Waarom zou je dan ook een lelijke vriendin nemenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik denk dat hij gewoon ergens heen moet kijken.
en om nou een kwartier te kijken naar je vriendin als je haar loopt te vingeren is ook weer zo.
TTEEEEVEEEEEJJJJ ....... UUUIIIIIIJJJJJTTTDOOOOEEEWWNNquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:24 schreef zoopfannie het volgende:
Ik vind dit helemaal niet leuk maar weet niet zo goed wat ik eraan moet doen.
1. Dumpenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:24 schreef zoopfannie het volgende:
Mijn vriend kijkt tv als hij met me bezig is.. eigenlijk altijd als hij me vingert en hij kijkt ook vaak weg naar de tv als we gewoon seks hebben.. Ik vind dit helemaal niet leuk maar weet niet zo goed wat ik eraan moet doen. Heb het al een keer tegen hem gezegd maar dan reageert hij heel kortaf en ongeïnteresseerd.
Help please.. wat moet ik doen??
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:39 schreef TheOneAndOnly het volgende:
de batterijen uit de afstandbediening halen en in je vibrator doen....
way zou jij doen dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:53 schreef Sofia90 het volgende:
Ik zou dat dus gewoon niet toelaten he
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:57 schreef Sofia90 het volgende:
Boos worden natuurlijk, als ie met mij bezig is gaat ie toch niet tv kijken?! Ik denk dat ik ook zo beledigd zou zijn dat ik weg zou gaan of hem uit mn huis trappen.
Ja, meteen dreigen met uitmaken, want andere opties kun je niet te bieden gevenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:30 schreef nietje85 het volgende:
Zeg duidelijk tegen hem dat je daar niet van gedient ben. En als hij het niet op kan brengen om geen tv te kijken tijdens de sex dan wordt het toch tijd voor een nieuw vriendje
Mja net wat ik zei, als zij echt een goede passionele minnaar zou zijn zou hij niet eens de kans hebben rustig tv te kijken. Ik bedoel, als mijn vriendin enkel stil op haar rug voor zicht uit lag te staren zou ik de tv op een gegeven moment ook een welkome afleiding gaan vinden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar sowieso... dat ie dat kán met droge ogen... daar ontbreekt toch elk fatsoen en elke passie bij die vent.... dan weet je toch al genoeg...? Zoiets kun je écht niet veranderen. Zo steekt ie in elkaar.
Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat iemand dan TV zit te kijken. Echt niet. Ik bedoel: wat héb je dan samenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:33 schreef SjoerdZwoerd het volgende:
[..]
Mja net wat ik zei, als zij echt een goede minnaar zou zijn zou hij niet eens de kans hebben rustig tv te kijken. Ik bedoel, als mijn vriendin enkel stil op haar rug voor zicht uit lag te staren zou ik de tv op een gegeven moment ook een leuke afleiding gaan vinden.
Al zit het bij die vent natuurlijk ook gewoon fout.
Lijkt niet aanwezig iddquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat iemand dan TV zit te kijken. Echt niet. Ik bedoel: wat héb je dan samenWaar is de passie? Waar is het genieten van elkaar?
+1quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:57 schreef Sofia90 het volgende:
Boos worden natuurlijk, als ie met mij bezig is gaat ie toch niet tv kijken?! Ik denk dat ik ook zo beledigd zou zijn dat ik weg zou gaan of hem uit mn huis trappen.
Een vrouwenmens met mannenlogicaquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:57 schreef Mwanatabu het volgende:
In ieder geval vooral niet boos worden. Als hij moet kiezen tussen kijken naar een chagrijnige kop en de tv ga je het verliezen!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:57 schreef Mwanatabu het volgende:
In ieder geval vooral niet boos worden. Als hij moet kiezen tussen kijken naar een chagrijnige kop en de tv ga je het verliezen!
Verzonnen verhalenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:19 schreef Flexo het volgende:
Ik twitter wel eens op me bb of gewoon smsen tijdens dat ik gepijpt word, vrij normaal toch?:@
Tijdens champions league wedstrijden als ze me tot seks verleidt heeft maar vergeten is de tv uit te zetten. Alhoewel ze meestal sneller is met uitzetten dan dat ik het doelpunt kan zienquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:38 schreef Jojoortje het volgende:
Af en toe tijdens Studio Sport kijken we allebei ff naar een doelpuntOpwindend vinden we dat.
niemand?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:21 schreef pasopikbijt het volgende:
Doe het in een ruimte waar geen tv is.
Ben bang van niet.quote:
Nee dan geef je toe aan het probleem. TS vriendje is nogal triest en zou z'n gedrag echt aan moeten passen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |