Komt daar het oortje versnoepen vandaan?quote:
Niet dat ik weetquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
M'n oor hoor ik net
Maar heb je geen kekke powers hier op het forum?
de kracht om lapo's te missenquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
M'n oor hoor ik net
Ik weet ze, ik weet zequote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
M'n oor hoor ik net
Die lopen we straks wel na. Door slotjes kan ze iig niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pheno tis jouw young apprentice toch?![]()
Dus heeft ze nog kekke powers?
Gelukkig anders had ze ever de lapo.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die lopen we straks wel na. Door slotjes kan ze iig niet.
Waar lurk jij nou eigenlijk nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkig anders had ze ever de lapo.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkig anders had ze ever de lapo.
NOU!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:18 schreef DeZwabber het volgende:
dan zie ik topics nog wel een extra pagina krijgen
Dat ga ik jou toch niet vertellenquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar lurk jij nou eigenlijk niet
Dat ik jou hier tref!quote:
Van een appel ofzo?quote:
Neequote:Op maandag 11 oktober 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh binnenkomerts!
Al beter D. ?
Ik ben al blij dat die aanhalingstekens bij ziet staan, en niet bij etenquote:
Oja, dat kon ook nogquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat die aanhalingstekens bij ziet staan, en niet bij eten
Oh das ook klotequote:Op maandag 11 oktober 2010 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Het is bijna om hopeloos van te worden
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best leuk om Tombo te zien eten ja
*voor zich ziet
Mijn ervaring met griep (want dat noem ik het maar) is dat het wel weer over gaat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh das ook kloteNiet even langs dokter ofzo als je er nu toch wel al een tijdje mee loopt?
Welles!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie!
Volgens mij is 'griep' juist best gevaarlijk (of iets heel anders) als het na zo'n periode nog niet over isquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn ervaring met griep (want dat noem ik het maar) is dat het wel weer over gaat.
Daar val ik de dokter liever niet mee lastig.
Dat het nu al bijna 2 weken duurt zou toch moeten betekenen dat het einde in zicht is
Nouja, ik neem vandaag nog wel een flinke dosis medicijnen, en anders zal ik morgen eens bellen om de huisarts zijn mening te vragen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij is 'griep' juist best gevaarlijk (of iets heel anders) als het na zo'n periode nog niet over is
Wijsquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik neem vandaag nog wel een flinke dosis medicijnen, en anders zal ik morgen eens bellen om de huisarts zijn mening te vragen.
Dat deed ik niet expresquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
Alweer Tombo's lapo gekaapt, hier net ook in het vorige topic
Miauw
Smoesjes. Je bent gewoon evil and you know it.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat deed ik niet expresvolgens mij stonden de posts van CRV er nog niet toen ik ging posten
In de zin dat ik ze nog niet gezien had.
Dat is wel zoquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Smoesjes. Je bent gewoon evil and you know it.
Zegquote:
Ok sorryquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zeg![]()
Ik ben wel evil maar niet naar Tombo, want ik pakte de lapo niet met opzet.
En nu ben ik er klaar mee hoor
Groeten terug uit Amsterdamquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hoi vanuit spakenburg
edit: dit was omearos![]()
![]()
Ik welquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:17 schreef D. het volgende:
*geen idee heeft waarom devan toepassing is
Daar woont Drizztquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Groeten terug uit AmsterdamWat doe je in Spakenburg?
\m/quote:
Bij Spakenburg denk ik aan de viskraam op de hoek en aan de kerkquote:
Vergeet de Broodbus nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij Spakenburg denk ik aan de viskraam op de hoek en aan de kerk
nee dat is beter wil je zeggenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vergeet de Broodbus niet
Ook even melden dat ik geen Spakenburger ben, maar hier net een kleine anderhalve maand woon. Ben van origine een Tukker
Oja, de broodbus! Die staat hier op de markt iddquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vergeet de Broodbus niet
Ook even melden dat ik geen Spakenburger ben, maar hier net een kleine anderhalve maand woon. Ben van origine een Tukker
Ik werk in Amersfoort, heb daar eventjes bij een hospita gezeten, en heb nu m'n eigen stekkiequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, de broodbus! Die staat hier op de markt idd![]()
Bevalt het een beetje, Spakenburg? Waarom ben je daarheen verhuisd eigenlijk?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik werk in Amersfoort, heb daar eventjes bij een hospita gezeten, en heb nu m'n eigen stekkie
quote:
Hoe is het met Nicole?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Tja, in Amersfoort zelf was er niks te vinden, of ik moest in het Soesterkwartier blijven
quote:
Wie is Nicole?quote:
En zelfde laatste 2 lettersquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Wie is Nicole?
