Doe je tas dan dicht Greys!!!!! Ja, dat vergeet ik
Nou weet ik nog niksquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja eh... van die frummels en dingesen enzo. Het is kleurig en glimmend en je weet niet helemaal hoe je het moet omschrijven, dus --> fruttels en tuttels
JEWEETWEL!
De bomen zijn hier al keileegquote:
ehh, chiwallie, 7cm, dan komt hij er toch door het andere oor naar buiten?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Naast me verdwijnt Karel zn tong minstens 7 cm diep in Kees dr gehoorgang
![]()
Ik geloof dat ik het al weggegooid hebquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:49 schreef senesta het volgende:
We willen foto's van frummels, dingesen en tuttels
Dat is tooooo much info oh-ohquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Naast me verdwijnt Karel zn tong minstens 7 cm diep in Kees dr gehoorgang
![]()
Hoooooooooo Greys, dat is een valsstrik, doe het niet, straks zegt ze "daar heb je haar weer met dr foto's!"quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:49 schreef senesta het volgende:
We willen foto's van frummels, dingesen en tuttels
Dat zou best kunnen, ik heb geen zien om dat te aanschouwenquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ehh, chiwallie, 7cm, dan komt hij er toch door het andere oor naar buiten?
Dat bewaar ik altijd speciaal voor jouquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoooooooooo Greys, dat is een valsstrik, doe het niet, straks zegt ze "daar heb je haar weer met dr foto's!"
Over een week of twee ga ik eens een dagje de hond van mijn ouders lenen, lekker een middag door het bos banjeren.quote:
Nou jaaaa, hij likt in dr oor, niet in dr flamoes jaquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoooooooooo Greys, dat is een valsstrik, doe het niet, straks zegt ze "daar heb je haar weer met dr foto's!"
Stom woord eigenlijk, wie zal dat nou bedacht hebben?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou jaaaa, hij likt in dr oor, niet in dr flamoes ja
quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Eentje durf ik er wel aan. En een bento heb ik niet, dus dat gevaar loop ik vast niet
Kijk, dit zat er bij die telefoon:
[ afbeelding ]
Hoe moet ik dat in godesnaam anders omschrijven dan 'tuttels en fruttels'??
Ik zou het ook echt niet wetenquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Eentje durf ik er wel aan. En een bento heb ik niet, dus dat gevaar loop ik vast niet
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Stom woord eigenlijk, wie zal dat nou bedacht hebben?
Het zat er bij, als 'telefoonhanger'. Dus ik, volgzaam als ik ben, hup, dat ding er aan gehangen.quote:
Het was sterker dan ik zelfquote:Was dat expres, of kon je er niks aan doen?
Zodat je hond je telefoon makkelijker uit je tas kon jattenquote:En waar diende het voor?
Een bossie flubbers!quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
het is de samsung divaaaaaa, voor meisjemeisjuhs met frutseltjes en glittery glamour, het had ook een eenhoorn of een barbie kunnen zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
Maar waarom hing dat aan je telefoon?
Was dat expres, of kon je er niks aan doen?
En waar diende het voor?
Nee sorry, daar heb ik hele andere beelden bijquote:
Ik wil ook een barbaie aan mn foonquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is de samsung divaaaaaa, voor meisjemeisjuhs met frutseltjes en glittery glamour, het had ook een eenhoorn of een barbie kunnen zijn
Ik ook bij nadere beschouwing. Maar als ik op 'te lange schaamlippen' google, dan is ook dat beeld weer snel verdwenenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Nee sorry, daar heb ik hele andere beelden bij
Heel vreemd, maar ergens voel ik me tóch gesteund!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:04 schreef oh-oh het volgende:
Greys, het zal niet veel helpen ter je verdediging ( integendeel vrees ik) maar ik zou ook voor een roze samsung diva gevallen zijn, alleen om kleur en naam
OMG. Hoi, Elies!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook bij nadere beschouwing. Maar als ik op 'te lange schaamlippen' google, dan is ook dat beeld weer snel verdwenen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook bij nadere beschouwing. Maar als ik op 'te lange schaamlippen' google, dan is ook dat beeld weer snel verdwenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt niet gaan zeiken als je wel op die spoiler klickt he
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Oh praise the Lord, I am savedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:06 schreef senesta het volgende:
Ah het is half twaalf geweest, dan mag het
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:06 schreef oh-oh het volgende:
IIk heb serieus in dagen niet zo gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt niet gaan zeiken als je wel op die spoiler klickt he
(zegt wellicht meer over mijn afgelopen dagen dan over jouw spoiler, maar toch![]()
![]()
)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik moet beide, en de gft bak buiten zetten, en de honden uitlaten.quote:
En ik maak geen grapje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb serieus in dagen niet zo gelachen
(zegt wellicht meer over mijn afgelopen dagen dan over jouw spoiler, maar toch![]()
![]()
)
Oh niet doen, ik plas bijna in mn broek van het lachenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:08 schreef ElisaB het volgende:
Klik ik nog een keer, moet ik weer lachen![]()
![]()
Niet vragen gewoon doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:08 schreef oh-oh het volgende:
En ik maak geen grapje.
Als je wil wil ik wel vragen of ik die fotp's hier mag posten![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik ooit verteld dat ik van plan was een boek te gaan schrijven over mijn belevenissen op NetMeetingquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh niet doen, ik plas bijna in mn broek van het lachen![]()
![]()
Ik heb serieus - no shit - compleet de slappe lachquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh niet doen, ik plas bijna in mn broek van het lachen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oeps, Russisch praten; Senesta is nog wakker
Ïðèñÿæíûé ïåðåâîä÷èêquote:
Ik geloof je heul niequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ïðèñÿæíûé ïåðåâîä÷èê
Ik zweer je dat daar zojuist - in het Russisch - een beroemd Russisch spreekwoord stond
И я бы сказал!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ïðèñÿæíûé ïåðåâîä÷èê
Ik zweer je dat daar zojuist - in het Russisch - een beroemd Russisch spreekwoord stond
PM ze even naar d'r! Met je ogen dicht!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Als ik die foto's hier kon posten zonder er zelf ooit nog naar te hoeven kijken dan deed ik het voor je Elies.
Maar helaas![]()
Dus haal maar allemaal opgelucht adem![]()
Ik mag hopen voor het kind dat ze die foto's inmiddels ook gewist hebben![]()
Nah....quote:
Door je wimpers kijken en dan hardop zeggen: bloemkool, bloemkool, baksteen, baksteen. Kom, je kan het!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Als ik die foto's hier kon posten zonder er zelf ooit nog naar te hoeven kijken dan deed ik het voor je Elies.
Maar helaas![]()
Dus haal maar allemaal opgelucht adem![]()
Ik mag hopen voor het kind dat ze die foto's inmiddels ook gewist hebben![]()
Ik heb die echt niet op mijn pc staan, godzijdankquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
PM ze even naar d'r! Met je ogen dicht!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:17 schreef oh-oh het volgende:
Ladies ( ja jij ook JJH) het was me een waar genoegen!
Ik ga in de gftbak plassen en de honden uitlaten![]()
Slaap lekker, vooral jij Elies
Ik heb nog één keer geklikt. En nou moest ik gewoon wéér hardop lachenquote:
Ergens wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb die echt niet op mijn pc staan, godzijdank![]()
![]()
![]()
Jij wil het ook zien he
Ja, raar is dat toch. Maar ik kan me niet voorstellen dat het aan mij ligtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:15 schreef JJH het volgende:
Mevrouw B komt binnen en het gaat gelijk weer over schaamlippen.![]()
oh hou opquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb nog één keer geklikt. En nou moest ik gewoon wéér hardop lachen
We zijn hier tegenwoordig toch zo braaf. Zelfs Q doet meestal rustig!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, raar is dat toch. Maar ik kan me niet voorstellen dat het aan mij ligt
Nog even een tip voor het slapengaan: Google nooit (!) op 'ernstige aambeien'. Zeker niet als je net een (te grote) bak yoghurt met havermout naar binnen hebt gewerktquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:19 schreef oh-oh het volgende:
IK HEB DIE FOTO'S NIET!
Ik heb ze 1 keer in mn leven gezien, het kind is 6 oktober 2007 geboren, dus dat was vlak daarna.
En ik zal het nooit nooit nooit meer vergeten.
En ik zou dat echt nooit iemand aandoen, zelfs jullie niet
Ik denk dat je er binnenkort even een paint van moet maken ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, raar is dat toch. Maar ik kan me niet voorstellen dat het aan mij ligt
Oooooooh te laat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog even een tip voor het slapengaan: Google nooit (!) op 'ernstige aambeien'. Zeker niet als je net een (te grote) bak yoghurt met havermout naar binnen hebt gewerkt
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:21 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber doe me een lol en klick niet op die spoiler no matter what.
Dan wil je straks niet eens meer met dat leuke meisje zoenen
Zwab, qua muziekkeuze (boardwalk! boardwalk! wel doen!) waren oh-oh en ik het niet eens, maar hier moet ik haar toch gelijk geven.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:21 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber doe me een lol en klick niet op die spoiler no matter what.
Dan wil je straks niet eens meer met dat leuke meisje zoenen
Neeeee!!1!!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog even een tip voor het slapengaan: Google nooit (!) op 'ernstige aambeien'. Zeker niet als je net een (te grote) bak yoghurt met havermout naar binnen hebt gewerkt
Wat beziélt zo'n vriendin dan om dat aan je te laten zien?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh te laat.
Dat heb ik al es gedaan, toen ik iemand wilde uitleggen wat ik gezien had op die bevallingsfoto's.
Maar die foto's waren erger, want die waren van mijn vriendin
Dat gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:21 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat je er binnenkort even een paint van moet maken ook.
Ow god, mijn sluitspierquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:23 schreef oh-oh het volgende:
Zie je Zwab, Greys en ik zijn het met elkaar eens.
NIET DOEN HE![]()
Echt, ik meen het!
Oh en voor wie dr nog moet poepen.
NIET TE HARD DRUKKEN.
Je wil echt geen kinderhandjes wuivend uit je anus hebben hangen, of je nou nog moet bevallen ooit of niet
Ze zaten in de rits van de bevalling.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat beziélt zo'n vriendin dan om dat aan je te laten zien?
ik hoorde laatst trouwens dan na zdorovy niet eens als drankproost wordt gebruikt, maar alleen bij niezenquote:
quote:
Meid, enig kind. Maar was het er niet een van een tweeling? Zijn / haar broertje of zusje zit te zwaaienquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:25 schreef oh-oh het volgende:
Ze zaten in de rits van de bevalling.
Ik vind bloederige kindjes op naakte tetten al too much.
Maar ja, zeg dat maar es tegen je beste vriendin die apetrots is op dr worp met goed fatsoen.
En jij moet ook zeker niet klicken, dat je t maar ff weet, met je rammelstokkenquote:
HARD PERSEN, COMPLETE BLOEMKOLEN WILLEN WE ZIENquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:23 schreef oh-oh het volgende:
Zie je Zwab, Greys en ik zijn het met elkaar eens.
NIET DOEN HE![]()
Echt, ik meen het!
Oh en voor wie dr nog moet poepen.
NIET TE HARD DRUKKEN.
Je wil echt geen kinderhandjes wuivend uit je anus hebben hangen, of je nou nog moet bevallen ooit of niet
Al gedaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En jij moet ook zeker niet klicken, dat je t maar ff weet, met je rammelstokken
Ik las terug....en nu heb ik het ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb serieus - no shit - compleet de slappe lach![]()
Ik vroeg echt met open mond "is dat een handje???"quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Meid, enig kind. Maar was het er niet een van een tweeling? Zijn / haar broertje of zusje zit te zwaaienKijk, daar (wijst op poepgat).
Eenvoudige, heldere communicatie. Daar houden vrouwen van ze net na een bevalling
Tis besmettelijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik las terug....en nu heb ik het ook
Joh. Echtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vroeg echt met open mond "is dat een handje???"
Boy, dat was een gevoelige snaar die ik raakte
We zijn het weer eens.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zaten in de rits van de bevalling.
Ik vind bloederige kindjes op naakte tetten al too much.
Maar ja, zeg dat maar es tegen je beste vriendin die apetrots is op dr worp met goed fatsoen.
Goffer Elies, hou es opquote:
Tis maar goed dat ik een vrouw ben en niet poepquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis besmettelijkEen tip: hou je bipsebaps maar goed dicht vanavond. Stel dat het overslaat
Kap nah.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis besmettelijkEen tip: hou je bipsebaps maar goed dicht vanavond. Stel dat het overslaat
In google translate komt dit inderdaad boven als je proost vertaalt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hoorde laatst trouwens dan na zdorovy niet eens als drankproost wordt gebruikt, maar alleen bij niezen
het is er in gekomen door foute vertaling
smooth operatorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vroeg echt met open mond "is dat een handje???"
Boy, dat was een gevoelige snaar die ik raakte
sliertjes, uitstupsels, das echt niks vergeleken met wat ik te zien kreegquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn het weer eens.
Zullen we het inlijsten?
Ik hoef dat soort dingen echt niet te zien. Hou dat lekker prive.
Bloed, bonkjes, klonten en sliertjes. En uitstulpsels.
Ik dacht nog ff rustig terug te lezen voordat ik slaapies ging doenquote:
Ik heb een beeb wakkergelachenquote:
Beschadigd voor de rest van je levenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
sliertjes, uitstupsels, das echt niks vergeleken met wat ik te zien kreeg![]()
En dat komt echt nooit meer goed
er worden als drinkleuzen wel andere varianten met het woord zdorovy gebruikt, maar die weet ik zo even niet uit m´n hoofd, behalve budem zdorovyquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:30 schreef JJH het volgende:
[..]
In google translate komt dit inderdaad boven als je proost vertaalt.
Ура
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een beeb wakkergelachen
Ik ben er weg van meisjes en jongens. Heb genoten, maar moet nu platen
Ga die beeb nu maar weer even in bed drukken danquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een beeb wakkergelachen
Ik ben er weg van meisjes en jongens. Heb genoten, maar moet nu platen
O, dat is ook daar voor?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er worden als drinkleuzen wel andere varianten met het woord zdorovy gebruikt, maar die weet ik zo even niet uit m´n hoofd, behalve budem zdorovy
Ja ik ook, om over de desbetreffende anus nog maar te zwijgenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Beschadigd voor de rest van je leven
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:32 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Even een half uurtje met een paar dames en ik weet zeker dat ik niet bij de bevalling van mijn toekomstige kinderen ga zijn. :d
Yeah, she does that.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik ook, om over de desbetreffende anus nog maar te zwijgen![]()
Maar Elies, het was me een genoegen, je brengt dingen in me naar boven die ik al jaren probeer te verdringen![]()
1 seconde met die foto en je doet niks meer wat er toe kan leidenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:32 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Even een half uurtje met een paar dames en ik weet zeker dat ik niet bij de bevalling van mijn toekomstige kinderen ga zijn. :d
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik ook, om over de desbetreffende anus nog maar te zwijgen![]()
Ga ik weer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:34 schreef oh-oh het volgende:
Wie pakt dr de lapo en doet iets leuks met flubbertjes in de TT?
Ik vind het seriues knap dat je broek nog droog is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik had net tranen in mn ogen van het lachen.
en ik moet nog steeds plassen, de honden uitlaten en de gft bak buiten zetten
Ik wacht ff.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:34 schreef oh-oh het volgende:
Wie pakt dr de lapo en doet iets leuks met flubbertjes in de TT?
Ik ben heel trots op mezelf. Ik heb net het toillet gehaaldquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het seriues knap dat je broek nog droog is.
quote:
maar ik kan nu zien in het donker jonge!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:39 schreef APK het volgende:
Oh valt mee.
-oh-oh was drugsdealer, want had een pager.
-Zwabber heeft te veel worteltjes gegeten
-En nog iets.
bootycalls?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik had een pieper van de zaak wegens absolute onmisbaarheid
Als je Chico nou eens leert om de rest uit te laten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben heel trots op mezelf. Ik heb net het toillet gehaald![]()
Nu de rest nog
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het seriues knap dat je broek nog droog is.
En nog iets.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:39 schreef APK het volgende:
Oh valt mee.
-oh-oh was drugsdealer, want had een pager.
-Zwabber heeft te veel worteltjes gegeten
-En nog iets.
Dat lijkt me trouwens best een vette skill.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar ik kan nu zien in het donker jonge!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |