quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan ze ook bevroren bakken. Gaat alleen 20 min duren
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jawel, maar ten tijde van voorgaande post lagen de frikandellen al bevroren in de koekepan
Geen JJHtje schat.quote:
Van mij had het eigenlijk niet zo gehoeven (ik hou niet zo van mensenmassa'squote:Op maandag 11 oktober 2010 19:06 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe, dat je dat voor Stink overhebt!
Kijk, nu snap ik dat je goed internet wil op je mobiel, dan heb je daar ieg iets beters te doen
Oh, dat maakt het drama wel echt compleet jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Van mij had het eigenlijk niet zo gehoeven (ik hou niet zo van mensenmassa's![]()
en ik wil al helemaal niet midden in een rij zitten, dikke kans in het Gelredome, brrr) maar ik heb die kaarten maanden geleden kado gegeven.
En Sting doet een duetje met Kyteman op zijn trompetje![]()
![]()
las ik vorige week.
Alleen daarom al wil ik toch wel.
Ik word al spontaan chagrijn van je verhaal toen over de vorige keer daar!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
Blond ende Huppelig!
Ik zie nu al enorm op tegen vrijdag, dan ga ik naar Stingen er wordt mij aangeraden om uiterlijk 15.00 uur te vertrekken om op tijd te komen voor het concert dat om 20.15 uur begint
Als ik het dorp goed onthouden tenminste.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar moest je zijn in mien durpie JJH?
Kun je filmen met die Diva?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
En Sting doet een duetje met Kyteman op zijn trompetje![]()
![]()
las ik vorige week.
Alleen daarom al wil ik toch wel.
Een bioscoop trek ik nog, maar dan liever echt niet in het midden van een rij.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, dat maakt het drama wel echt compleet ja
Heul bekend, ik kom er nog wel esquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik het dorp goed onthouden tenminste.
Ik moest aan de IJsbaanweg zijn.
Zal ik mijn videocameraatje naar binnen smokkelen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:17 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je filmen met die Diva?
Dan monteer ik Sting er wel uit.
Mensen, naam weet ik niet meer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heul bekend, ik kom er nog wel es![]()
Wie moest je afleveren dan?
Da's nog geen 20 minuten!quote:
quote:
Jouw gewone fototoestel kan toch ook filmen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
Zal ik mijn videocameraatje naar binnen smokkelen?
Maar in een zaal dan? Dan moet je dan toch ook last hebben?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Een bioscoop trek ik nog, maar dan liever echt niet in het midden van een rij.
En een theater gaat ook nog wel. Maar een concert in zo'n stadion of een festival met mensenmassa's trek ik echt niet.
Dus het wordt een opgave vrijdag![]()
Maar door Kyteman denk ik toch wel weer de moeite
Ing krijgt 'n kouwe bek.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Mensen, naam weet ik niet meer.
[..]
Da's nog geen 20 minuten!
Ik ben trouwens ff de deur uit.
Wát een helquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik word al spontaan chagrijn van je verhaal toen over de vorige keer daar!![]()
Ai! Sterkte.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wát een hel
En dan ga ik het nu gewoon weer doen. Oh joy!
Maar dan ben ik daar nog liever uren van te voren als er nog niet zoveel mensen zijn. Dan gaat het wat geleidelijker. Alleen als het dan af is wil ik liever nog een half uur blijven tot de meesten weg zijn, maar op de een of andere manier ben ik altijd de enige die dat wil
En dan duurt het nog een uur voordat je die parkeerplaats weer eens af bent.
Het mag wel héél goed zijn vrijdag
Photoshop-Meistah!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
de Samsung Frikandellofoon
[ afbeelding ]
Bij de concerten van mijn werk zit ik nooit in de zaal, dan loop ik en blijf ik verder achter het toneel. Dus nul last. En bij bv The City Drink staan de mensen niet dicht bij elkaar, dan is er altijd echt ruimte zat om te lopen, dus dan vind ik het ook niet erg.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar in een zaal dan? Dan moet je dan toch ook last hebben?
die is rozequote:
Ik weet niet hoe lang de filmpjes kunnen zijn die je daarmee kunt maken.quote:kan toch ook filmen?
Dat mag volgens mij gewoon mee naar binnen.
Ja doe maarquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik die menigte waar ik vooraan stond bij Pearl Jam op Pinkpop dr nog es in gooien?
Oeh wat was ik er dol op in mijn jonge jaren
En wat als je daar nou helemaal ingebouwd staat en je moet ineens heel nodig plassen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh man man man, we waren 18, en zooooooo verliefd op Eddie Vedder
Oeh, goed vooruitzicht!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:36 schreef Goodbye het volgende:
Zoooooo![]()
Ik heb nog een crème brûléetje voor straks
dan ga je ook voordat je naar het concert gaat, tis niet alsof ze 6 uur nonstop spelenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat als je daar nou helemaal ingebouwd staat en je moet ineens heel nodig plassen?
Om maar eens wat te noemen?
Dan baan je je een weg naar buiten en weer terug naar voren als het echt echt moet hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat als je daar nou helemaal ingebouwd staat en je moet ineens heel nodig plassen?
Ik en vlammenwerperen, zie je het al voor je?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, goed vooruitzicht!
Moet je die zelf nog even vlammenwerperen of is dat al krokant enzo?
Jongens, aanschouw de levensvraag van Greysquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook dat, drinken moet je ook niet al te veel doen op zo een festival als meisje zijndequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan ga je ook voordat je naar het concert gaat, tis niet alsof ze 6 uur nonstop spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |