Huh? dat is toch Marcel van Direct met dat lekkere rauwe randje ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou is ze dat allesbehalve.
En ze heeft t mooiste strotje van Nederland.
Dat dus, een domme schreeuwerquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een simpel wijf die Anouk.
Lekker alternatief doen, kan zo een FOK!ster zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Geforceerd stoer willen doen, lekker de 'rockbitch' uithangen.
quote:
Domien!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Uh, ja, dat dus.
[ afbeelding ]
I am so with you on that onequote:Op maandag 11 oktober 2010 15:49 schreef alors het volgende:
Alsjeblieft, laat Rihanna toch aan 538 en TMF over...
Umbrella ella ella ey ey eyquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Behalve het paraplu lied, dat blijft wel leuk
Ja en die heb ik dan altijd minstens 3 dagen in mn hoofdquote:
altijd nog beter dan die afschuwelijke hete-aardappel-in-de-keel coverquote:
Ik zou mezelf van kant makenquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en die heb ik dan altijd minstens 3 dagen in mn hoofd![]()
Die kut cowboys jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:55 schreef alors het volgende:
[..]
altijd nog beter dan die afschuwelijke hete-aardappel-in-de-keel cover![]()
Er zijn ergere dingenquote:
Gaat niet zo zeer om leeftijd. Hij's een paar jaar jonger dan ik. Gaat meer om je smaak, in hoeverre je open staat voor iets wat buiten jouw smaak ligt, hoe "tolerant" je luistert.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Ach kom, hoe oud is Roel?
Ik ben zelf ook oud hoor, en mn collega's die meeluisteren zijn allemaal 53
True.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gaat niet zo zeer om leeftijd. Hij's een paar jaar jonger dan ik. Gaat meer om je smaak, in hoeverre je open staat voor iets wat buiten jouw smaak ligt, hoe "tolerant" je luistert.
Ik hoor op 3fm liever de muziek die je niet op 538 hoort. En ja dat is wat alternatiever. Ik snap ook niet echt wat het beleid nou is. Dat nummer van Jason Derulo, Solo (een ongelovelijk kutnummer trouwens) dat wordt niet door 3fm gedraaid, idem met Tayo Cruz Break Your Heart, maar Rihanna wél. Zelfde soort TMF/538 plaat imo...quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
En waarom moet Rihanna bij 538 blijven dan? Niet alternatief genoeg? Is gewoon een prima plaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |