Komt daar het oortje versnoepen vandaan?quote:
Niet dat ik weetquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
M'n oor hoor ik net
Maar heb je geen kekke powers hier op het forum?
de kracht om lapo's te missenquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
M'n oor hoor ik net
Ik weet ze, ik weet zequote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
M'n oor hoor ik net
Die lopen we straks wel na. Door slotjes kan ze iig niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pheno tis jouw young apprentice toch?![]()
Dus heeft ze nog kekke powers?
Gelukkig anders had ze ever de lapo.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die lopen we straks wel na. Door slotjes kan ze iig niet.
Waar lurk jij nou eigenlijk nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkig anders had ze ever de lapo.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkig anders had ze ever de lapo.
NOU!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:18 schreef DeZwabber het volgende:
dan zie ik topics nog wel een extra pagina krijgen
Dat ga ik jou toch niet vertellenquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar lurk jij nou eigenlijk niet
Dat ik jou hier tref!quote:
Van een appel ofzo?quote:
Neequote:Op maandag 11 oktober 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh binnenkomerts!
Al beter D. ?
Ik ben al blij dat die aanhalingstekens bij ziet staan, en niet bij etenquote:
Oja, dat kon ook nogquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat die aanhalingstekens bij ziet staan, en niet bij eten
Oh das ook klotequote:Op maandag 11 oktober 2010 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Het is bijna om hopeloos van te worden
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best leuk om Tombo te zien eten ja
*voor zich ziet
Mijn ervaring met griep (want dat noem ik het maar) is dat het wel weer over gaat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh das ook kloteNiet even langs dokter ofzo als je er nu toch wel al een tijdje mee loopt?
Welles!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie!
Volgens mij is 'griep' juist best gevaarlijk (of iets heel anders) als het na zo'n periode nog niet over isquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn ervaring met griep (want dat noem ik het maar) is dat het wel weer over gaat.
Daar val ik de dokter liever niet mee lastig.
Dat het nu al bijna 2 weken duurt zou toch moeten betekenen dat het einde in zicht is
Nouja, ik neem vandaag nog wel een flinke dosis medicijnen, en anders zal ik morgen eens bellen om de huisarts zijn mening te vragen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij is 'griep' juist best gevaarlijk (of iets heel anders) als het na zo'n periode nog niet over is
Wijsquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik neem vandaag nog wel een flinke dosis medicijnen, en anders zal ik morgen eens bellen om de huisarts zijn mening te vragen.
Dat deed ik niet expresquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
Alweer Tombo's lapo gekaapt, hier net ook in het vorige topic
Miauw
Smoesjes. Je bent gewoon evil and you know it.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat deed ik niet expresvolgens mij stonden de posts van CRV er nog niet toen ik ging posten
In de zin dat ik ze nog niet gezien had.
Dat is wel zoquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Smoesjes. Je bent gewoon evil and you know it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |