Idd. Voor je het weet staat sportschool Piet Staal voor je deur om je botten te breken en al die spaken in je nek te proppen alsof je een kebab bentquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zulk soort fietsen hebben een gps chip overigens.
Barmhartige Samaritaan die je bent.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:56 schreef OVfietsje55 het volgende:
als je een fiets op de prinsengracht met sleutel erin laat staan snachts dan is hij gewoon weg. kan ik wel een lul zijn maar ik overweeg nog om hem terug te brengen.
Doe dat dan gewoonquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:55 schreef OVfietsje55 het volgende:
ik wil m serieus teruggeven
Neequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:58 schreef OVfietsje55 het volgende:
denk je dat het zou kunnen dat ik OV bel en de gegevens van de mensen die deze fiets voor het laatst gehuurd hebben vraag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
In ieder geval is er 1 te weinig. Breng dat ding gewoon terug en zeg dat ie ergens langs de weg stond ofzo.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:58 schreef OVfietsje55 het volgende:
ik wil graag wat normale reacties, internet moraal ridders hebben we er al genoeg van.
denk je dat het zou kunnen dat ik OV bel en de gegevens van de mensen die deze fiets voor het laatst gehuurd hebben vraag?
quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:01 schreef Rewimo het volgende:
Je hebt hem veiliggesteld toch? Om te voorkomen dat ie gestolen werd? Hij stond immers niet op slotDus bel je OV en vraag je waar je hem terug kunt brengen.
Juistem ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
Was die fiets van jou? Nee. Heb je hem gekregen? Nee Toestemming om hem mee te nemen? Nee, je bent gewoon strafbaar en je mag van geluk spreken als dat bedrijf geen aangifte tegen je doet. Ga niet op een beloning rekenen. Junk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:55 schreef OVfietsje55 het volgende:
hoezo gejat, ik heb m toch met officiele sleutel en alles. lol ik wil m serieus teruggeven maar wil dan wel dat die mensen het geld terug krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |