Waarom zou je dan ook een lelijke vriendin nemenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik denk dat hij gewoon ergens heen moet kijken.
en om nou een kwartier te kijken naar je vriendin als je haar loopt te vingeren is ook weer zo.
TTEEEEVEEEEEJJJJ ....... UUUIIIIIIJJJJJTTTDOOOOEEEWWNNquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:24 schreef zoopfannie het volgende:
Ik vind dit helemaal niet leuk maar weet niet zo goed wat ik eraan moet doen.
1. Dumpenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:24 schreef zoopfannie het volgende:
Mijn vriend kijkt tv als hij met me bezig is.. eigenlijk altijd als hij me vingert en hij kijkt ook vaak weg naar de tv als we gewoon seks hebben.. Ik vind dit helemaal niet leuk maar weet niet zo goed wat ik eraan moet doen. Heb het al een keer tegen hem gezegd maar dan reageert hij heel kortaf en ongeïnteresseerd.
Help please.. wat moet ik doen??
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:39 schreef TheOneAndOnly het volgende:
de batterijen uit de afstandbediening halen en in je vibrator doen....
way zou jij doen dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:53 schreef Sofia90 het volgende:
Ik zou dat dus gewoon niet toelaten he
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:57 schreef Sofia90 het volgende:
Boos worden natuurlijk, als ie met mij bezig is gaat ie toch niet tv kijken?! Ik denk dat ik ook zo beledigd zou zijn dat ik weg zou gaan of hem uit mn huis trappen.
Ja, meteen dreigen met uitmaken, want andere opties kun je niet te bieden gevenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:30 schreef nietje85 het volgende:
Zeg duidelijk tegen hem dat je daar niet van gedient ben. En als hij het niet op kan brengen om geen tv te kijken tijdens de sex dan wordt het toch tijd voor een nieuw vriendje
Mja net wat ik zei, als zij echt een goede passionele minnaar zou zijn zou hij niet eens de kans hebben rustig tv te kijken. Ik bedoel, als mijn vriendin enkel stil op haar rug voor zicht uit lag te staren zou ik de tv op een gegeven moment ook een welkome afleiding gaan vinden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar sowieso... dat ie dat kán met droge ogen... daar ontbreekt toch elk fatsoen en elke passie bij die vent.... dan weet je toch al genoeg...? Zoiets kun je écht niet veranderen. Zo steekt ie in elkaar.
Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat iemand dan TV zit te kijken. Echt niet. Ik bedoel: wat héb je dan samenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:33 schreef SjoerdZwoerd het volgende:
[..]
Mja net wat ik zei, als zij echt een goede minnaar zou zijn zou hij niet eens de kans hebben rustig tv te kijken. Ik bedoel, als mijn vriendin enkel stil op haar rug voor zicht uit lag te staren zou ik de tv op een gegeven moment ook een leuke afleiding gaan vinden.
Al zit het bij die vent natuurlijk ook gewoon fout.
Lijkt niet aanwezig iddquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat iemand dan TV zit te kijken. Echt niet. Ik bedoel: wat héb je dan samenWaar is de passie? Waar is het genieten van elkaar?
+1quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:57 schreef Sofia90 het volgende:
Boos worden natuurlijk, als ie met mij bezig is gaat ie toch niet tv kijken?! Ik denk dat ik ook zo beledigd zou zijn dat ik weg zou gaan of hem uit mn huis trappen.
Een vrouwenmens met mannenlogicaquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:57 schreef Mwanatabu het volgende:
In ieder geval vooral niet boos worden. Als hij moet kiezen tussen kijken naar een chagrijnige kop en de tv ga je het verliezen!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:57 schreef Mwanatabu het volgende:
In ieder geval vooral niet boos worden. Als hij moet kiezen tussen kijken naar een chagrijnige kop en de tv ga je het verliezen!
Verzonnen verhalenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:19 schreef Flexo het volgende:
Ik twitter wel eens op me bb of gewoon smsen tijdens dat ik gepijpt word, vrij normaal toch?:@
Tijdens champions league wedstrijden als ze me tot seks verleidt heeft maar vergeten is de tv uit te zetten. Alhoewel ze meestal sneller is met uitzetten dan dat ik het doelpunt kan zienquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:38 schreef Jojoortje het volgende:
Af en toe tijdens Studio Sport kijken we allebei ff naar een doelpuntOpwindend vinden we dat.
niemand?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:21 schreef pasopikbijt het volgende:
Doe het in een ruimte waar geen tv is.
Ben bang van niet.quote:
Nee dan geef je toe aan het probleem. TS vriendje is nogal triest en zou z'n gedrag echt aan moeten passen.quote:
Deels eens.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:30 schreef nietje85 het volgende:
Zeg duidelijk tegen hem dat je daar niet van gedient ben. En als hij het niet op kan brengen om geen tv te kijken tijdens de sex dan wordt het toch tijd voor een nieuw vriendje
Turquaz52 stelt zijn fapsessies iets te visueel voor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:30 schreef Turquaz52 het volgende:
pff ik vond het anders wel wat hebben hoor als ik een pijpbeurt kreeg van me ex terwijl ik zat te fzappen![]()
En vicaversa
De herhaling van Tussen Kunst en Kitsch.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:34 schreef G.R.S. het volgende:![]()
Ben dan benieuwd wat je vriend boeiender vindt dan seks hebben met jou
Heb je wel eens een vriendin gehad?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
en om nou een kwartier te kijken naar je vriendin als je haar loopt te vingeren is ook weer zo.
Zo jij bent een lul. Misschien kan haar vriend zelf ook moeite doen om het spannender te maken?quote:Zeg het tegen hem(ZONDER gezeik, gejank en gedreig) en zet de tv eens uit als je gaat neuken.
Enne, ben je zo'n levenloze neukpop dat hij steeds word afgeleid door de tv ofzo? Als de tv interessanter is dan jou doe je misschien ook zelf iets fout.. Dikke kans dat hij jou vrij saai vindt in bed.
Nee, hij is geen lul, hij stelt gewoon een terechte vraag. De meerderheid van de vrouwen is nu eenmaal eerder saai dan spannend in bed. Mag je allemaal niet zeggen, maar het is simpelweg de waarheid.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:48 schreef Mellow_Yellow het volgende:
[..]
Zo jij bent een lul. Misschien kan haar vriend zelf ook moeite doen om het spannender te maken?
Volgens mij stelt hij niet zozeer een vraag als dat hij suggereert dat het aan haar ligt. En jouw bedprestaties interesseren me niet (alsof ik daarmee uberhaupt een geldig argument zou kunnen maken. Ik ken jouw prestaties niet, en het zegt ook helemaal niks over dit topic), maar het lijkt me net zo waar dat de meeste vrouwen saai in bed zijn als dat de meeste mannen dat zijn. En dus slaat de eerder gemaakte opmerking dat ze waarschijnlijk gewoon saai is in bed, nergens op. Dus mijn mening blijft hetzelfde: lul.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:24 schreef Mellow_Yellow het volgende:
[..]
Nee, hij is geen lul, hij stelt gewoon een terechte vraag. De meerderheid van de vrouwen is nu eenmaal eerder saai dan spannend in bed. Mag je allemaal niet zeggen, maar het is simpelweg de waarheid.
Pareer die stelling gerust door het te gooien op mijn bedprestaties, maar vraag je dan meteen af hoe ik dan weet dat er vrouwen zijn waarbij het anders is.
Het vraagteken wijst er volgens mij toch echt op dat hij een vraag stelt. En zo'n gekke vraag is het niet, als vriendlief blijkbaar liever TV kijkt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:24 schreef Mellow_Yellow het volgende:
[..]
Volgens mij stelt hij niet zozeer een vraag als dat hij suggereert dat het aan haar ligt. En jouw bedprestaties interesseren me niet (alsof ik daarmee uberhaupt een geldig argument zou kunnen maken. Ik ken jouw prestaties niet, en het zegt ook helemaal niks over dit topic), maar het lijkt me net zo waar dat de meeste vrouwen saai in bed zijn als dat de meeste mannen dat zijn. En dus slaat de eerder gemaakte opmerking dat ze waarschijnlijk gewoon saai is in bed, nergens op. Dus mijn mening blijft hetzelfde: lul.
Dit is wat hij zei:quote:[b]
Het vraagteken wijst er volgens mij toch echt op dat hij een vraag stelt. En zo'n gekke vraag is het niet, als vriendlief blijkbaar liever TV kijkt.
Je gevolgtrekking uit de stelling dat de meeste mannen net zo saai zijn in bed als vrouwen rammelt. Dat doet helemaal niets af aan zijn vraag namelijk. Vriendlief is degene die z'n aandacht niet bij de seks kan houden. Kan aan vriendlief liggen natuurlijk (asexueel misschien), maar ook aan TS.
Dan kun jij mij niet wijsmaken dat hij netjes een vraag stel alleen omdat er een vraagteken in staat. Hij suggereert duidelijk dat het waarschijnlijk aan haar ligt. Maar kennelijk doet hij zelf ook geen moeite om het interessanter te maken, of wel?quote:[b]
Zeg het tegen hem(ZONDER gezeik, gejank en gedreig) en zet de tv eens uit als je gaat neuken.
Enne, ben je zo'n levenloze neukpop dat hij steeds word afgeleid door de tv ofzo? Als de tv interessanter is dan jou doe je misschien ook zelf iets fout.. Dikke kans dat hij jou vrij saai vindt in bed.
Dat acht ik ook vrij aannemelijk eerlijk gezegd. Maar een vraag stellen hoeft niet netjes, en kan inderdaad suggestief zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:01 schreef Mellow_Yellow het volgende:
Dan kun jij mij niet wijsmaken dat hij netjes een vraag stel alleen omdat er een vraagteken in staat. Hij suggereert duidelijk dat het waarschijnlijk aan haar ligt.
Geen idee. Over het algemeen is het niet de man die ergens warm voor gemaakt hoeft te worden. Misschien kan TS hier wat meer over vertellen.quote:Maar kennelijk doet hij zelf ook geen moeite om het interessanter te maken, of wel?
Geef hem een usenet abonnement cadeau en wanneer nodig ook een snellere internetverbinding. Ik vind het echt stuitend dat die arme jongen zich vandaag de dag nog met reguliere tv moet behelpen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:24 schreef zoopfannie het volgende:
Mijn vriend kijkt tv als hij met me bezig is.. eigenlijk altijd als hij me vingert en hij kijkt ook vaak weg naar de tv als we gewoon seks hebben.. Ik vind dit helemaal niet leuk maar weet niet zo goed wat ik eraan moet doen. Heb het al een keer tegen hem gezegd maar dan reageert hij heel kortaf en ongeïnteresseerd.
Keihard "GROOOOOOEEEEN!!, GROOOOEEEEEENNN!!!" door de kamer horen schallen tijdens de anale penetratie is ook wel een mooi contrast vind ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:37 schreef Bartcoah het volgende:
Me chick en ik doen de TV bij haar ook wel is aan en hard, dit is een beetje het peipende geluid van der bed te voorkomenmaarja zij is op dat moment wel intressanter dan de Teeveee
Als je nou in second live vervolgens met andere avatar neukt, kan je dan ook spreken van een trio?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:53 schreef artelligence het volgende:
Hahaha dit topic is verzonnen. Dit kan gewoon niet! Je gaat toch geen tv kijken? Ik speel WoW tijdens de seks, wanneer dat kan. Of ben tegelijk in Second Life bezig
dan spreek je van een kwartet...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:19 schreef Sisko het volgende:
[..]
Als je nou in second live vervolgens met andere avatar neukt, kan je dan ook spreken van een trio?
Hahaha, niks is sexier dan Lingo met Lucille.quote:Keihard "GROOOOOOEEEEN!!, GROOOOEEEEEENNN!!!" door de kamer horen schallen tijdens de anale penetratie is ook wel een mooi contrast vind ik.
Hahaha inderdaad.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:48 schreef Sofia90 het volgende:
Ik hoop dat ze hem heeft verlaten, wat een afgang!
Ik zou de moeite niet eens nemen om hem nog te trainen. Ik zou 'm gewoon de deur uitschoppen. TS is een zielig meiske.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:30 schreef DuTank het volgende:
Dit is kinderlijk eenvoudig op te lossen met het duidelijk maken van een inductieve redenatie:
- Als de tv aan staat, dan krijgt hij geen seks.
- De tv staan aan.
----------
Hij krijgt geen seks.
Misschien zou de TS juist zelf moeten gaan trainen en is dat ook de reden dat haar vriend liever naar de tv kijkt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zou de moeite niet eens nemen om hem nog te trainen. Ik zou 'm gewoon de deur uitschoppen. TS is een zielig meiske.
ik vind het eigenlijk veelzeggend als je vriend of vriendin tijdens de sex naar iets anders zit te kijkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:24 schreef zoopfannie het volgende:
quote:Gezegt nogwel.
ik kan als het moet anders wel UREN DAGEN blijven kijken..quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dan kan die ook zn ogen dicht doen en aan rekeningen denken ..quote:Op zondag 7 november 2010 12:43 schreef Biogarde het volgende:
Misschien stelt hij op deze manier zijn vroegtijdige lozing uit.
Schoonmoeders is veel makkelijkerquote:Op zondag 7 november 2010 12:44 schreef Chulaa het volgende:
[..]
dan kan die ook zn ogen dicht doen en aan rekeningen denken ..
kan ookquote:Op zondag 7 november 2010 12:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Schoonmoeders is veel makkelijker
wat als zij sex wil?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:30 schreef DuTank het volgende:
Dit is kinderlijk eenvoudig op te lossen met het duidelijk maken van een inductieve redenatie:
- Als de tv aan staat, dan krijgt hij geen seks.
- De tv staan aan.
----------
Hij krijgt geen seks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |