SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Pharkus heeft een C1quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:10 schreef Pharkus het volgende:
ts heeft een grotere auto om zijn kleinere piemel te compenseren.
En denkt dus dat vrouwen dan denken dat hij niets te compenseren heeft terwijl die denken en weten dat het een veggot is.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:19 schreef MrX1982 het volgende:
Terechte klacht.
Ze horen thuis op het fietspad.
Rijdende kreukelzone, voor auto's die er achterop knallen. Zo bedoel ik het.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Je kunt die auto's van veel dingen beschuldigen hey, maar niet dat ze een kreukelzone hebben.
Wtf. En zo'n instructeur moet dan ook 50 uur per week in zo'n kuthok zitten? Wat een drama. Ik denk dat de arbeidsinspectie dat zelfs af zou keuren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:25 schreef Agiath het volgende:
Ik had rijles in een 107Net een opgevoerde grasmaaier.
Maar voor de stad is een Aygo toch wel ideaal
Die hebben ze wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Je kunt die auto's van veel dingen beschuldigen hey, maar niet dat ze een kreukelzone hebben.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:29 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Wat is een veggot?
Een vegetarische gothic ofzo
ik zat ook al te denkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Heeft hem ook weggedaan binnen een jaar ja, kon het zelf ook niet meer verdragen denk ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wtf. En zo'n instructeur moet dan ook 50 uur per week in zo'n kuthok zitten? Wat een drama. Ik denk dat de arbeidsinspectie dat zelfs af zou keuren.
Nu nog een dikke bodykit en 2 dubbele uitlaten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef Twiitch het volgende:
Nog een spoiler erop ook![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |