Komt daar het oortje versnoepen vandaan?quote:
Niet dat ik weetquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
M'n oor hoor ik net
Maar heb je geen kekke powers hier op het forum?
de kracht om lapo's te missenquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
M'n oor hoor ik net
Ik weet ze, ik weet zequote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
M'n oor hoor ik net
Die lopen we straks wel na. Door slotjes kan ze iig niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pheno tis jouw young apprentice toch?![]()
Dus heeft ze nog kekke powers?
Gelukkig anders had ze ever de lapo.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die lopen we straks wel na. Door slotjes kan ze iig niet.
Waar lurk jij nou eigenlijk nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkig anders had ze ever de lapo.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkig anders had ze ever de lapo.
NOU!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:18 schreef DeZwabber het volgende:
dan zie ik topics nog wel een extra pagina krijgen
Dat ga ik jou toch niet vertellenquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar lurk jij nou eigenlijk niet
Dat ik jou hier tref!quote:
Van een appel ofzo?quote:
Neequote:Op maandag 11 oktober 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh binnenkomerts!
Al beter D. ?
Ik ben al blij dat die aanhalingstekens bij ziet staan, en niet bij etenquote:
Oja, dat kon ook nogquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat die aanhalingstekens bij ziet staan, en niet bij eten
Oh das ook klotequote:Op maandag 11 oktober 2010 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Het is bijna om hopeloos van te worden
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best leuk om Tombo te zien eten ja
*voor zich ziet
Mijn ervaring met griep (want dat noem ik het maar) is dat het wel weer over gaat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh das ook kloteNiet even langs dokter ofzo als je er nu toch wel al een tijdje mee loopt?
Welles!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie!
Volgens mij is 'griep' juist best gevaarlijk (of iets heel anders) als het na zo'n periode nog niet over isquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn ervaring met griep (want dat noem ik het maar) is dat het wel weer over gaat.
Daar val ik de dokter liever niet mee lastig.
Dat het nu al bijna 2 weken duurt zou toch moeten betekenen dat het einde in zicht is
Nouja, ik neem vandaag nog wel een flinke dosis medicijnen, en anders zal ik morgen eens bellen om de huisarts zijn mening te vragen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij is 'griep' juist best gevaarlijk (of iets heel anders) als het na zo'n periode nog niet over is
Wijsquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik neem vandaag nog wel een flinke dosis medicijnen, en anders zal ik morgen eens bellen om de huisarts zijn mening te vragen.
Dat deed ik niet expresquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
Alweer Tombo's lapo gekaapt, hier net ook in het vorige topic
Miauw
Smoesjes. Je bent gewoon evil and you know it.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat deed ik niet expresvolgens mij stonden de posts van CRV er nog niet toen ik ging posten
In de zin dat ik ze nog niet gezien had.
Dat is wel zoquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Smoesjes. Je bent gewoon evil and you know it.
Zegquote:
Ok sorryquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zeg![]()
Ik ben wel evil maar niet naar Tombo, want ik pakte de lapo niet met opzet.
En nu ben ik er klaar mee hoor
Groeten terug uit Amsterdamquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hoi vanuit spakenburg
edit: dit was omearos![]()
![]()
Ik welquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:17 schreef D. het volgende:
*geen idee heeft waarom devan toepassing is
Daar woont Drizztquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Groeten terug uit AmsterdamWat doe je in Spakenburg?
\m/quote:
Bij Spakenburg denk ik aan de viskraam op de hoek en aan de kerkquote:
Vergeet de Broodbus nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij Spakenburg denk ik aan de viskraam op de hoek en aan de kerk
nee dat is beter wil je zeggenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vergeet de Broodbus niet
Ook even melden dat ik geen Spakenburger ben, maar hier net een kleine anderhalve maand woon. Ben van origine een Tukker
Oja, de broodbus! Die staat hier op de markt iddquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vergeet de Broodbus niet
Ook even melden dat ik geen Spakenburger ben, maar hier net een kleine anderhalve maand woon. Ben van origine een Tukker
Ik werk in Amersfoort, heb daar eventjes bij een hospita gezeten, en heb nu m'n eigen stekkiequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, de broodbus! Die staat hier op de markt idd![]()
Bevalt het een beetje, Spakenburg? Waarom ben je daarheen verhuisd eigenlijk?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik werk in Amersfoort, heb daar eventjes bij een hospita gezeten, en heb nu m'n eigen stekkie
quote:
Hoe is het met Nicole?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Tja, in Amersfoort zelf was er niks te vinden, of ik moest in het Soesterkwartier blijven
quote:
Wie is Nicole?quote:
En zelfde laatste 2 lettersquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Wie is Nicole?
En wat is er gebeurd met het meisje met dezelfde 2e en 3e letter?
Ja, maar niet evenveel letters enzo, ik denk daar gaat vast iemand over vallenquote:
Weet je het zeker? We kunnen hier ook gewoon een bepaalde naam posten, maar dan breekt de pleuris weer uitquote:
- edit -quote:
Oh bedoel je dat, laat maar zitten danquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je het zeker? We kunnen hier ook gewoon een bepaalde naam posten, maar dan breekt de pleuris weer uit
Ik had het tegen Drizztquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wie nicole is, en wat er dan met michelle gebeurd is
Mogguhquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:38 schreef omearos het volgende:
wtf?wat een gedoe over meisjes met dezelfde letters
goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |