Ik heb me anders kapot gelachen om de vierde aflevering.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:26 schreef JDx het volgende:
[..]
Er is ook niks grappigs aan, tis een drama serie.
In de 90s?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:21 schreef zeebeschuit het volgende:
Iemand Portlandia al eens gekeken? Misschien moet je er geweest zijn om de grappen/de sfeer te begrijpen en ik vind het hilarisch maar was benieuwd of andere het ook leuk vinden.
Dat is denk ik ook vlak voor het punt waar ep 1 begon? Carol was overigens weer erg gaaf, haar stonede (is dat een woord?) verhaal over Merc was tof!quote:
Hopelijk wel.quote:
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Terra_Nova_%28TV_series%29quote:The series will have a budget of approximately $4 million an episode.
Ik ook. Hoewel ik alleen V ken.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef ChickenMan het volgende:
Ben een beetje bang dat het net zo slecht als FlashForward en V gaat worden.
Ik ben benieuwd, maar ik ben allesbehalve overtuigd door deze trailer.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:10 schreef Tegan het volgende:
Trailer (!) van Terra Nova.
Begint 23/24 mei en dan in september verder voor een volledig seizoen.
Ik vind de trailer eigenlijk te niets-zeggend en kort om een oordeel te vellen.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:37 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, maar ik ben allesbehalve overtuigd door deze trailer.
Avatar meets Jurassic Park was meer mijn gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |