quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan ze ook bevroren bakken. Gaat alleen 20 min duren
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jawel, maar ten tijde van voorgaande post lagen de frikandellen al bevroren in de koekepan
Geen JJHtje schat.quote:
Van mij had het eigenlijk niet zo gehoeven (ik hou niet zo van mensenmassa'squote:Op maandag 11 oktober 2010 19:06 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe, dat je dat voor Stink overhebt!
Kijk, nu snap ik dat je goed internet wil op je mobiel, dan heb je daar ieg iets beters te doen
Oh, dat maakt het drama wel echt compleet jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Van mij had het eigenlijk niet zo gehoeven (ik hou niet zo van mensenmassa's![]()
en ik wil al helemaal niet midden in een rij zitten, dikke kans in het Gelredome, brrr) maar ik heb die kaarten maanden geleden kado gegeven.
En Sting doet een duetje met Kyteman op zijn trompetje![]()
![]()
las ik vorige week.
Alleen daarom al wil ik toch wel.
Ik word al spontaan chagrijn van je verhaal toen over de vorige keer daar!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
Blond ende Huppelig!
Ik zie nu al enorm op tegen vrijdag, dan ga ik naar Stingen er wordt mij aangeraden om uiterlijk 15.00 uur te vertrekken om op tijd te komen voor het concert dat om 20.15 uur begint
Als ik het dorp goed onthouden tenminste.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar moest je zijn in mien durpie JJH?
Kun je filmen met die Diva?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
En Sting doet een duetje met Kyteman op zijn trompetje![]()
![]()
las ik vorige week.
Alleen daarom al wil ik toch wel.
Een bioscoop trek ik nog, maar dan liever echt niet in het midden van een rij.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, dat maakt het drama wel echt compleet ja
Heul bekend, ik kom er nog wel esquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik het dorp goed onthouden tenminste.
Ik moest aan de IJsbaanweg zijn.
Zal ik mijn videocameraatje naar binnen smokkelen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:17 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je filmen met die Diva?
Dan monteer ik Sting er wel uit.
Mensen, naam weet ik niet meer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heul bekend, ik kom er nog wel es![]()
Wie moest je afleveren dan?
Da's nog geen 20 minuten!quote:
quote:
Jouw gewone fototoestel kan toch ook filmen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
Zal ik mijn videocameraatje naar binnen smokkelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |