Ja die Carol is echt goed. Ik vind die Beverly ook supertof, zo anders dan wat je normaal ziet in comedies.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:03 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ik vond de vorige ep net wat leuker. Met name "Merc likes the show again!" "When did he stop liking it?" "... Never!" was zo goed gedaan! Sowieso zet de actrice die Carol speelt een prachtrol neer.
En dan te bedenken dat over 3 afleveringen het seizoen er alweer op zit... Matt vertelt wel mooi dat een Amerikaans tv-seizoen zo lang duurt, maar Episodes geeft ons niet meer dan een Brits seizoen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:39 schreef JDx het volgende:
Net de eerste 3 afleveringen gezien van Episodes. Begin het wel leuk te vinden!
Dit lijstje is alleen voor begin 2011. Terra Nova komt later.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:05 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Is Terranova nu gecancelled omdat hij niet meer in het lijstje stond?
En er was toch nog een Amerikaanse SF serie die eraan kwam in 2011?
Misschien weten ze het hier [USA] Cancelled / Ended / Renewed TV Series 2010/2011 (#3) .quote:Op maandag 31 januari 2011 23:32 schreef andre347 het volgende:
Shameless is wel erg vet. Zal binnenkort eens kijken naar de Britse versie. Is er al iets bekend over een tweede seizoen voor Shameless (US)?
Shameless doet het vergeleken met andere Showtime series uit de beginperiode, een stuk beter.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:32 schreef andre347 het volgende:
Shameless is wel erg vet. Zal binnenkort eens kijken naar de Britse versie. Is er al iets bekend over een tweede seizoen voor Shameless (US)?
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Love_Bites_%28TV_series%29quote:The first move came on June 24, 2010, when Jordana Spiro left the series due to her role on My Boys, for which she had a contract that bound her to continue on that program. It is unclear if her role will be re-cast. Another came from Newton's announced pregnancy (her character is supposed to be a virgin; that role will be retooled) and the departure of showrunner Cindy Chupack due to personal issues.
Toch de moeite waard! Ik was ook wat huiverig vanwege dat hele uur, maar ik heb absoluut geen spijt gekregen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:28 schreef JDx het volgende:
Ik dacht even gauw Shameless kijken 2 afleveringen, of het wat is, maar duurt 1 uur ja!
Het wordt allen maar beter imoquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:41 schreef JDx het volgende:
Ik vond het een geweldige eerste aflevering!
Bij de Engelse versie is dat na elke aflevering.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat bij aflevering 2 en 4 van Shameless er nog een scene na de eerste aftiteling zit.
Kijk er ook niet naar uit, dat doe ik alleen naar Community! Maar aangezien er nog maar 2 eps zijn, ga ik het wel afkijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:29 schreef Tegan het volgende:
Shameless ga ik niet proberen.
Episodes, eerste drie afleveringen waren wel ok, niet bijzonder leuk. Aflevering vier was de eerste die ik wel leuk vond. Maar overal niet een serie waar ik naar uitkijk.
Uit 'eigen ervaring', niet leuk. Dus ik zou de serie nooit kunnen waarderen. Dit soort verhalen kan ik gewoon nooit hilarisch vinden.quote:The series follows the dysfunctional family of Frank Gallagher, a single father of six children. While he spends his days drunk, his kids learn to take care of themselves.
Er is ook niks grappigs aan, tis een drama serie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:57 schreef Tegan het volgende:
De premise.
[..]
Uit 'eigen ervaring', niet leuk. Dus ik zou de serie nooit kunnen waarderen. Dit soort verhalen kan ik gewoon nooit hilarisch vinden.
Nou, dramedy op zijn hoogst. De premise is natuurlijk triest, maar de problemen die in de aflevering zelf opgeworpen worden zijn zeker grappig (bedoeld). Frank die naar Canada wordt 'ontvoerd', de gestolen baby etc. zijn allemaal 'larger than life' en zeker een bron van humor. Er zijn geen punch-lines maar dat maakt het niet dramatisch. Het doet wat dat betreft een beetje denken aan Bored to Death wat mij betreft: geen directe grappen, maar de situaties zelf zijn een uitstekende bron van (gitzwarte) humor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:26 schreef JDx het volgende:
[..]
Er is ook niks grappigs aan, tis een drama serie.
Hm, dan haal ik het door de war met een andere serie. Herinnerde me dat iemand hier had gezegd dat Shameless hilarisch was, maar kan het nu niet meer terugvinden. Either way, niet iets wat ik wil zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:26 schreef JDx het volgende:
[..]
Dit was ook wel mijn gedachte bij de serie. Niets voor mij dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:33 schreef Orbis het volgende:
[..]
Nou, dramedy op zijn hoogst. De premise is natuurlijk triest, maar de problemen die in de aflevering zelf opgeworpen worden zijn zeker grappig (bedoeld). Frank die naar Canada wordt 'ontvoerd', de gestolen baby etc. zijn allemaal 'larger than life' en zeker een bron van humor. Er zijn geen punch-lines maar dat maakt het niet dramatisch. Het doet wat dat betreft een beetje denken aan Bored to Death wat mij betreft: geen directe grappen, maar de situaties zelf zijn een uitstekende bron van (gitzwarte) humor.
Ik heb me anders kapot gelachen om de vierde aflevering.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:26 schreef JDx het volgende:
[..]
In de 90s?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:21 schreef zeebeschuit het volgende:
Iemand Portlandia al eens gekeken? Misschien moet je er geweest zijn om de grappen/de sfeer te begrijpen en ik vind het hilarisch maar was benieuwd of andere het ook leuk vinden.
Dat is denk ik ook vlak voor het punt waar ep 1 begon? Carol was overigens weer erg gaaf, haar stonede (is dat een woord?) verhaal over Merc was tof!quote:
Hopelijk wel.quote:
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Terra_Nova_%28TV_series%29quote:The series will have a budget of approximately $4 million an episode.
Ik ook. Hoewel ik alleen V ken.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef ChickenMan het volgende:
Ben een beetje bang dat het net zo slecht als FlashForward en V gaat worden.
Ik ben benieuwd, maar ik ben allesbehalve overtuigd door deze trailer.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:10 schreef Tegan het volgende:
Trailer (!) van Terra Nova.
Begint 23/24 mei en dan in september verder voor een volledig seizoen.
Ik vind de trailer eigenlijk te niets-zeggend en kort om een oordeel te vellen.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:37 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, maar ik ben allesbehalve overtuigd door deze trailer.
Avatar meets Jurassic Park was meer mijn gevoel.
Ik vind het ook een leuke seriequote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:40 schreef Tegan het volgende:
I know, maar wel waar ik nu ben en grappig.
hopelijk komt er niet teveel geforceerd drama in voor met die familie. Maar dat ga ik zeker kijken, is (weer)eens wat anders voor een seriequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:34 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Terra Nova is helemaal mijn smaak, hopelijk een echte mannenserie, veel actie en schieten en dinosaurussen en lekkere vrouwen. Kan niet wachten!
Ik vrees scenes zoals in the cape, met dat joch.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:45 schreef planethugo het volgende:
[..]
hopelijk komt er niet teveel geforceerd drama in voor met die familie. Maar dat ga ik zeker kijken, is (weer)eens wat anders voor een serie
Welke lekkere vrouwen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:34 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Terra Nova is helemaal mijn smaak, hopelijk een echte mannenserie, veel actie en schieten en dinosaurussen en lekkere vrouwen. Kan niet wachten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon lekkere vrouwen in kleine stukjes textiel ter vermaak van de mannelijke kijkers.quote:
Komt aflevering 2 niet vanavond?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:03 schreef ChickenMan het volgende:
Outcasts was een goede pilot man. Echt heel vet, en die kleine preview voor volgende week was helemaal gaaf. Eindelijk weer eens een vette scifi serie!
Lee Adama speelt erinquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Outcasts is ook zeker een aanrader als je een beetje van Sci-Fi of survival series mocht houden, de serie is wel Brits maar dat mag niet deren lijk mij zo..
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Outcasts is ook zeker een aanrader als je een beetje van Sci-Fi of survival series mocht houden, de serie is wel Brits maar dat mag niet deren lijk mij zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan nu niet wachten op de volgende aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |