Nouja, het is iig zo dat voor mij goed voelt als ik gewoon in mn eigen auto stapquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zou dat zo zijn, dat je eigen auto automatisch lekker rijdt? Hmm, zou psychisch wel een enorme mindfuck zijnJoy Division is goed
Bedoel je de film control? Van Anton Corbijn? Die was laatst op België (Geen reclame
) maar ik kwam er een dag later pas achter..
Pff, dat merk je toch bij een proefritje? Verwend nest...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Alhoewel, mijn buurmeisje heeft ooit een auto na een week weggedaan omdat ze vond dat ie niet lekker schakeldeDing was hagelnieuw, en zij is het typje 'Geld teveel.'
Toch jammer, dat hij vergeten was de tegenliggers erbij te dromenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:36 schreef monsterd. het volgende:
ik heb trouwens niet op je link geklikt (jaaa, lanzaam internet hier) dus ik weet ook niet wat over de toedracht van het ongeluk vermeld wordt, maar het schijnt dus dat de bestuurder ondanks een hele dikke mist toch ging inhalen omdat die weg vaak verlaten is en hij de weg "kon dromen"![]()
Misschien is het omdat alles wat 'eigen' is leuker en natuurlijker isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:56 schreef L0we het volgende:
[..]
Nouja, het is iig zo dat voor mij goed voelt als ik gewoon in mn eigen auto stap. Omdat ik hem zelf uitgezocht heb, omdat ik hem helemaal heb zoals ik hem hebben wil, meer dat soort dingen.
Was een tijdje geleden dat ik joy division geluisterd had, maar ze staan de hele morgen al weer op hier!. Bedoel die film inderdaad! Ik heb hem op dvd gelukkig, films op de tv kijk ik nooit, dan ben je 2 keer zo lang bezig...
[..]
Dat vroeg ik toen, maar ze vond de auto zo te gek, dat ze die proefrit niet nodig vond. En ze had toen ook nog geen rijbewijs. Ik vond het ook echt belachelijk, nu rijdt ze in een VW polo, omdat ze daar ook in lestte..quote:Pff, dat merk je toch bij een proefritje? Verwend nest...
Ooh, dat doe ik ook!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:22 schreef Purdey het volgende:
[..]
Misschien is het omdat alles wat 'eigen' is leuker en natuurlijker isIk kijk wel altijd even als ik in de keuken sta, of als ik hier achter de computer zit, ook half in de keuken/half in de kamer naar buiten om te kijken naar 'm
Zo van 'Ja, daar staat ie. Is van mij
' Er komt vast een moment dat ik er liefkozende klopjes op ga geven
![]()
[..]
Over lange afstanden haal je meestal een gunstiger verbruik dan bij korte stadsritjes.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:08 schreef monsterd. het volgende:
Trouwens, purdey; jij hebt ook een 1.3 toch? Hoeveel km haal jij op een tank?Ik haalde eerder altijd rond de 450 en dan zat ik echt aan de max, maar sinds ik hem goed heb losgereden door naar Polen te rijden, geeft hij aan (als ik veel lange afstanden rijd) dat de tank nog niet leeg is terwijl hij de 450 km voorbij is.. Ben benieuwd of mijn benzinemeter dan niet goed is of dat hij dus echt flink, en ducht ook echt flink zuiniger rijdt
Ook toen in NL lange afstanden reed haalde ik slechts 450, dus dat is het punt.. Op korte stadsritjes zit ik rond de 400.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Over lange afstanden haal je meestal een gunstiger verbruik dan bij korte stadsritjes.
Oei! Je begint steeds meer op je buurman te lijken, heb je al denkbeeldige pluisjes ontdekt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:22 schreef Purdey het volgende:
[..]
Misschien is het omdat alles wat 'eigen' is leuker en natuurlijker isIk kijk wel altijd even als ik in de keuken sta, of als ik hier achter de computer zit, ook half in de keuken/half in de kamer naar buiten om te kijken naar 'm
Zo van 'Ja, daar staat ie. Is van mij
' Er komt vast een moment dat ik er liefkozende klopjes op ga geven
![]()
Dat is inderdaad typisch een gevalletje geld teveel... Je rijdt toch eerst in een auto voordat je hem koopt?quote:Dat vroeg ik toen, maar ze vond de auto zo te gek, dat ze die proefrit niet nodig vond. En ze had toen ook nog geen rijbewijs. Ik vond het ook echt belachelijk, nu rijdt ze in een VW polo, omdat ze daar ook in lestte..
Das leuk ja! Dat gaat bij mij ook een beetje met vlagen. Soms kan ik de muziek die ik een half jaartje geweldig vond nu ook niet meer uitstaan, dan heb je het nét iets teveel geluisterdquote:Grappig is dat met muziek hé? Ik heb ook van die fases. Ik luisterde rond 2004 héél erg veel naar Nirvana, en later niet meer. Een paar maanden geleden heb ik die cd ook weer grijs gedraaid![]()
Haha, dat is nog geen 5 min rijden vanaf hier! Als je er overheen rijdt is het helemaal niet zo onduidelijk. Snap best dat ze dat zo gedaan hebben, dat kruispunt wordt altijd helemaal volgezet, zodat het kruisende verkeer er niet meer langs kan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:53 schreef Purdey het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)orijden_mag_dat.html
Ik ben nu in de auto bezig met een luistercursus frans, daar kom je de tijd ook wel mee doorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:09 schreef monsterd. het volgende:
Ik draai nu al een week of 3 de cd van maroon 5 in mijn auto, echt constant
Hoeveel liter tank je dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:12 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ook toen in NL lange afstanden reed haalde ik slechts 450, dus dat is het punt.. Op korte stadsritjes zit ik rond de 400.
Toch gebeurt dat wel vaker, ook zonder strepenkermis. Maar ja, Nederlanders en hoffelijkheid in het verkeer he... kennelijk zijn dit soort maatregelen nodig.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:39 schreef L0we het volgende:
Haha, dat is nog geen 5 min rijden vanaf hier! Als je er overheen rijdt is het helemaal niet zo onduidelijk. Snap best dat ze dat zo gedaan hebben, dat kruispunt wordt altijd helemaal volgezet, zodat het kruisende verkeer er niet meer langs kan.
Eigenlijk is het heel zieligquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:08 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ooh, dat doe ik ook!Soms dan is het zo druk op de parkeerplaats dat ik hem iets verderop moet neerzetten waar ik hem dan net of net niet kan zien vanuit mijn raam. Op zulke momenten baal ik als een stekker
![]()
Trouwens, purdey; jij hebt ook een 1.3 toch? Hoeveel km haal jij op een tank?Ik haalde eerder altijd rond de 450 en dan zat ik echt aan de max, maar sinds ik hem goed heb losgereden door naar Polen te rijden, geeft hij aan (als ik veel lange afstanden rijd) dat de tank nog niet leeg is terwijl hij de 450 km voorbij is.. Ben benieuwd of mijn benzinemeter dan niet goed is of dat hij dus echt flink, en ducht ook echt flink zuiniger rijdt
Haha, daar zat ik ook al aan te denken. Ik heb iedereen al gewaarschuwd, zodra ik zulk gedrag ga vertonen, mogen ze me slaan. Ga hem wel van de week wassen, door alle blaadjes is hij zanderig gewordenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:39 schreef L0we het volgende:
[..]
Oei! Je begint steeds meer op je buurman te lijken, heb je al denkbeeldige pluisjes ontdekt?
Ik had met rijles bepaalde muziek die ik in eerste instantie haatte, maar gek genoeg door er steeds naar te luisteren ging waarderen. Ik ben zelf redelijk van de wat 'alternatievere' muziek, maar kon toen ook gewoon goed naar de populaire poppy liedjes luisteren. Er zijn best liedjes waar ik met een glimlach naar terugluisterquote:Das leuk ja! Dat gaat bij mij ook een beetje met vlagen. Soms kan ik de muziek die ik een half jaartje geweldig vond nu ook niet meer uitstaan, dan heb je het nét iets teveel geluisterd![]()
Heb je al een andere radio btw?
[..]
Serieus? Wat grappigquote:Haha, dat is nog geen 5 min rijden vanaf hier! Als je er overheen rijdt is het helemaal niet zo onduidelijk. Snap best dat ze dat zo gedaan hebben, dat kruispunt wordt altijd helemaal volgezet, zodat het kruisende verkeer er niet meer langs kan.
[..]
Ik ben nu in de auto bezig met een luistercursus frans, daar kom je de tijd ook wel mee door
Ooh ja dat is ook een goed idee! Misschien ga ik ook nog een keertje zoiets doenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:39 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik ben nu in de auto bezig met een luistercursus frans, daar kom je de tijd ook wel mee door
[..]
Er kan geloof ik 30 liter in. Hij is iig voor 38 euro volquote:Hoeveel liter tank je dan?.
Wauw! Lange rit! Rij je dat alleen of met meerdere personen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:43 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, het is definitief, ik zit dit weekend met de auto in Rome (geheel naar het idee van de topictitel).
Vrijdag: Nederland - Hamburg
Zaterdag: Hamburg - Neurenberg - Rome
Zondag: Rome
Maandag: Rome - Neurenberg - Nederland
Dat wordt in totaal tussen de 3.400 en 3.500 kilometer rijden.
dan moet je quote ook niet spellen als qoute (goed kijken!)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:14 schreef monsterd. het volgende:
hij pakt mijn quote dingetjes niet zie ik.. Nouja, jammer dan
ooh ja!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:34 schreef twiFight het volgende:
[..]
dan moet je quote ook niet spellen als qoute (goed kijken!)
Het lijkt net een verrekijker.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:36 schreef Catch_me het volgende:
Heb denet een nieuw RVS uitlaatstuk voor m'n Lancer gekocht. De huidige die er van de dealer op zit is het net niet als je de auto van de zijkant bekijkt. Je ziet namelijk de saaie grijze knalpijp lopen onder de auto, met een heel klein chrome stukje erop.
Morgen krijg ik deze binnen, die is dus 12cm langer dan mijn huidige en heeft 2 eindstukken ipv 1![]()
[ afbeelding ]
Zal morgen wel een foto plaatsen als ik hem gemonteerd heb
Ik moest ook even goed kijken hoorquote:
Gedeeltelijk met 2 personen en in Neurenberg halen we een 3e persoon op. Eigenlijk proberen we elkaar altijd af te wisselen, maar de afgelopen weekend ("slechts" 2.400km) heb ik alles gereden. I like to be in charge, en dus zal ik ook deze keer zoveel mogelijk zelf proberen te rijden. Op maandag wil ik dus proberen met slechts 2 tankstops naar Nederland te komen, en alles zelf te rijden. Maar gaat het niet meer, dan geef ik natuurlijk gewoon het stuur over.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wauw! Lange rit! Rij je dat alleen of met meerdere personen?
Nu je het zegt, idd jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het lijkt net een verrekijker.
Haha, word je dan niet eens moe of zat van het rijden? Ik heb zelf 1100 gereden eind augustus en ik was helemaal gaar..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gedeeltelijk met 2 personen en in Neurenberg halen we een 3e persoon op. Eigenlijk proberen we elkaar altijd af te wisselen, maar de afgelopen weekend ("slechts" 2.400km) heb ik alles gereden. I like to be in charge, en dus zal ik ook deze keer zoveel mogelijk zelf proberen te rijden. Op maandag wil ik dus proberen met slechts 2 tankstops naar Nederland te komen, en alles zelf te rijden. Maar gaat het niet meer, dan geef ik natuurlijk gewoon het stuur over.
Die goede 1000 vanaf Salzburg viel me anders best meequote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:26 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Haha, word je dan niet eens moe of zat van het rijden? Ik heb zelf 1100 gereden eind augustus en ik was helemaal gaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |