Goedennacht allemaal!!!
Ik ga ook maar eens proberen eindelijk te reageren om jullie allemaal; het komt er de laatste tijd maar matig van, en heb veel aan mijn hoofd... dus sorry.. maar ik lurk wel altijd hoor. En leef met jullie allemaal mee...
zo; nu eerst maar eens reageren:
@Ymme; Evie krijgt ook nog geen lange vingers hoor. Zou niet weten waarom, vind, net als vele anderen hier, dan onze kindjes ook genoeg gewoon eten kunnen krijgen. Dan eet ze maar wat meer brood, fruit oid. Ik geef dr, heel soms, in het weekend een halve liga of een rijstwafeltjes en daar kan ze dan echt enorm van genieten. (maar dat doe ik dus niet elke dag).
En ff jompelen voor Mart natuurlijk; zitten! wat goed zeg!!
Marlinde; ik had je al gecondoleerd; maar wil je ook nog even heel veel sterkte toewensen (en je naasten natuurlijk ook). Draagdoek lijkt me wel een heel goed plan, lekker knus en dichtbij je...
aaahhhh Groofs; ik heb genoten van je filmpje! wat ontzettend leuk, Raf op de blokfluit; en trotse vrolijke zus ernaast... wat heb je toch een heerlijk genietend duo
Jeeeujjj Thomas heeft al 7 tanden!!!
En Tirza is ook al flink tanden aan het kweken las ik
@trix; ben je nog met je mannetje naar de kinderboerderij geweest? en hoe is het nu met Stef? wordt de luieruitslag al wat beter? Zo sneu als het zo ontzettend veel pijn doet, en je kan er zo weinig aan doen zelf.
Wel ontzettend balen dat ze op het KDV niet wat extra moeite voor hem hebben gedaan..lijkt mij een kleine moeite....
@Wickie; hoe gaat het nu met het drinken van Mette? gaat het al weer wat beter?
Claudia; wat een leuk verjaardagscadeau hebben jullie aangeschaft voor Ivan! stoer! en wat gaat het toch snel! Ivan ook al bijna weer jarig! ik ben ook al druk bezig met Evie dr lijstje; ik koop in elk geval zelf die pop die ik van de week heb gepost; Wheelybug heeft ze al... en verder is het lijstje gestaag aan het groeien

we hebben natuurlijk in 1 weekend zowel Sinterklaas als dr verjaardag!
@Poppejans; jeeujj Wolf staat al aan 1 hand! wat goed zeg! en ook al lekker rond de tafel. Leuk om te zien he? het wereldje wordt opeens zoveel groter voor ons kleintjes... Evie staat ook bijna de hele dag rechtop, overal tegenaan en bekijkt ineens staand alles vanaf een heel ander perspectief.... en heel soms staat ze per ongeluk, even een poosje los..
en wat ook zo leuk is; ze weet inmiddels ook wat beter hoe ze weer moet gaan zitten; gaat ze heel voorzichtig door de knietjes of op haar hurkjes en dan het kontje laten zakken.. heeeeeel beheerst
@Twinkly; wat vervelend dat Niels zo moet hoesten snachts...

Ik heb jammer genoeg geen tips; geen ervaring mee... maar wil jullie wel succes ermee wensen.
En over kinderliedjes; hier ook een aantal favorieten; ' op een grote paddestoel', ' alle eendjes zwemmen in het water' , ' poesje miauw" en ' klap eens in je handjes". De gebaren doet ze jammer genoeg nog niet.. maar ze moet altijd breeduit lachen als ik de liedjes zing..
(en schaterlacht als ik dr dan ook nog een beetje vreemd bij ga 'dansen' haha)
(tis soms maar goed dat andere mensen niet weten hoe 'bijzonder' je doet als je communiceert met je kleintje..

)
Ik zit dus nog steeds in de nachtdienst; 3e nacht alweer en gelukkig ook de laatste. Ben moe...
morgen paar uurtjes slapen en dan gaan we dus naar mijn opa, afscheid nemen

(tenminste daar ga ik wel een beetje van uit...)
we gaan toch maar met ons 3en en zien dan wel even hoe het gaat, opa ligt op bed, dus kunnen afwisselen en kijken of de situatie zich wel of niet leent om ook Evie nog even bij opa te laten...
(gelukkig zijn we in de zomer ook nog geweest toen opa relatief goed ging, en heb ik toen nog mooie foto's gemaakt van hen samen...)