Ik vind dit best een mooi lijstje!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: 2 boterhammen, 1x appelstroop, 1x vruchtenhagel
T: Liga milkbreak (jaja ik weet het)
L: 3 boterhammen, sandwichspread/appelstroop/pindakas
T: appel
S: RPM
D: aardappelpuree, ikea-balletjes, potgroente (denk ik)
Tevens FIPO! En nog ontopic ook.
Ik ben bij mijn ouders alleen maar aan het wassen, stofzuigen, ramen lappenquote:
Ja dat is nieuw!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:23 schreef loveli het volgende:
XM weer met d'r fipo...
Kreeg deze melding toen ik een linkje in de lapo wilde zetten:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat het topic gesloten is. (edit_message::topic_locked)
Is dat nieuw? Ik vind het een beetje onzin.
Echtquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:25 schreef neen het volgende:
Lidl wasmiddel was in de consumentengids getest als beste keus.
quote:
Soms is minder wasmiddel beter. Of zo nu en dan je wasmachine een kookwas laten draaien met soda of azijn om zooi eruit te krijgen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
EchtMijn was ruikt muf en niet naar bloemetjes
Ik vind die met die beer het lekkerstC1000 huismerk is ook maar zo zo..
Mijn was wel, met LIdl wasmiddel. Misschien is de wasmachine vies of had je het er te lang in laten zitten? Mijn was wordtmuf als mn wasmachine viezig is of ik te lui ben om t meteen op te hangen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
EchtMijn was ruikt muf en niet naar bloemetjes
Ik vind die met die beer het lekkerstC1000 huismerk is ook maar zo zo..
quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:25 schreef neen het volgende:
Lidl wasmiddel was in de consumentengids getest als beste keus.
Wat voor auto? Spannend! Ik vind het maar lastig, een auto kopen. Pfff.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, autootje op het oog, waarschijnlijk vanmiddag nog een 2e proefritje maken.
Lijf houdt het verrassend goed!Denk echt dat mn beenspieren meer kunnen hebben dankzij de RPM. Ik voel mn lijf wel, maar echt veel minder dan dat ik 2 jr geleden zou hebben gehad na zo'n wandeling. Hell, dan zou ik 18 km niet eens redden
.
O misschien moet ik dat ook doen,want mijn was rook ook wat muffig..quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Soms is minder wasmiddel beter. Of zo nu en dan je wasmachine een kookwas laten draaien met soda of azijn om zooi eruit te krijgen.
Ja ik doe mee! En mn vriendje ook!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:38 schreef LadyBlack het volgende:
Hey Kwak, lang niet gezien hier
Krijg net een uitnodiging voor het NSKK, Brahms' deutsches Requiem!!Ga jij meedoen?
Vind het zo jammer dat het met pianobegeleiding is, dat deden wij ook 3 jaar geleden maar ik vind met orkest echt veel mooier
Eens in de zoveel tijd zeepresten uit het manchet verwijderen, dat gaat anders schimmelen/stinken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
O misschien moet ik dat ook doen,want mijn was rook ook wat muffig..
Moet je nog meer schoonmaken aan een wasmachine? (behalve dan het zeepbakje dat eruit kan)?
Ziet er tof uit! De mazda MX5 die ik wilde zit er waarschijnlijk niet in, volgens de kenners is er weinig goeds te krijgen voor mijn budget. En als de kap niet helemaal meer goed is (kleine scheurtjes/sluit niet goed af), is dat lastig te beoordelen en vervanging kost al snel 2000 euro. Niet echt een fijn risicoquote:
De rubber ring: die kun je schoonmaken met HSG-schimmelreiniger (of de goedkope variant van de Action) en dan een kookwas laten draaien.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
O misschien moet ik dat ook doen,want mijn was rook ook wat muffig..
Moet je nog meer schoonmaken aan een wasmachine? (behalve dan het zeepbakje dat eruit kan)?
Hoe schoon krijg je die ermee? Ik sta nl op het punt om mijn manchet te vervangen omdat ik geen zin had om schoon te maken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
De rubber ring: die kun je schoonmaken met HSG-schimmelreiniger (of de goedkope variant van de Action) en dan een kookwas laten draaien.
En altijd de deur een stukje open laten staan zodat de ring kan drogen.
Die met vrouw en vers kind?quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:54 schreef Syrena het volgende:
Nieuwe auto is![]()
En ik ga vanavond uit eten met mijn ex
Nee, die wat 18 jaar ouder is een vrouw uit Ethiopië heeft geimporteerdquote:
Als er echt al schimmel inzit: redelijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe schoon krijg je die ermee? Ik sta nl op het punt om mijn manchet te vervangen omdat ik geen zin had om schoon te maken.