En wat is er gebeurd met het meisje met dezelfde 2e en 3e letter?
Ja, maar niet evenveel letters enzo, ik denk daar gaat vast iemand over vallenquote:
Weet je het zeker? We kunnen hier ook gewoon een bepaalde naam posten, maar dan breekt de pleuris weer uitquote:
- edit -quote:
Oh bedoel je dat, laat maar zitten danquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je het zeker? We kunnen hier ook gewoon een bepaalde naam posten, maar dan breekt de pleuris weer uit
Ik had het tegen Drizztquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wie nicole is, en wat er dan met michelle gebeurd is
Mogguhquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:38 schreef omearos het volgende:
wtf?wat een gedoe over meisjes met dezelfde letters
goedemorgen
wie is michelle?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wie nicole is, en wat er dan met michelle gebeurd is
Ik heb duidelijk wat gemistquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je het zeker? We kunnen hier ook gewoon een bepaalde naam posten, maar dan breekt de pleuris weer uit
quote:
PGR had een crush op -zij die niet genoemd mag worden- en nu vliegt ie de gordijnen in als je haar naam noemtquote:
En dat idd!quote:
awwquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
PGR had een crush op -zij die niet genoemd mag worden- en nu vliegt ie de gordijnen in als je haar naam noemt
Fuck, dat dacht ik nog maar er staat niks in je profielquote:
geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En hoe weet PGR dat, heeft hij ook jou per PM proberen te schaken
Jij nu wel. Maar je bent vrouw.quote:
Oppervlakkig persoon!quote:
geen glooiende heuvelruggen maar een saai Nederlands weilandquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oppervlakkig als in; tettenloos?
Ja, jij bent tettenloos toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oppervlakkig als in; tettenloos?
Redelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, jij bent tettenloos toch?
quote:
OMGquote:Ja ik hou ook meer van een beetje diepgang bij een vrouw![]()
manboobs?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Redelijk
Ja ik hou ook meer van een beetje diepgang bij een vrouw![]()
Met wat rekoefeningen vast wel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
Bellabips
Heb jij een beetje diepgang?
Nog meer dan die schacht van de mijnwerkers.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
Bellabips
Heb jij een beetje diepgang?
Oh, das ook weer een beetje teveelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nog meer dan die schacht van de mijnwerkers.
De boor zou maar eens claustrofobisch zijn!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, das ook weer een beetje teveelDan raakt m'n boor de wandjes niet eens...
Ik ben helderziendquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:48 schreef omearos het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
PGR, leg uit! of zit je me echt overal op fok te volgen?
Ik vind het eng worden. Mensen die achter adressen willen komenquote:
Ik ben niet achter een adres gekomenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het eng worden. Mensen die achter adressen willen komen
En dat hij ook haar naam EN ADRES weet en zij geen flauw idee heeft waaromquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het eng worden. Mensen die achter adressen willen komen
Zie mijn geeditte postquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat hij ook haar naam EN ADRES weet en zij geen flauw idee heeft waarom
Hij is helderziend!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat hij ook haar naam EN ADRES weet en zij geen flauw idee heeft waarom
quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben niet achter een adres gekomen
Ik wilde gisteren mijn PM inbox legen, en toen kwam ik een PM van omearos tegen, die iets van mij gekocht had via v&a.![]()
whehe, is waar ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben niet achter een adres gekomen
Ik wilde gisteren mijn PM inbox legen, en toen kwam ik een PM van omearos tegen, die iets van mij gekocht had via v&a.![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee nu speelt ze met andere dingen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee nu speelt ze met andere dingen
hihiquote:
Aw, denken ze nou alweer dat je een meisje bent...quote:
Mwoahquote:
Ik ga er nog maar niet naar levenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
Hopen dus dat het deze keer wel door zet
Dat is het altijd in een SC, toch? Dan vind ik deze nog redelijk 'mannelijk' met alle sekspraatquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:02 schreef omearos het volgende:
[..]
mja, het is hier zo'n theekransje
tja, ik werk in een staalfabriekquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is het altijd in een SC, toch? Dan vind ik deze nog redelijk 'mannelijk' met alle sekspraat
Jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En het mag gewoon zonder -n hoor
veel plezier!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben net bijgekomen van de laatste meet in Wierden, en zaterdag de volgende meet..
De alcohol was net verdampt
Whehehe, ja die was briljantquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:41 schreef omearos het volgende:
"wie heeft Herman Finkers uitgenodigd?"
Jij heldquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:23 schreef omearos het volgende:
hoi miauw en loveless
koffie is een goed idee. Goed aansterken voor de bloedbank
En wat is daar mis mee? Ik ben met hem getrouwd uit liefde trouwens, niet uit geld of piemol, verhalen niet geloven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
PAS OP ALLEMAAL, MIAUW IS EEN MAN VAN 67
FAK JOE RIA.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Ik ben met hem getrouwd uit liefde trouwens, niet uit geld of piemol, verhalen niet geloven.
MAAR JE BEN WEL BLIJ MET ME PIEMOL HE HE?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Ik ben met hem getrouwd uit liefde trouwens, niet uit geld of piemol, verhalen niet geloven.
Perfect gemaakt, perfect gelaagd, perfect geaderd, perfect benaderd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
MAAR JE BEN WEL BLIJ MET ME PIEMOL HE HE?
eewwwquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Perfect gemaakt, perfect gelaagd, perfect geaderd, perfect benaderd.
Die foto'squote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Perfect gemaakt, perfect gelaagd, perfect geaderd, perfect benaderd.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
PGR klinkt als een doorrookte 40er
Heul niet als een puber
Dat wist ik alquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
Heul niet als een puber
Nee johquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
Heul niet als een puber
Echt nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
Heul niet als een puber
Echt niet gewoon een mannelijke stemquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
Heul niet als een puber
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Kally is tof!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dabedoelik
Ik had gewoon een veel 'jongere' stem verwacht
Jij was heel leuk
Ik ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ja natuurlijkvond iedereen wel leuk eigenlijk
TAL meetquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iedereen zit hier schijnbaar te lurkenje roept 1 ding en iedereen ontwaakt ineens
Ja lekker. Herfst'vakantie', dus vanavond geen college. Wel ff lekker, vorige week was echt een ernstig drukke week. Gister toen ik thuis kwam ook ff helemaal niks gedaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nog steeds niet goed eigenlijk.
Hoe is het met jou?
Relaxed! Maar ook tentamens binnenkort zeker?quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja lekker. Herfst'vakantie', dus vanavond geen college. Wel ff lekker, vorige week was echt een ernstig drukke week. Gister toen ik thuis kwam ook ff helemaal niks gedaan
Ja, dus ff ook wat vrije daagjes inplannen dat ik daarvoor kan leren. En heb het sowieso hier een beetje gehad... dus een excuus om vrij te nemen is nooit misquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Relaxed! Maar ook tentamens binnenkort zeker?
Ja ik moet gewoon werken hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:46 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!voor Miauw
En Ll heeft herfstvakantie(jaloers!
)
Ik moet ook gewoon werken, en ook naar schoolquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik moet gewoon werken hoorik hoef alleen niet naar school vanavond en woensdagavond
Morning Tomboquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon werken, en ook naar schoolUvA doet niet aan herfstvakantie
Pedagogische wetenschappenquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Morning Tombo![]()
Geen herfstvakantie? Kom we gaan protesteren![]()
Wat voor opleiding doe jij eigenlijk?
Wauw, wat goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pedagogische wetenschappenNog 2 tentamens en ik heb mn bachelor en dan ga ik PABO doen
En wat ga je dan onderwijzen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pedagogische wetenschappenNog 2 tentamens en ik heb mn bachelor en dan ga ik PABO doen
quote:
quote:
Die zijn nog lekker te kneden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Basisschool iddLagere groepen het liefst
Jaquote:
Wat leukquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Basisschool iddLagere groepen het liefst
Ik zou dat echt niet kunnen. Ik zou ze binnen no-time mishandelen en zulksquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Maar groep 8 lijkt me ook wel een uitdaging
Ik ook niet, totaal geen geduld voor en zin in. Respect voor de mensah die dat wel willen/kunnen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet kunnen. Ik zou ze binnen no-time mishandelen en zulksEn bordwissers tegen hun hoofdjes gooien en ze krijtjes laten eten enzo
Ik ben niet gemaakt om geduld te hebben en 'getest' te worden door van die kutkoters die last van hun hormoontjes hebben
Bordenwissers en krijtjes?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet kunnen. Ik zou ze binnen no-time mishandelen en zulksEn bordwissers tegen hun hoofdjes gooien en ze krijtjes laten eten enzo
Ik ben niet gemaakt om geduld te hebben en 'getest' te worden door van die kutkoters die last van hun hormoontjes hebben
Zie je, nog meer problemen. Dat moet ik ze met m'n vuisten slaan of bloempotten gooienquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bordenwissers en krijtjes?
Volgens mij hebben ze tegenwoordig van die elektrische borden...
nja, veel scholen stappen daar langzaamaan op over
Hard aanpakken he... is soms ook wel goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie je, nog meer problemen. Dat moet ik ze met m'n vuisten slaan of bloempotten gooien
Uiterlijk wel he? Ja zo'n Maatschappij leraar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hard aanpakken he... is soms ook wel goed
En toch zag ik wel iets van een leraar in je
Jij?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
Biologielerares. Met praktijklessen
Zoiets iddquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Uiterlijk wel he? Ja zo'n Maatschappij leraar.
Nooitquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:03 schreef omearos het volgende:
ik moet ook weer gewoon werken
En volgens mij doet geen enkele uni aan herfstvakantie als ik het zo hoor
Ahquote:
Biologie.quote:
Bella, neequote:
Zo, dit klinkt gelukkig niet dubieusquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Biologie.Fantastisch vak. Ik zou echt heel graag kinderen willen onderwijzen in het menselijk lichaam en seks.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bella, nee![]()
Dan nog eerder een cultureel vak of een taal
Oh wacht...ik lees net iets over seksuele voorlichting.![]()
Jawelquote:
Dan vind ik dat wat je eerder zei toch beter bij dr passenquote:Oh wacht...ik lees net iets over seksuele voorlichting.![]()
quote:Dan nog eerder een cultureel vak of een taal
Jawel, eeuwige citatenquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
. Cultureel zou ik inderdaad beter kunnen. Dan kan ik ook niet zoveel trauma's bezorgen.
ik had een preutse biologieleraresquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Biologie.Fantastisch vak. Ik zou echt heel graag kinderen willen onderwijzen in het menselijk lichaam en seks.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:36 schreef omearos het volgende:
[..]
ik had een preutse biologieleraresdie had het liever niet over seksuele voorlichting en sprak altijd over je "3e oksel"
OMGquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:36 schreef omearos het volgende:
[..]
ik had een preutse biologieleraresdie had het liever niet over seksuele voorlichting en sprak altijd over je "3e oksel"
Je derde oksel?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:36 schreef omearos het volgende:
[..]
blijkbaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
En uiteindelijk is het toch nog wel goedgekomen?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je derde oksel?wtf
![]()
![]()
![]()
Maar er komt toch alleen maar iets uit je oksel, er gaat toch helemaal niets in?
GAAT ER BIJ JOU WAT IN DAN?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je derde oksel?wtf
![]()
![]()
![]()
Maar er komt toch alleen maar iets uit je oksel, er gaat toch helemaal niets in?
Bella! Er heeft hier iemand biologieles nodig!quote:
En begrijpend lezenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bella! Er heeft hier iemand biologieles nodig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |