Aha, nouja ik was benieuwd hoe het werkt idd.. Maar dan blijft je auto dus ook gewoon op de helling staat? Indien je motor dus niet draait?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:34 schreef FerdiV het volgende:
[..]
Als je in je 1 staat en je motor staat stil dan zitten je wielen eigenlijk vast aan je motor. Als de motor niet draait staan de wielen dus vast.
Mijn ouders parkeren de auto altijd met 1, maar ik denk dat ik gewoon de handrem gebruik omdat me dat geleerd is.
Precies, dat ook. Het is ook gevaarlijk. Daarom moet je er ook aan proberen te wennen dat je altijd de koppeling (en rem!) indrukt als je start. Als je dan ooit in een auto zit waarbij de versnelling in z'n 1 staat, gebeurt er niks.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:41 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik vind t echt strontvervelend om niet gewoon de auto te kunnen starten omdat iemand m gewoon in zn versnelling laat staan.. vind ook gevaarlijk, zet je m aan en dan schiet tie een stukkie vooruit.. je zal maar 10cm van een muur afstaan...
Afgelopen februari had een vriendin van me de auto op de oprit staan.. Omdat het haar niet zo goed lukte om hem in te parkeren had de vriend van mijn moeder dat gedaan.. Wij gingen daarna een weekend naar london en toen we terug kwamen zei ik wel dat ik wel even de auto zal starten, bleek hij dus ook in zijn 1 te staan.. Had ik dus niet gecheked omdat zij het zelf dus ook niet deed maar de vriend van mijn moeder wel. En toen zat ik nog niet eens goed op de stoel, maar half een beetje zijlings.. Moest ik ineens keer als een gek op de rem trappen..quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:41 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik vind t echt strontvervelend om niet gewoon de auto te kunnen starten omdat iemand m gewoon in zn versnelling laat staan.. vind ook gevaarlijk, zet je m aan en dan schiet tie een stukkie vooruit.. je zal maar 10cm van een muur afstaan...
Heb er inmiddels wel gewoonte van gemaakt om eerst te controleren of tie in zn vrij staat of niet![]()
Ik zit momenteel in Polen, dus de weersomstandigheden zullen hier waarschijnlijk in de winter iets erger zijn dan in NL.. Maargoed dus dan is handrem los laten wel vereist..quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:43 schreef FerdiV het volgende:
[..]
Precies, dat ook. Het is ook gevaarlijk. Daarom moet je er ook aan proberen te wennen dat je altijd de koppeling (en rem!) indrukt als je start. Als je dan ooit in een auto zit waarbij de versnelling in z'n 1 staat, gebeurt er niks.
@monsterd.: Uhm, nou de motor staat niet helemaal 'vast' zoals ik net zei, maar hij beweegt niet en kan lastig iets doen. Op een helling is het verstandig wel je handrem te gebruiken.
Als het kei hard vriest het is handig eventueel je handrem niet te gebruiken, maar veel mensen schijnen nooit last te hebben van een vastgevroren rem.
Mmm tja, de meningen zijn erg verdeeld. Ik denk ook dat je naar je eigen ervaring moet luisteren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:51 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in Polen, dus de weersomstandigheden zullen hier waarschijnlijk in de winter iets erger zijn dan in NL.. Maargoed dus dan is handrem los laten wel vereist..
Ah okee, goede correctie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:57 schreef Marco001 het volgende:
Ik heb hem bij parkeren altijd in Vrij en de handrem erop, pas bij -10 ofzo in z'n 1...
Ooh, en die tip van iemand anders werkt bij ons op het werk helaas niet altijd(voetrem intrappen) omdat je s'winters bij de bussen vaak wat extra gas moet geven om de motor te kunnen laten starten..
Had net een bus mee die er nu al moeite mee had om gewoon te starten...
Ik start de auto soms ook zonder de koppeling in gedrukt te hebben.. Hij staat dan toch in zijn vrij en de handrem staat eropquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:05 schreef Piles het volgende:
@de reacties hierboven: ik vind het best dom om een auto te starten zonder de koppeling in te trappen![]()
Dan nog.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:08 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik start de auto soms ook zonder de koppeling in gedrukt te hebben.. Hij staat dan toch in zijn vrij en de handrem staat erop
Ik snap je punt wel, maar dan had het gewoon niet mogelijk moeten zijn om de auto te starten zonder de koppeling in te drukkenquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:13 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar dan had het gewoon niet mogelijk moeten zijn om de auto te starten zonder de koppeling in te drukken
De auto is toch gewoon onder controle als ik hem start zonder de koppeling in te drukken, mits hij in zn vrij staat en de handrem is aangetrokken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij hebt toch een rijbewijs... Dat houdt in dat je een auto onder controle kan houden, ook bij het starten.
Tot je een keer in een andere auto stapt waar dat niet vanzelfsprekend isquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:19 schreef monsterd. het volgende:
[..]
De auto is toch gewoon onder controle als ik hem start zonder de koppeling in te drukken, mits hij in zn vrij staat en de handrem is aangetrokken?
lekker achtelijke opmerking, tuurlijk kan iedereen dat, het is gewoon een verschil tussen gewoontes van mensen, dus als je in een ''vreemde'' auto stapt is t even checken of tie in een versnelling staat of niet enzo..quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij hebt toch een rijbewijs... Dat houdt in dat je een auto onder controle kan houden, ook bij het starten.
Moet je dat wel doen...quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:23 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
lekker achtelijke opmerking, tuurlijk kan iedereen dat, het is gewoon een verschil tussen gewoontes van mensen, dus als je in een ''vreemde'' auto stapt is t even checken of tie in een versnelling staat of niet enzo..
Dat doe ik eigenlijk altijdquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:41 schreef Purdey het volgende:
Moest ik via de bestuurderskant achter m'n stuur kruipen
Nounou...quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:41 schreef Purdey het volgende:
Moest ik via de bestuurderskant achter m'n stuur kruipen
Ik vind het gevaarlijk om te starten terwijl je niet zeker weet of hij in zijn vrij staatquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:41 schreef FalleNk810i het volgende:
Heb er inmiddels wel gewoonte van gemaakt om eerst te controleren of tie in zn vrij staat of niet![]()
Ik wil ook niet zeggen dat het een gewoonte is.. Maar wel aangeven dat die mogelijkheid bestaat om het te doen, en dat het goed gaat mits zoals ik nu al 3x heb gezegd: de auto in zijn vrij staat en de handrem aangetrokken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Tot je een keer in een andere auto stapt waar dat niet vanzelfsprekend is![]()
Of wil je zeggen dat je dan de koppeling intrapt, in z'n vrij zet, start, koppeling intrapt en weer in de versnelling zet
aaah lekker irritantquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:15 schreef Purdey het volgende:
Zie je, was ik zo boos ga ik nog maffe dingen typen ook
Via de bijrijderskant dus
Vorige keer zei ik nog dat ik het eng zou vinden om rechts te rijden, ik begin oud te worden
Laatst in parkeergarage in Amsterdam geparkeerd, mensen dat was smalquote:
Bijna iedere (ex)lesser die ik ken leert rem+koppeling intrappen bij starten, gewoon voor de zekerheid dus. En sommige auto's starten zelfs niet zonder koppeling intrappen (veiligheidinbouwsel). En zelf heb 'k dat ook zo geleerd, een jaartje geleden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:41 schreef Purdey het volgende:
Ik trap altijd de koppeling in met starten, weet eigenlijk niet eens of me dat door mijn instructeur of vader is geleerd
Hahaquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Laatst in parkeergarage in Amsterdam geparkeerd, mensen dat was smalToen ik terugkwam stond er iemand naast me, toen heb ik de handrem er ff afgehaald en m ff uit het vak geduwd
En dat verklaart een hoop omdat?!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Parkeren in de Mondeo van m'n pa gaat me - ondanks parkeersensoren voor EN achter - ook niet zo heel goed af (en ik ben nog wel een man)
In de Swift van m'n ma daarentegen gaat het gewoon zonder steken
Dat verklaart juist niks, ik zou het WEL goed moeten kunnenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
En dat verklaart een hoop omdat?!
Monsterd, we pakken 'm!
Valt heel erg mee hoor! Theoretisch scheelt het heel iets, maar de spie die uit de versnellingsbak steekt, waar dus de koppelingsplaat aan zit, kan je op de as met de hand ronddraaienquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:39 schreef Goddelijker het volgende:
Altijd koppeling intrappen met starten, kost het starten ook minder moeite voor de startmotor.
We organiseren gewoon een autorij-inparkeer-meet, gegarandeerd een hele middag lol!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat verklaart juist niks, ik zou het WEL goed moeten kunnen
Omdat je een man bent kun je beter parkeren? Tuurlijk, dat vrouwen überhaupt nog auto mogen rijden. Dat kun je je toch niet voorstellen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat verklaart juist niks, ik zou het WEL goed moeten kunnen
Jaaaaaaquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef L0we het volgende:
[..]
Valt heel erg mee hoor! Theoretisch scheelt het heel iets, maar de spie die uit de versnellingsbak steekt, waar dus de koppelingsplaat aan zit, kan je op de as met de hand ronddraaien. Het heet niet voor niets de "vrijloop"
.
[..]
We organiseren gewoon een autorij-inparkeer-meet, gegarandeerd een hele middag lol!
Nee, dat kan ik me inderdaad niet voorstellen, ik hou altijd m'n hart vast als ik bij vrouwen instapquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Omdat je een man bent kun je beter parkeren? Tuurlijk, dat vrouwen überhaupt nog auto mogen rijden. Dat kun je je toch niet voorstellen?
Mannen![]()
Das wel een briljant ideequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef L0we het volgende:
We organiseren gewoon een autorij-inparkeer-meet, gegarandeerd een hele middag lol!
En dát lijkt mij een heel leuk idee!!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef L0we het volgende:
Het is anders allang wetenschappelijk bewezen dat het deel van je hersenen dat ruimtelijk inzicht aanstuurt bij de man gemiddeld gezien (voordat je weer flipt) beter ontwikkeld is. En om nog maar eens te zorgen dat je niet door het lint gaat: bij vrouwen zijn andere dingen weer beter ontwikkeld, zoals het sociale vermogen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Omdat je een man bent kun je beter parkeren? Tuurlijk, dat vrouwen überhaupt nog auto mogen rijden. Dat kun je je toch niet voorstellen?
Mannen![]()
33 euroquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
En dat was m'n eerste flits. Of het was de vrachtwagen maar daar ga ik niet van uit60km/h waar 50 mag, in Zwolle. Valt wel mee hoop ik?
Dat hoort erbijquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
En dat was m'n eerste flits. Of het was de vrachtwagen maar daar ga ik niet van uit60km/h waar 50 mag, in Zwolle. Valt wel mee hoop ik?
T is dat de juten er op kunnen controleren..quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat hoort erbij![]()
Ik sta nog op 0 euro dit jaar, na 80.000km waarbij ik altijd boven de maximumsnelheid rij... Radardetector is het antwoord
Nee hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
T is dat de juten er op kunnen controleren..
Is dat die hele dure?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ondetecteerbaar met de radardetectordetector
JA mannen. Mannen; de stoere kerel voor het stoplicht die met gierende banden wegrijdt - of de kerel die om de 10 meter van baan wisselt en langs iedereen heen zigzagd, bijna mensen raakt enzo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Mannen![]()
Geef ik net een gigantisch bedrag uit aan een laptop met een appeltje er op denkt CJIB zeker van " ooh, kan die wel erbij op hebben" natuurlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
33 euroPlus administratiekosten waarschijnlijk
Ssst, ik probeer juist een goed excuus te vinden om iedereen te laten starten met de koppeling ingetrapt, voor de veiligheid.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef L0we het volgende:
[..]
Valt heel erg mee hoor! Theoretisch scheelt het heel iets, maar de spie die uit de versnellingsbak steekt, waar dus de koppelingsplaat aan zit, kan je op de as met de hand ronddraaien. Het heet niet voor niets de "vrijloop"
.
[..]
Als iedereen zich nou nog zou kunnen herinneren wat tijdens de rijlessen geleerd is was heel deze discussie niet nodig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ssst, ik probeer juist een goed excuus te vinden om iedereen te laten starten met de koppeling ingetrapt, voor de veiligheid.
Je wist het gewoon, House toch! Wat een stuiterend enthousiasme heb je dan toch gehadquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Geef ik net een gigantisch bedrag uit aan een laptop met een appeltje er op denkt CJIB zeker van " ooh, kan die wel erbij op hebben" natuurlijk.
Ergste is dat ik nog wist dat daar een flitspaal stond
Precies.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als iedereen zich nou nog zou kunnen herinneren wat tijdens de rijlessen geleerd is was heel deze discussie niet nodig.
Altijd koppeling intrappen als je gaat starten. Klaar.
Met 10 km/u te hard op je kilometerteller krijg je in 9 van de 10 auto's geen boete.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je wist het gewoon, House toch! Wat een stuiterend enthousiasme heb je dan toch gehad![]()
Ik ben ook een beetje bang voor flitspalen, vooral omdat ik, netals jij nu, chronisch 10 km te hard rij
Ik denk dat het vanwege bepaalde acties mijnerzijds, zij het van de kant van instructeur-lief beter is dat ik bepaalde dingen niet meer weetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als iedereen zich nou nog zou kunnen herinneren wat tijdens de rijlessen geleerd is was heel deze discussie niet nodig.
Altijd koppeling intrappen als je gaat starten. Klaar.
Km telling van auto's staan standaard lager afgesteld toch? Als je 50 rijdt, rij je in werkelijk 40 toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Met 10 km/u te hard op je kilometerteller krijg je in 9 van de 10 auto's geen boete.
Nou, 50 > 40 is wel een heel groot verschil.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:52 schreef Purdey het volgende:
[..]
Km telling van auto's staan standaard lager afgesteld toch? Als je 50 rijdt, rij je in werkelijk 40 toch?
Teminste, dat probeer ik mezelf wijs te maken..
Bij mij ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:54 schreef Goddelijker het volgende:
Al klopt mijn auto nogal in vergelijking met bijvoorbeeld TomTom, bij 120/130 km/u zit er echt maar 1/2/3 km/u verschil in.
Ooooooh, dus chronisch iets harder rijden maakt niet veel uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nou, 50 > 40 is wel een heel groot verschil.
Maar als je 130 rijdt rij je in werkelijkheid ergens rond de 125 en sowieso gaat er 3/4 km/u correctie vanaf en dan hou je dus 1/2 km/u over die ze kunnen bekeuren en laten ze dat nou net niet doen.
Best gevaarlijk, je hebt al snel een boete te pakkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Bij mij ook.
120 = 120 bij mij. Daarboven begint het verschil toe te nemen. 150 = 145 op de tomtom ongeveer.
Ik had er zondag bijna één te pakken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:56 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ooooooh, dus chronisch iets harder rijden maakt niet veel uit![]()
Toch blijf ik een flits angst houden, nazi manier om de staatskas te spekken
Ik reed een keer voor m'n werk in een Aygo (quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:54 schreef Goddelijker het volgende:
Al klopt mijn auto nogal in vergelijking met bijvoorbeeld TomTom, bij 120/130 km/u zit er echt maar 1/2/3 km/u verschil in.
En daarom zit ik daar standaard nog 10km/u boven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Met 10 km/u te hard op je kilometerteller krijg je in 9 van de 10 auto's geen boete.
Ach joh, dat zijn beste leuke karretjesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik reed een keer voor m'n werk in een Aygo (), daar was 145 op de teller 120 op de TomTom
Maar ja, die dingen zijn sowieso niet echt fijne auto's. En ik moest van Rotterdam naar Breda
Mwoah, als 2e auto lijkt het me inderdaad niet verkeerd. Maar ik deed Rotterdam - Breda in dat ding en dat was dus voor 95% snelweg. En dan wordt het al gauw minder prettigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ach joh, dat zijn beste leuke karretjesMaar niet echt mannelijk, dat geef ik direct toe
Gister was er een reportage in Editie NL, over wat voor mensen in welke auto rijden, dat zoiets van te voren te raden is. Reed er een Opel Astra/Vectra voorbij 'Dat moet een oudere man zijn'. Bingo. Reed er een Nissan Micra voorbij: 'Een vrouw van rond de 70'. Ook bingoHad wel fijn geweest als ik erin had gezeten, ging zo hun voorspelling naar de klote
Wij halen het gemiddelde wel flink omlaag.. Micraatjes zijn helemaal niet van die bejaarden auto'squote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ach joh, dat zijn beste leuke karretjesMaar niet echt mannelijk, dat geef ik direct toe
Gister was er een reportage in Editie NL, over wat voor mensen in welke auto rijden, dat zoiets van te voren te raden is. Reed er een Opel Astra/Vectra voorbij 'Dat moet een oudere man zijn'. Bingo. Reed er een Nissan Micra voorbij: 'Een vrouw van rond de 70'. Ook bingoHad wel fijn geweest als ik erin had gezeten, ging zo hun voorspelling naar de klote
Aygoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik reed een keer voor m'n werk in een Aygo (), daar was 145 op de teller 120 op de TomTom
Maar ja, die dingen zijn sowieso niet echt fijne auto's. En ik moest van Rotterdam naar Breda
In wat voor 30km/u-zone dorp woon jij?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:30 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wij halen het gemiddelde wel flink omlaag.. Micraatjes zijn helemaal niet van die bejaarden auto's
Ps. ik rijd hier chronisch 20-30 km/h te hard..(soms zelfs bijna het dubbele van wat er eigenlijk mag) Anders word ik aan alle kanten ingehaald en rij ik niet met het verkeer mee
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:14 schreef Eix het volgende:
[..]
In wat voor 30km/u-zone dorp woon jij?
Ik rij echt zelden te hard, alleen in 30-zones maar dat komt voornamelijk omdat deze niet altijd passen bij het wegbeeld. En natuurlijk wegwerkzaamheden op 80km/u-wegen waar men een 30km/u beperking oplegt zonder dat er zichtbare wegwerkers zijn. Natuurlijk hou ik wel even in, als ze me daar op de snelheid pakken wil ik niet direct mijn rijbewijs kwijt zijn.
Dat dusquote:
Onzae chevrolet: 130 is 120 echte km's, bij de 206 ook maar weinig afwijking..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:54 schreef Goddelijker het volgende:
Juich niet te vroeg. Flitspalen kunnen opkomend en afgaand flitsen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Die flitspaal van gister staat de acndere kant op![]()
.
Maar dan zou ik de flits toch al voor me moeten zien en niet pas naast me/in de spiegel?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg. Flitspalen kunnen opkomend en afgaand flitsen.
Infrarood, veel palen flitsen niet meer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:30 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Maar dan zou ik de flits toch al voor me moeten zien en niet pas naast me/in de spiegel?
Mijn vriendin reed samen met een vriendin van haar in Frankrijk (dat was sowieso al een succes, zie dit topic: Spoed: Vriendin staat met autoschade in het buitenlandquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:30 schreef Purdey het volgende:
Ik reed een keer met een vriendin in haar auto. Toen had ik m'n rijbewijs nog niet. Zij reed veel te hard, en ik zag een flitspaal. Ik zei dat, waarop zij zei: 'Ja, maar die is niet echt' En daarna *FLITS*
En toen: 'Oh nee, dat was ietsje verderop..'
quote:Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik dacht dat ik slecht reed, maar sinds m'n moeder, broer en schoonzus hebben gezegd dat ze 100 keer liever bij mij in de auto zitten dan bij hem, ben ik gerust. Geen idee wat het is, hij reed altijd perfect. Maar het laatste halfjaar is het een drama. In een ritje waar hij 6 keer afslaat/van rijstrook veranderd geeft hij geen, of een enkele keer richting aan
quote:Haha, een blauw/paarse Opel astra?Op woensdag 20 oktober 2010 19:10 schreef JDude het volgende:
Ik dacht even dat ik jullie was tegengekomen, ware het niet dat ik geen BMW heb.
quote:Nee, dan waren jullie het echt niet.
quote:Gelukkig!Op woensdag 20 oktober 2010 19:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, dan waren jullie het echt niet.
quote:En dan allebei een KLB-topic openen, en iedereen in de war wat nou de lemming isOp woensdag 20 oktober 2010 19:14 schreef Purdey het volgende:
[..]
Gelukkig!![]()
Had wel hilarisch geweest overigens
quote:Haha. Klacht: Mijn vader kan niet autorijden. Klacht: Bijna van de weg gedrukt door een AstraOp woensdag 20 oktober 2010 19:14 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan allebei een KLB-topic openen, en iedereen in de war wat nou de lemming is
quote:"Moddercrossen op de weg" is hier in de buurt wel van toepassing de laatste weekOp woensdag 20 oktober 2010 19:15 schreef Purdey het volgende:
Al ideeën voor een nieuwe TT overigens?
quote:Ik post lekker geen nieuwe reactie, bedenk nou zelf maar wat
quote:Dat is alleen in jou Zeeuwse dorpOp woensdag 20 oktober 2010 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
"Moddercrossen op de weg" is hier in de buurt wel van toepassing de laatste weekIk blijf mn auto wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |