abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:33:04 #154
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_87611659
Audi q7 lijkt me ook wel leuk, gewoon, omdat het een nutteloze wagen is :')

En in de nieuwste range rover zitten 5 camera's voor 360 zicht om je auto _O- handig tijdens krappe straatjes :P
Op elke fokker past een bril.
pi_87611662
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:27 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel ;(
M'n pa heeft een lelijke Opel astra uit '96 en m'n broer een Ford Fiësta, in het paars, voor een jongen, I mean.. :') Ik zou weleens in een Range Rover willen rijden. Of in een BMW X5 :) Gewoon, lekker hoog boven de weg. Of een Audi, gewoon voor de leuk :s)
Heb een paar jaar geleden een ritje meegereden in een volledig gerestaureerde oldtimer Range Rover.. Geweldige auto O+
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:35:16 #156
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_87611722
Ik heb wel eens in een VW Touareg meegereden, maar that's it. Oja, Mercedes C-klasse AMG diesel... :')
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:37:50 #157
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87611794
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:33 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Heb een paar jaar geleden een ritje meegereden in een volledig gerestaureerde oldtimer Range Rover.. Geweldige auto O+
Wauw, lijkt me heel gaaf :Y Collega's zaten me van de week echt raar aan te kijken toen ik zei best wel een autofreak te zijn. Ik merk het hier ook wel, dat in het topic alleen maar jongens zitten. Ik vind autorijden gewoon superleuk O+

@Catch: Een Audi Q7 is anders best mooi! Eigenlijk hét type auto waar ik nog weleens mee zou willen rijden. Die gaat op mijn 'Bucket list' :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:38:53 #158
314372 Goddelijker
pi_87611820
Ik ga weer even een stukje rijden, werken en dan midden in de nacht weer naar huis. Jeej. :')
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:39:55 #159
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87611847
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:38 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ga weer even een stukje rijden, werken en dan midden in de nacht weer naar huis. Jeej. :')
Werkse! En wel thuis :)
pi_87612496
Zo lekker bezig geweest dit weekend, gister avond alle interieur panelen vervangen en de achterklep vervangen :)
Vandaag, achterbank vervangen en ''nieuwe'' achterklep met commandant behandeld en hele auto weer gepoetst !

Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_87612783
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:33 schreef Catch_me het volgende:

En in de nieuwste range rover zitten 5 camera's voor 360 zicht om je auto _O- handig tijdens krappe straatjes :P
Krappe straatjes rijden met grote auto's is leuk, vooral als je dan met 50 erdoorheen knalt met links en rechts enkele centimeters ruimte.

Met de X5 inparkeren lukt ook niet altijd netjes, maar ik heb mijn schaamte verloren, dan parkeer ik maar gewoon vreselijk lomp ergens.

Zo, net de wagen helemaal klaargemaakt voor de rit morgen. dus alle rotzooi eruit, helemaal stofgezogen en met een natte doek gepoetst zodat er letterlijk geen stofje meer te zien is + het leer met speciaal leerspul bewerkt. Nu ziet ie er weer net zo uit als toen ik hem geleverd kreeg. *;

En dan morgenvroeg om 5 uur op naar Rome, lekker een rit van 1.700 kilometer voor de boeg. ^O^
pi_87613045
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:33 schreef Catch_me het volgende:
Waarom zouden SUV's nutteloze wagens zijn?

Ze verbinden extra veel ruimte met een verhoogd rijcomfort, dus ik zie niet wat daaraan geen nut zou hebben?

Om het concreet te maken, een Audi A6 Avant heeft minder ruimte, en rijdt iets minder comfortabel. Dus ik denk weldegelijk dat er voor een Audi Q7 zijn bestaansrecht heeft.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:46:12 #163
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_87613597
Ja zou er wel een willen hebben hoor :P Maar vind hem verder niet echt praktisch, tenzij je een gezin met 6 kinderen heb ofzo, als ik alle reviews mag geloven.
Op elke fokker past een bril.
pi_87613674
Zo'n SUV-geval moet ik alleen hebben als er een fatsoenlijk 4WD-pakket op zit :P
pi_87613841
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 19:46 schreef Catch_me het volgende:
Ja zou er wel een willen hebben hoor :P Maar vind hem verder niet echt praktisch, tenzij je een gezin met 6 kinderen heb ofzo, als ik alle reviews mag geloven.
Ik rij zelf in een auto uit de bovengenoemde categorie, maar ben nog helemaal single.

Echter ben ik regelmatig voor de zaak onderweg, en heb hem dan ook achterin (+ achterbank omgeklapt) volledig volzitten met allerlei dingen. En als we dan met z'n tweeën onderweg zijn (met onze persoonlijke spullen erbij) dan zit ie tot de nok toe vol.

De enige andere oplossing zou een busje zijn, maar daarmee kun je niet zo comfortabel rijden als met een SUV. En omdat ik veel lange ritten maak kan ik die comfort ook maximaal benutten.

Op die manier zijn er echter nog talloze andere toepassingen voor een dergelijke auto te bedenken (denk aan mensen die een sport beoefenen waarvoor ze veel spullen mee moeten nemen). En ook als je alleen onderweg bent is het comfortniveau slechts door weinig andere voertuigen bereikt (S-klasse, 7-serie etc., maar dan mis je de ruimte).

Nee, ik vind een "echte" SUV (Range Rover, X5, Q7, ML) echt een hele goede allrounder, daar is niks overbodigs aan. :)
pi_87613919
@von_Preussen:
Mag ik vragen wat voor werk je doet dan?
pi_87614141
Edit: ik stuur het je wel even per PN.
pi_87614856
Hmm heb tijd terug heel wat kilometers meegereden in een Vivaro.. Vond het best een comfortabele auto hoor.
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_87624913
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:05 schreef Purdey het volgende:
Ik zou dan ook geen klap uitvoeren :')
Even een kopje thee, heee er is iets op tv! En dan weer serieus werken, en gaan zitten, en dan ineens 'Hé, ik heb een haakje aan m'n nagel! Ik lak ze meteen even :s) '
Zo ging het wel tijdens mijn studie in elk geval :')
Gelukkig heb ik als man niet zo'n last van zulk soort dingen ;)
quote:
@L0we: Wat fijn dat het een mooie dag was! Lekker weer is al een hele zegening hier. En lekker de hele dag in je karretje kunnen rijden. Heerlijk O+
Was super ja! Gister heb ik nog een laatste ritje gemaakt, richting de winterstalling. Hoe meer je er mee rijdt, hoe beter hij gaat rijden! :).

quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 00:14 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

hele uitlaat vervangen + spaghetti stuk?
weet niet of het bij citroens ook zo werkt, maar ik kan bij mn polo er een andere nokkenas in doen van een andere polo (ander type motor) met meer graden en dan gaat tie ook weer wat sneller.
Of een andere auto kopen :P
Kan allemaal! Maar dan kan je beter een ander motorblok installeren, maar als je daar eenmaal mee aan de slag gaat ben je wel aardig wat centen kwijt ;).
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 00:15 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ja aan de ene kant is het zonde om er prijzig spul tegenaan te gooien.. Omdat ik uiteindelijk toch een 850 T-5 of aanverwante uitvoering wil.
850 T5 O+. Goeie smaak heb je, dat zijn hele mooie machines :).
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 19:08 schreef FalleNk810i het volgende:
Zo lekker bezig geweest dit weekend, gister avond alle interieur panelen vervangen en de achterklep vervangen :)
Vandaag, achterbank vervangen en ''nieuwe'' achterklep met commandant behandeld en hele auto weer gepoetst !

[ link | afbeelding ]
Goed bezig :). Hij blinkt weer lekker. Ik ben zaterdag bijna de hele dag bezig geweest om bij de auto van mn zusje de benzinetank te vervangen, daarna heb ik bij mn eigen auto de dynamo nog even vervangen, die deed het niet zo best meer. Mn kilometervreter kan dr weer ff tegenaan :).
  zondag 17 oktober 2010 @ 09:30:42 #170
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_87625108
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:33 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik heb een weekje lang rond mogen rijden in een Land Rover uit de jaren '70, precies lang genoeg om verliefd erop te worden :D

(Toch maar eens mee gaan posten :) )
Half bezopen is weggegooid geld.
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:26:45 #171
314372 Goddelijker
pi_87625814
En vandaag op naar Scheveningen. :)
  zondag 17 oktober 2010 @ 11:17:39 #172
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87626668
Ik heb op dit moment precies 4 maanden m'n rijbewijs w/
17 juni om 11.15 hoorde ik dat geslaagd was :) Ik ga morgen weer op pad m'n autootje :s)
pi_87629745
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 09:03 schreef L0we het volgende:

[..]

850 T5 O+. Goeie smaak heb je, dat zijn hele mooie machines :).

Ben er al een tijd helemaal verliefd op :@.. Nog nooit in gereden of meegereden maar vind ze zo gaaf :@.. Alleen kost het flink wat meer in verhouding met wat ik nu rij ;(
pi_87643343
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 09:03 schreef L0we het volgende:

Goed bezig :). Hij blinkt weer lekker. Ik ben zaterdag bijna de hele dag bezig geweest om bij de auto van mn zusje de benzinetank te vervangen, daarna heb ik bij mn eigen auto de dynamo nog even vervangen, die deed het niet zo best meer. Mn kilometervreter kan dr weer ff tegenaan :).
Rot klus die tank vervangen zkr?
Bij een polo moet er iig behoorlijk wat los voordat je er uberhaubt bij kan...

Ik ga van de week beginnen met het demonteren van de veerpoten :) heb de veren en schokdempers binnen :)
pi_87649243
Ik heb nu net sinds een week mijn rijbewijs, vind autorijden echt fantastisch.

Klein probleempje echter, ik heb een Engels rijbewijs en volgend weekend ben ik in NL. Beide ouders willen graag met mij autorijden. Ik vind het nu al niks :'( , vooral omdat mijn vader zo'n grote Chrysler mpv heeft :{ .
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_87649309
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:49 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik heb nu net sinds een week mijn rijbewijs, vind autorijden echt fantastisch.

Klein probleempje echter, ik heb een Engels rijbewijs en volgend weekend ben ik in NL. Beide ouders willen graag met mij autorijden. Ik vind het nu al niks :'( , vooral omdat mijn vader zo'n grote Chrysler mpv heeft :{ .
Heb je ook in Engeland leren rijden? Dan zou ik het ook niet snel durven denk ik, als ik net een week mn rijbewijs zou hebben :')
pi_87649486
Ja, heb dus leren rijden op Engelse wegen. Ik weet niet zo goed of ik het durf... mijn vader zegt eerst proberen op zondagochtend, dat vind ik wel een goed idee.
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:56:09 #178
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_87649696
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:53 schreef RabbitHeart het volgende:
Ja, heb dus leren rijden op Engelse wegen. Ik weet niet zo goed of ik het durf... mijn vader zegt eerst proberen op zondagochtend, dat vind ik wel een goed idee.
Gewoon op een zondag op niet drukke wegen eerst proberen. Ik denk dat je het gauw gewend bent hoor ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_87649800
Haha, ik laat jullie weten hoe het afloopt ;) .
pi_87649862
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:56 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Gewoon op een zondag op niet drukke wegen eerst proberen. Ik denk dat je het gauw gewend bent hoor ;)
En dan ben je gewend, en dan moet je weer terug naar Engeland :+
pi_87650873
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:58 schreef Piles het volgende:

[..]

En dan ben je gewend, en dan moet je weer terug naar Engeland :+
Daar heb ik geen beschikking tot een auto :)
pi_87650980
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:11 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Daar heb ik geen beschikking tot een auto :)
Dan gewoon gaan rijden, als je net je rijbewijs hebt moet je zoveel mogelijk kilometers maken *O*
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:18:41 #183
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87651330
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:56 schreef monsterd. het volgende:

Ik vond links rijden eigenlijk makkelijker in het drukke verkeer van bijv. Londen en Manchester dan op rustige achterafweggetjes zonder ander verkeer.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_87651750
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:18 schreef JDude het volgende:

[..]

Ik vond links rijden eigenlijk makkelijker in het drukke verkeer van bijv. Londen en Manchester dan op rustige achterafweggetjes zonder ander verkeer.
Ik werd al misselijk als ik doordeweeks rondliep op Oxford Street van al dat verkeer. London is niet gemaakt voor auto's. :N
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:26:03 #185
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87651863
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:

Ik werd al misselijk als ik doordeweeks rondliep op Oxford Street van al dat verkeer. London is niet gemaakt voor auto's. :N
Je moet geen haast hebben, maar 't is best te doen hoor :Y.
  maandag 18 oktober 2010 @ 02:39:17 #186
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_87659918
Vrijdag in kutweer met kutspits naar schoonfamilie gegaan. Man, wat een rit. Duurt normaal 30 minuten, nu een uur. Dat extra half uur is precies de tijd die ik nodig had om de stad uit te komen (+/- 1 km). Gaan een aantal malloten met dat weer varen, waardoor de brug een eeuwigheid open stond. Verder een perfect ritje. Een auto hebben is fijn.

Ik merk wel dat ik veel op geheugen rij, ipv naar de borden te kijken. Dat moet ik mezelf toch eens aanleren, want de vorige keer had ik 2 keer een afslag gemist als mijn vriendin niet had gezegd dat ik af moest slaan :@
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:25:33 #187
314372 Goddelijker
pi_87661948
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 02:39 schreef twiFight het volgende:
Vrijdag in kutweer met kutspits naar schoonfamilie gegaan. Man, wat een rit. Duurt normaal 30 minuten, nu een uur. Dat extra half uur is precies de tijd die ik nodig had om de stad uit te komen (+/- 1 km). Gaan een aantal malloten met dat weer varen, waardoor de brug een eeuwigheid open stond. Verder een perfect ritje. Een auto hebben is fijn.

Ik merk wel dat ik veel op geheugen rij, ipv naar de borden te kijken. Dat moet ik mezelf toch eens aanleren, want de vorige keer had ik 2 keer een afslag gemist als mijn vriendin niet had gezegd dat ik af moest slaan :@
Herkenbaar. :')
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:28:20 #188
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_87662007
Ik mocht krabben vanmorgen w/

-O-
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_87662247
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:28 schreef monsterd. het volgende:
Ik mocht krabben vanmorgen w/

-O-
Had m gisteren maar ff binnen gezet, had geen zin in krabben enzo :P
Was om 10 uur 's avonds al bevroren ~:)
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:48:10 #190
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_87662349
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:42 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Had m gisteren maar ff binnen gezet, had geen zin in krabben enzo :P
Was om 10 uur 's avonds al bevroren ~:)
Super chill!
Nouja, ik heb gemerkt dat als ik de auto echt precies op de parkeerplaats voor mijn deur heb dat ik vaak niet hoef te krabben. Zet ik hem een meter of 20 verderop neer (waar de weg iets lager ligt) dan kan ik gegarandeerd krabben.. Weet alleen niet of het het klopt dat daar verschil in zit.

Trouwens, in de winter is het niet verstandig om je handrem te gebruiken toch? Wat moet je dan doen? In de 1 zetten ofzo, en hoe werkt dat dan? Ben er niet helemaal gerust op namelijk :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_87662691
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:48 schreef monsterd. het volgende:
Trouwens, in de winter is het niet verstandig om je handrem te gebruiken toch? Wat moet je dan doen? In de 1 zetten ofzo, en hoe werkt dat dan? Ben er niet helemaal gerust op namelijk :P
Klopt, er kan vocht in de kabelleiding zitten, wat bevriest: daardoor zit je handrem vastgevroren. Alleen in de versnelling zetten dus :)
pi_87662786
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:01 schreef Piles het volgende:

[..]

Klopt, er kan vocht in de kabelleiding zitten, wat bevriest: daardoor zit je handrem vastgevroren. Alleen in de versnelling zetten dus :)

Heb de auto afgelopen winter ook op de handrem gehad.. Niks aan de hand :9.. Ben benieuwd of dat bij de mijne ook is :').. Enige keer dat ik m wel in de versnelling heb geparkeerd is in Oostenrijk. Voor het geval de handrem t niet hield :P
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:44:55 #193
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_87663880
Ik zet de auto tegenwoordig standaard in de 1e versnelling én op de handrem. Zowel mijn moeder als mijn vader doet dat ook zo dus dan neem je dat maar over... :+
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_87664002
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:48 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Zet hem eens in zn 1 zonder handrem, en probeer hem dan eens weg te duwen :). Krijg je niet voor mekaar hoor! ;).
pi_87664013
Zo net geslaagd voor mijn examen :D

Heb zowel theorie als praktijk in 1 keer gehaald. Heb 28 uur gereden.

Ik vraag me af of ik vandaag al langs gemeentehuis kan om hem aan te vragen? Hij zei dat het soms kan. Anders bel ik wel even.
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:49:53 #196
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87664031
Wel even een gewoonte van maken om altijd met ingetrapte koppeling te starten trouwens. In steeds meer auto's kan dat overigens niet eens meer anders.
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:52:27 #197
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87664096
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:49 schreef FerdiV het volgende:

Ik vraag me af of ik vandaag al langs gemeentehuis kan om hem aan te vragen? Hij zei dat het soms kan. Anders bel ik wel even.
Gewoon meteen met je CBR papiertje naar het gemeentehuis toch? Meteen meenemen kan tegenwoordig helaas niet meer.
Gefeliciteerd trouwens!
pi_87665219
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:52 schreef JDude het volgende:

[..]

Gewoon meteen met je CBR papiertje naar het gemeentehuis toch? Meteen meenemen kan tegenwoordig helaas niet meer.
Gefeliciteerd trouwens!
Dank u :)

Volgens mij hoef ik alleen een foto en mijn ID mee te nemen. Kijk zometeen wel even.
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:32:11 #199
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_87665328
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:49 schreef L0we het volgende:

[..]

Zet hem eens in zn 1 zonder handrem, en probeer hem dan eens weg te duwen :). Krijg je niet voor mekaar hoor! ;).
Dan ga ik dat eens binnenkort uitproberen :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_87665402
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:32 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Dan ga ik dat eens binnenkort uitproberen :P
Als je in je 1 staat en je motor staat stil dan zitten je wielen eigenlijk vast aan je motor. Als de motor niet draait staan de wielen dus vast.

Mijn ouders parkeren de auto altijd met 1, maar ik denk dat ik gewoon de handrem gebruik omdat me dat geleerd is.
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:36:38 #201
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_87665480
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:34 schreef FerdiV het volgende:

[..]

Als je in je 1 staat en je motor staat stil dan zitten je wielen eigenlijk vast aan je motor. Als de motor niet draait staan de wielen dus vast.

Mijn ouders parkeren de auto altijd met 1, maar ik denk dat ik gewoon de handrem gebruik omdat me dat geleerd is.
Aha, nouja ik was benieuwd hoe het werkt idd.. Maar dan blijft je auto dus ook gewoon op de helling staat? Indien je motor dus niet draait?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_87665633
Ik vind t echt strontvervelend om niet gewoon de auto te kunnen starten omdat iemand m gewoon in zn versnelling laat staan.. vind ook gevaarlijk, zet je m aan en dan schiet tie een stukkie vooruit.. je zal maar 10cm van een muur afstaan...

Heb er inmiddels wel gewoonte van gemaakt om eerst te controleren of tie in zn vrij staat of niet :P
pi_87665698
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:41 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik vind t echt strontvervelend om niet gewoon de auto te kunnen starten omdat iemand m gewoon in zn versnelling laat staan.. vind ook gevaarlijk, zet je m aan en dan schiet tie een stukkie vooruit.. je zal maar 10cm van een muur afstaan...
Precies, dat ook. Het is ook gevaarlijk. Daarom moet je er ook aan proberen te wennen dat je altijd de koppeling (en rem!) indrukt als je start. Als je dan ooit in een auto zit waarbij de versnelling in z'n 1 staat, gebeurt er niks.

@monsterd.: Uhm, nou de motor staat niet helemaal 'vast' zoals ik net zei, maar hij beweegt niet en kan lastig iets doen. Op een helling is het verstandig wel je handrem te gebruiken.

Als het kei hard vriest het is handig eventueel je handrem niet te gebruiken, maar veel mensen schijnen nooit last te hebben van een vastgevroren rem.
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:50:49 #204
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_87665995
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:41 schreef FalleNk810i het volgende:

Heb er inmiddels wel gewoonte van gemaakt om eerst te controleren of tie in zn vrij staat of niet :P
Afgelopen februari had een vriendin van me de auto op de oprit staan.. Omdat het haar niet zo goed lukte om hem in te parkeren had de vriend van mijn moeder dat gedaan.. Wij gingen daarna een weekend naar london en toen we terug kwamen zei ik wel dat ik wel even de auto zal starten, bleek hij dus ook in zijn 1 te staan.. Had ik dus niet gecheked omdat zij het zelf dus ook niet deed maar de vriend van mijn moeder wel. En toen zat ik nog niet eens goed op de stoel, maar half een beetje zijlings.. Moest ik ineens keer als een gek op de rem trappen.. 8)7
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')