Oh, met redelijk bedoel ik dat het makkelijk gaat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als er echt al schimmel inzit: redelijk.
Het is iig de moeite waard.![]()
Ik wil eigenlijk mijn manchet verwisselen (manlief wist niet dat het deurtje open moet blijven en heeft het op de harde manier geleerd), maar ik weet niet hoe.![]()
Ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe dat ding los moet.
Hangt af van type machine. Bij de mijne: spanring aan de ene kant, veerring aan de andere kant. Bij sopmmige machines moet de trommel los, bij de mijne niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als er echt al schimmel inzit: redelijk.
Het is iig de moeite waard.![]()
Ik wil eigenlijk mijn manchet verwisselen (manlief wist niet dat het deurtje open moet blijven en heeft het op de harde manier geleerd), maar ik weet niet hoe.![]()
Ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe dat ding los moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen een beetje jammer van m'n lekke band. Ik ben op Marks fiets naar school gegaan.
@ Phaidra: niet ziekjes, gewoon geen trek. Heb net 3 koekjes gegeten en straks in de pauze maar wat boterhammen, want er moet ook hardgelopen worden.Niet meer actief op Fok!
Je ruikt het nog wel een beetje als je de wasmachine leeghaalt, maar aan de was zelf ruik je niets meer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Hangt af van type machine. Bij de mijne: spanring aan de ene kant, veerring aan de andere kant. Bij sopmmige machines moet de trommel los, bij de mijne niet.
Mijn tweedehands el cheapo machine had voor ik 'em kocht te lang stilgestaan waardoor ik onaangenaam verrast werd toen ik de machine opendeed. Was goedkoop genoeg om er een manchet voor te bestellen, maar als schimmeldinges ook werkt, is dat weer makkelijker.
Hier vind je mogelijk iets nuttigs, type nummer van je wasmachine + manchet in de search zetten:quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je ruikt het nog wel een beetje als je de wasmachine leeghaalt, maar aan de was zelf ruik je niets meer.![]()
Goed genoeg voor mij, maar ik wil op termijn wel een nieuwe ring.
Maar eerst eens de gebruiksaanwijzing downloaden.
De deur staat idd altijd open, dat wist ik gelukkig welquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
De rubber ring: die kun je schoonmaken met HSG-schimmelreiniger (of de goedkope variant van de Action) en dan een kookwas laten draaien.
En altijd de deur een stukje open laten staan zodat de ring kan drogen.
En zelf de zeepdispenser werd hier niet schoongemaaktquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:41 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
De deur staat idd altijd open, dat wist ik gelukkig welIk heb deze wasmachine ook al jaren hoor, maar er nooit aan gedacht dat je meer moet schoonmaken dan de zeepdispenser
![]()
Thanks voor de tips dus!
Dank je!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Hier vind je mogelijk iets nuttigs, type nummer van je wasmachine + manchet in de search zetten:
www.klusidee.nl/Forum/search.php
Altijd even in de trommel voelen voordat je de was erin doet, gelijk het waspoeder erin en deurtje dicht.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:46 schreef Viking84 het volgende:
Die van deurtje open wist ik ook niet. Doe hem altijd dicht, want ben bang dat er nog een katje in zit als ik hem aan zet.
Dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Even katten tellen voor de zekerheid en dan pas aanzetten.
Nee hij ruikt meteen al muf.. Misschien is het wel niet van de lidl hoor, het zijn 2 enorme flessen, een groene en een rode. Ik denk wel van 4 liter!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn was wel, met LIdl wasmiddel. Misschien is de wasmachine vies of had je het er te lang in laten zitten? Mijn was wordtmuf als mn wasmachine viezig is of ik te lui ben om t meteen op te hangen.
Lidl wasmiddel ruikt juist heel lekker zoet
oh en hoidrukke concertweek achter de rug. leef nu weer een beetje maar loop achter met studie en krijg deze week lesbezoek...
Ik heb net gekeken, er zaten helemaal geen zeepresten in!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd zeepresten uit het manchet verwijderen, dat gaat anders schimmelen/stinken.
O ik doe in alle vakjes vloeibare zeep en in de bol, maar een klein beetje maar.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:53 schreef loveli het volgende:
Vloeibare zeep doe je beter in en wasbol dan in het bakje. Hoef je ook niet schoon te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |