Nee niks helaas, ik heb er weer zin inquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ja helaas.... morgen weer werken
Hey wat leuk, ben je ergens te zien/horen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:00 schreef rijsttafel het volgende:
ZondagLekker liedjes schrijven op de gitaar
Leuke stad.quote:
hihi, daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:02 schreef Bluezz het volgende:
Oh ik zie net dat het heel koud wordt vannacht, dat betekent morgen voor het eerst mijn gloedjenieuwe winterjas aan
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen mijn eerste "management"-activiteiten uitvoeren![]()
Spannend
Die Steer loopt gewoon op facebook te klagen over dat-ie zoveel spullen heeft
Ik heb ook een zomerjasje of mijn nieuwe winterjas. En ik moet al heel vroeg weg, dus dan is het te koud voor het zomerjasje!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb de keus tussen een fleecevest en die jas.
Voor het vest is het nu echt te koud 's morgens![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
Spannend
Nou...manager ben ik nog lang nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]Is ie al uitgepakt denk je?
Enneh, suc6 alvast morgen, Meneer de Manager![]()
D'r is ook geen plek overquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga met je mee, LieLie virtueel dan he
Ach...ik ben groot...ik pas wel in het middenquote:
Ja bizar is dat van dat slecht slapen op zondag! Dat heb ik dus ook ! Net of je dan nog niet helemaal bent afgekicked van het weekend of zo....quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:14 schreef LieLie het volgende:
Ik moest maar eens gaan slapen
Ik slaap zo slecht op zondagavond! Terwijl ik maandagochtend zo vroeg moet
ik wou dat ik ook zo kon doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee niks helaas, ik heb er weer zin in
ik vind het nu al koud! heb raam op een kiertje zoals altijd maar voel best koude lucht nuquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:02 schreef Bluezz het volgende:
Oh ik zie net dat het heel koud wordt vannacht, dat betekent morgen voor het eerst mijn gloedjenieuwe winterjas aan
oee idd spannend P.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
Spannend
Masterchef was er op! Volgens mij was iedereen aan het kijken....quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
zijn jullie vingers allemaal vastgevroren ofzo?
voel me zo alleen
Ja, hier in mijn huisquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey wat leuk, ben je ergens te zien/horen?
M'n vingers zijn aan het gitarenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
zijn jullie vingers allemaal vastgevroren ofzo?
voel me zo alleen
Heavy shit wat jullie spelenquote:
Dribbel_ zat ook in die band en die post hier regelmatig.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:58 schreef Anthraxx het volgende:
Heb jij in het verleden een ander fok account gehad? De bandnaam komt mij net iets te bekend voor.
Op de gitaar speel ik country / pop muziek meestal. Niet zo hard dus.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heavy shit wat jullie spelen
Wij hebben net Penoza gezien, nu een pauzetje en dan nog ff mastercheffen en dan naar bed naar bed zei eehhh
Oe een country fanquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Op de gitaar speel ik country / pop muziek meestal. Niet zo hard dus.
'quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:15 schreef borisz het volgende:Net bij het Oog. Een Belgische. Mevrouw Tienen uit Tienen. Trouwen om 10.10.10 10:10
Neil Youngquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe een country fan! Wie is je favoriete zanger(es)?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:15 schreef borisz het volgende:Net bij het Oog. Een Belgische. Mevrouw Tienen uit Tienen. Trouwen om 10.10.10 10:10
Hmm ja. Eigenlijk wel. Maar mijn hoofd is hartstikke blanco op het moment. Zal morgen eens door mijn cd collectie lopen!quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Neil Young
Ik luister niet zo gek vaak country, dus ik ken ook eigenlijk niet zo heel veel.
Heb je nog tips misschien?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:15 schreef borisz het volgende:
Net bij het Oog. Een Belgische. Mevrouw Tienen uit Tienen. Trouwen om 10.10.10 10:10
Helpquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:28 schreef Tezz het volgende:
Oh en natuurlijk mijn favoriete zanger EVER:
Of misschien te lang uitgeslapen op zondagochtend waardoor je 's avonds niet op tijd in slaap komt?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:19 schreef Tezz het volgende:
Ja bizar is dat van dat slecht slapen op zondag! Dat heb ik dus ook ! Net of je dan nog niet helemaal bent afgekicked van het weekend of zo....
Zal ze eens een keer luisterenquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:26 schreef Tezz het volgende:
Hier Rijst, alvast een paar die ik nog onder de knop had zitten bij youtube
Nee niets gepostquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@ Rijst heb je al hier gepost? Ikke net wel![]()
Post hier jouw creaties! (Muziek, zang etc.)
Wat ben je nog laat wakker/al vroeg wakker!quote:
Volgens mij is hier niemand kok van beroepquote:Op maandag 11 oktober 2010 05:54 schreef kitao het volgende:
Cul SC , is dat voor koks en koksmaatjes ?
goeiemorgen trouwens.
![]()
ah , en dan zit er zeker net als in dat programma 'wie is de kok' een prof verstopt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 06:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is hier niemand kok van beroepAlleen amateurs
Sushi moet je sowieso niet bakkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 06:09 schreef kitao het volgende:
[..]
ah , en dan zit er zeker net als in dat programma 'wie is de kok' een prof verstopt.
mooi, bak maar even een sushi voor mij , die mis ik nog in mijn repertoire.
Er zijn al jarenlang allerlei genen bekend die het krijgen van overgewicht een stuk makkelijker maken. Maar de media doen elke keer weer of het een nieuwe doorbraak isquote:Op maandag 11 oktober 2010 06:47 schreef Windigo het volgende:
'Gewichtsgenen' zorgen voor extra kilo's
Het is nu eindelijk bewezen. Bedankt Pa & Familie
Heeee...die gasten heb ik een aantal jaar geleden nog een keer gefotografeerdquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, hier in mijn huis![]()
Ik kan niet zingen, dus ik doe het voor de lol zonder op te nemen
Hier ben ik wel te horen op drums (en wat vlagen "zang"), maar dat is iets anders:
als ik zo naar je av kijk ben jij ook al geschubd ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 06:50 schreef Isabeau het volgende:
Hier moet wel iest gebakken worden hoor!
[ afbeelding ]
Remakequote:Op maandag 11 oktober 2010 00:06 schreef flying-dutchman het volgende:
truste allemaal
nog even Nikita kijken (de nieuwe zonder Peta)
Nou ja dit schijnt het grootste onderzoek ooit geweest te zijn met meer dan een kwart miljoen respondenten, daarom postte ik het. Ik weet inderdaad ook wel dat er een stapel bewijs ligt dat gewicht ook erfelijk is etc, maar ja inderdaad de media doen graag alsof het allemaal ''nieuw'' is want toegeven dat te dik zijn misschien niet alléén aan je eetgedrag ligt is natuurlijk niet leukquote:Op maandag 11 oktober 2010 06:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn al jarenlang allerlei genen bekend die het krijgen van overgewicht een stuk makkelijker maken. Maar de media doen elke keer weer of het een nieuwe doorbraak is
Ja da's waar, lekkerquote:Op maandag 11 oktober 2010 06:50 schreef Isabeau het volgende:
Hier moet wel iest gebakken worden hoor!
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:02 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaal btwIk ben in een soort van jubelstemming
De weegschaal komt al een aantal dagen onder de 137 uit
Tofquote:Op maandag 11 oktober 2010 07:02 schreef Aure het volgende:
GoedemorgenIk ga zo een weekje met school naar duitsland
Thnxquote:
Jaquote:
Thx!quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:28 schreef Windigo het volgende:
[..]
@Tezz: http://cmgtcontent.ahold.(...)6004_001_coupon2.pdf
Nog een week gratis pizza's!
Help als in: wat een stem??quote:
had ik net ook last van, maar de honger overwon uiteindelijk tochquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:06 schreef FutureFairytale het volgende:
en.. weer aan het werk
kon vanochtend moeilijk mn bed uit komenlag zo lekker, had wel tot nu willen blijven liggen.
maar nu gaat het wel weer.
tis best druk nu al
P wou deze op je gezichtboek plaatsen maar je hebt niet geacceptquote:Op maandag 11 oktober 2010 07:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEn vroeg is het zeker
Nu snel opschieten want ik moet nog een dagje met de trein
Ik hebn ooit een aanvraag gezien van jou?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:17 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
P wou deze op je gezichtboek plaatsen maar je hebt niet geaccept
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hebn ooit een aanvraag gezien van jou?
Ik moet ook echt even 2 truien/vesten erbij, kom tot de ontdekking dat ik maar 1 trui heb die past en verder alleen maar korte mouwen dingen... vorige winter was ik nog een ander maatjequote:
dat kan zeker ja. ik ging vanochtend naar buiten in mn trui en het leek net winterquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:02 schreef Bluezz het volgende:
Ola, alweer uuuren drukjes aan het werk![]()
De winterjas is warm en de kekke halve handschoentjes zijn de puntjes op de i
ik heb nieuwe pumps (voor te dansen) en een tussenjas. moet 2 nieuwe broeken want voor de winter heb ik er maar 1quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moet ook echt even 2 truien/vesten erbij, kom tot de ontdekking dat ik maar 1 trui heb die past en verder alleen maar korte mouwen dingen... vorige winter was ik nog een ander maatje
ja zeker, heb me goed vermaakt. was plezantquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:29 schreef DarkElf het volgende:
Je hebt een leuk weekend gehad in Antwerpen las ik FF?
Mooi zoquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja zeker, heb me goed vermaakt. was plezant
Mooi zoquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ja zeker, heb me goed vermaakt. was plezant
jaa vind het een leuk taaltje, zachter dan ons soms grove taaltjequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi zo
Enneh gaan we vlaams lulluh?
heel veel succes vandaag Sarabi!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag dan mijn eerste echte stage ontmoeting/
kriebels
Dankjewelquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heel veel succes vandaag Sarabi!
ben benieuwd hoe je het vind. goed dat je er al zo'n zin in hebt in ieder gevalquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
Het is maar een kennismaking (hoop ik tenminste, anders kom ik te laat op mijn andere werk)
Maar toch spannendwoensdag eerste x echt dingen doen
Drive-by Truckersquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Neil Young
Ik luister niet zo gek vaak country, dus ik ken ook eigenlijk niet zo heel veel.
Heb je nog tips misschien?
yeahquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:08 schreef LieLie het volgende:
Ik dacht dat ik morgen weg moest, maar ik ben vrij
Zaterdag ochtend/middag bruiloft van collega waar we met de leerlingen heen zijn gegaan. 's Avonds feest. Gister IJmuiden, wandelen op het strand met hondenvrienden. Heb er alleen totaal 6 uur over gereden dankzij allerlei files en zo. Dus was nog niet helemaal klaar met het weekendquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:06 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker hoor Sun! wat heb je van het weekend allemaal gedaan? ben zelf ook weggeweest dus weet het niet..
Ik was vergeten dat het maandagochtend is, dus ik kon alleen even onderbroeken scoren bij de actionquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moet ook echt even 2 truien/vesten erbij, kom tot de ontdekking dat ik maar 1 trui heb die past en verder alleen maar korte mouwen dingen... vorige winter was ik nog een ander maatje
6 uur.. poe zeg.. erg was het gisteren met files he. kwam uit Antwerpen en zag 3 ongelukken onderweg. werd er gelukkig langsgestuurd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zaterdag ochtend/middag bruiloft van collega waar we met de leerlingen heen zijn gegaan. 's Avonds feest. Gister IJmuiden, wandelen op het strand met hondenvrienden. Heb er alleen totaal 6 uur over gereden dankzij allerlei files en zo. Dus was nog niet helemaal klaar met het weekend
Hoe was jouw uitje?
haha daar heb ik soms ook wel eens last van als ik maandagochtend iets wil kopen. Action; wat is dat voor winkel precies?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:15 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat het maandagochtend is, dus ik kon alleen even onderbroeken scoren bij de actionVanmiddag naar de kringloop
Een winkel voor goedkope huishoud aanbiedingen en ondergoed en sokken enzo, http://www.action.nl/pages/Homepage.aspxquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha daar heb ik soms ook wel eens last van als ik maandagochtend iets wil kopen. Action; wat is dat voor winkel precies?
Duurt gemiddeld 3 wekenquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:32 schreef golfer het volgende:
Zo. Alweer wat belsessies met het UWV achter de rug. Ben benieuwd of ze het nu allemaal een beetje gaan begrijpen en de juiste formulieren gaan opsturen.
Spannendquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:32 schreef golfer het volgende:
Zo. Alweer wat belsessies met het UWV achter de rug. Ben benieuwd of ze het nu allemaal een beetje gaan begrijpen en de juiste formulieren gaan opsturen.
Ik heb geen verwachtingen daarover en zie het wel.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
SpannendWat acht je zelf de kans dat het nu goed gaat?
Zin moet ik nog een beetje maken hoor, er is vooral spanningquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe je het vind. goed dat je er al zo'n zin in hebt in ieder geval
Ik heb dat ook altijd als we een druk vol weekend hebben dta ik het gevoel heb dat we geen weekend hebben gehadquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:14 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb gisteravond besloten vandaag vrij te nemen. Had echt ontzettend behoefte aan een dag echt ontspannen zonder verplichtingen.
De mr ook, wij plannen dus t liefst zo dat we 1 dag in het weekend niets hebben (iig geen afspraken of iets moeten)quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd als we een druk vol weekend hebben dta ik het gevoel heb dat we geen weekend hebben gehad
Het zou verboden moeten worden in een ziekenhuis.quote:
Ja hoe kan een mens nou rustig fokken zoquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden in een ziekenhuis.
Wij ook. Maar soms zijn er 'verplichtingen' waar je niet omheen kan..quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
De mr ook, wij plannen dus t liefst zo dat we 1 dag in het weekend niets hebben (iig geen afspraken of iets moeten)
Kloptquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij ook. Maar soms zijn er 'verplichtingen' waar je niet omheen kan..
Heel verstandigquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Kloptbinnenkort hebben we dat ook weer een weekend dus de mr heeft die maandag erop vrij genomen
wattig gevoel is idd irritant? even een eindje lopen met sam? (hier schijnt t zonnetje lekker, bij jullie misschien ook, fris je wel even lekker op)quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heel verstandig![]()
![]()
Bah, heb zo'n wattig gevoel in mijn hoofd. Erg irritant..
ja het is prachtig weer hier. Heb alleen echt 0,0 energiequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wattig gevoel is idd irritant? even een eindje lopen met sam? (hier schijnt t zonnetje lekker, bij jullie misschien ook, fris je wel even lekker op)
Op de bank met thee en een dekentje, sam aan je voeten en de nieuwe delicious dan maar, t kan gewoon niet andersquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja het is prachtig weer hier. Heb alleen echt 0,0 energieBen er net wel ff uit geweest maar dat ging met vrij veel moeite. Ben gewoon dood moe geloof ik.
hehehe ja, zo iets.. serietje kijken of zo. En vanavond als nog de hapa's etenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Op de bank met thee en een dekentje, sam aan je voeten en de nieuwe delicious dan maar, t kan gewoon niet anders
Waasdorp?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
hehehe ja, zo iets.. serietje kijken of zo. En vanavond als nog de hapa's etenGister heb ik uit noodzaak een visje gehaald bij de visafslag (heeeeel vervelend
![]()
) en ik was pas om half 8 thuis, dus hebben we alles nog liggen. Meteen gister ook sashimi mee genomen dus dat wordt straks smullen
mmmmm met sesamzaadjes en sojasaus?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:42 schreef DarkElf het volgende:
Lekker vis
wij eten vanavond zo'n mooie tonijnsteak, knalrood en hopelijk zalig
Jawelquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
mmmmm met sesamzaadjes en sojasaus?
of mag je geen sesam?
IJmuiden? Geen idee wat Waasdorp isquote:
En? Hoeveel slachtoffers heb je gemaakt?quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wil ook een visafslag..Ik had al bedacht dat we gewoon een geul gaan graven van hier naar zee zodat we in Wierden ook een afslag kunnen maken
geeft niks toch een sobere kookweek? alleen maar makkelijk en handig en je eet toch gezond?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:48 schreef DarkElf het volgende:
sowieso is t een sobere kookweek. Tis natuurlijk leuk om van alles in te vriezen maar dan moet je het ook wel eens eten. Dus morgen soep en brood (natuurlijk wel zelfgemaakt) uit de vriezer, de dag erop gehaktballetjes met een lekkere tomatensaus uit de vriezer (hoef ik alleen wat zilvervliesrijst bij te koken)...
donderdag weer echt koken geloof ik.
Geenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En? Hoeveel slachtoffers heb je gemaakt?
Nope. Geen promotie tot managerquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:21 schreef flying-dutchman het volgende:
P dus als ik het goed begrijp ben je vandaag gepromoveerd tot mananger
en gelijk veroordeeld tot trein... ik zie daar gewoon een rolmodel in
dat lijkt me gek maar blijkbaar kun je dat aan anders had de baas je deze werkzaamheden niet erbij gegeven.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GeenIk ben heel vriendelijk geweest
Het is alleen heel raar om opeens met je medecollega's een ontwikkelingsplan te moeten bespreken. Zeker als die collega al 25 jaar bij het bedrijf werkt
Nee ik weet het.. toen ik in Haarlem woonde ben ik er in 4,5 jaar ook maar 2x geweest. Maar ben momenteel veel bewuster bezig met voedsel en zo en ik denk dat ik er nu wel vaker heen zou gaan! Hier is gewoon echt maar heel weinig te krijgen in de buurtquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij komen ook niet elke week bij Waasdorp hoor.
Ik heb niet veel keuze he.. en het is prima te eten hoor! Maar weinig variatie vaak en je moet echt geluk hebben dat ze iets bijzonders hebben liggen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:44 schreef golfer het volgende:
Vis koop ik sowieso nooit in het binnenland. Is bijna nooit vers.
Alleen aan de kust en dan zo dicht mogelijk bij een afslag en soms bij een goede Scheveningse, Volendammer of Urker viskraam op de markt.
ik zeg ook niet dat t erg isquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geeft niks toch een sobere kookweek? alleen maar makkelijk en handig en je eet toch gezond?
De visafslag daar bestaat niet meer, die zit nu in Bunschoten en de vissersvloot van Spakenburg is ook al bijna museumstuk geworden. Wat je daar nog wel kunt krijgen is IJsselmeervis en paling.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:02 schreef Anthraxx het volgende:
Spakenburg zit 5km verderop. Daar zullen ze vast nog wel goede vis weten te verkopen.
Bunschoten ligt tegen Spakenburg aanquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:08 schreef golfer het volgende:
[..]
De visafslag daar bestaat niet meer, die zit nu in Bunschoten en de vissersvloot van Spakenburg is ook al bijna museumstuk geworden. Wat je daar nog wel kunt krijgen is IJsselmeervis en paling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat schaft de CUL-pot bij jullie?
Hier:Klinkt goed lein! Zelf koken of uit eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat schaft de CUL-pot bij jullie?
Hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker veel voor op de maandag!
![]()
ik denk dat ik óf sperziebonen eet, óf bloemkool/broccoli
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Zelf makenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:33 schreef DarkElf het volgende:
Klinkt goed lein! Zelf koken of uit eten?
dit dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
We hebben tonijnsteaks gehaald bij de visboer en we maken er een soja/wasabisaus bij en eten er gewokte verse spinazie met uitje, knoflook en geroosterde sesamzaaadjes bij (misschien nog een chilipepertje erdoor)
Is dat met dat vrouwtje wat zo lieflijk zachtjes praat ? (en irritant is dus)quote:
Heb je de youtube muziekjes nog beluisterd Rijst?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:38 schreef rijsttafel het volgende:
Klinkt lekker allemaal!![]()
Ik ga voor een spaghetti met een simpele tomatenspinaziesaus. Geen zin om moeilijk te doen vandaag
ja, die.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Is dat met dat vrouwtje wat zo lieflijk zachtjes praat ? (en irritant is dus)
wil je ook een keer voor mij koken?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:37 schreef golfer het volgende:
Lekker, zowel bij Lein als bij Sunny.
Hier maak ik straks gebakken kalfsoesters met een saus van champignons, ui, knof, bouillon en rode peper met peterselie en tijm.
Daarbij een gemengde jonge veldbladsla met een eigengemaakte dressing.
Natuurlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
wil je ook een keer voor mij koken?
ooh beter Windigo! eet je weer vlees vnv?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:38 schreef Windigo het volgende:
Hoi
Goed nieuws, ik voel me sinds zaterdag niet meer zo gestresst en zelfs weer een beetje vrolijk. Ik betrapte mezelf er net op weer te zingen tijdens de afwas, en da's een goed teken![]()
Ik eet vanavond bami goreng met een heerlijk koud biertje
Eten is ook porno!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind Nigella irritantZe doet zo porno-achtig over haar eten
Ja dat is ook irritantquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind Nigella irritantZe doet zo porno-achtig over haar eten
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:39 schreef SeaOfLove het volgende:
FFT, ik heb nog naar je gezwaaid, hoe was Anvers? Vriendlief en ik hebben het weekend in Mechelen doorgebracht. Wat een waanzinnig leuk stadje
quote:
haha, weet niet of ik gegrild of gestoomd zo lekker ben.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Kom maar een keertje hier eten.
Dan maak ik ook (eten voor) jou klaar.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:00 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Als je een beetje oraal bent ingesteld, wel.
Ik vind haar eng. Volgens mij verandert ze 's nachts in een nimphomane die met haar slagersmes achter jonge jongens aan gaat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja, die.
ik vind haar ook irritant
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind haar eng. Volgens mij verandert ze 's nachts in een nimphomane die met haar slagersmes achter jonge jongens aan gaat.
pas maar op want FF maakt je zo aan het huilenquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:04 schreef DarkElf het volgende:
Ze ziet er lief uit en klinkt heel lief maar 'al' (ja ik overdrijf) Aziatische vrouwen klinken lief, zijn klein en zo maar zijn eigenlijk enorme dictators die je zo aan t huilen maken
Oh. Jammer. Dan maak ik geen kans als ouwe bejaarde meer om eens lekker door een nymfomane achterna gezeten te worden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:02 schreef Tezz het volgende:
Ik vind haar eng. Volgens mij verandert ze 's nachts in een nimphomane die met haar slagersmes achter jonge jongens aan gaat.
En dat ze lekker kan koken is gewoon een dekmantel....quote:
er zijn uitzonderingen natuurlijk, maar vast niet veelquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pas maar op want FF maakt je zo aan het huilen
die handen zijn helemaal niet van haar hoor! is knap gefilmdquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
En dat ze lekker kan koken is gewoon een dekmantel....
ik schrik sowieso best vaak bij de Chinees als ze in hun eigen taal tegen elkaar 'praten'. ze schreeuwen bijna en het klinkt nog best grof ook. maar ze zullen vast niet de hele tijd ruzie maken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
er zijn uitzonderingen natuurlijk, maar vast niet veel
(we waren eens in zo'n grote Aziatische supermarkt in Antwerpen (in de chinese wijk) en daar liepen van die schattige kleine Aziatische vrouwtjes met lieve stemmetjes maar echt binnen no time konden die omslaan en werden ze boos en snauwden ze hun mannen echt enorm af ... (net als de chinese mevrouw bij 'ons' Chinees restaurant, die kan ook van lief naar dicatator omslaan in 2 tellen
Anvers is ook een geweldige stad! Over 2 weken gaan we daar een weekend heen. Wij zijn daar sowieso met enige regelmaatquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zwaaitje terug
![]()
het was heel leuk! ook een mooie stad met een groot centrum!![]()
jij hebt dus ook een heerlijk weekendje gehad! mooi! ben nog niet in Mechelen geweest maar als jij zegt dat het leuk is is het vast zo
Jammer dat we geen ondertitels kunnen zien, haha!quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik schrik sowieso best vaak bij de Chinees als ze in hun eigen taal tegen elkaar 'praten'. ze schreeuwen bijna en het klinkt nog best grof ook. maar ze zullen vast niet de hele tijd ruzie maken.
Je bent toch ook een Hollander? jij eet Hollandser dan de meeste hier in de sc iigquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:11 schreef FutureFairytale het volgende:
oja DE, ik ben geen Aziaatin Antwerpen liepen we langs een Chineze bejaardenopvang en toen grapte ik tegen mn vriendin dat ik over een paar jaar daar zit.
kijkt ze me bijna boos aan en ze zegt: "doe es niet, je bent gewoon Hollands hoor"
zo luxe hoor, jullie zullen wel in de buurt wonen denk. het moet voor mij toch een uitje blijven. heb overigens geen vrij genomen (hoeven nemen)quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Anvers is ook een geweldige stad! Over 2 weken gaan we daar een weekend heen. Wij zijn daar sowieso met enige regelmaatMechelen waren wij ook nog nooit eerder geweest en gaan zeker weer terug
FF is een boerentrien uit de polder.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:13 schreef DarkElf het volgende:
Je bent toch ook een Hollander? jij eet Hollandser dan de meeste hier in de sc iig
thanks ja vind ik ook hoor. ben Hollandser dan de gemiddelde Nederlander denk ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Je bent toch ook een Hollander? jij eet Hollandser dan de meeste hier in de sc iig
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
FF is een boerentrien uit de polder.
wij nederlanders eten over het algemeen vrij veel rauwe vis, haringquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks ja vind ik ook hoor. ben Hollandser dan de gemiddelde Nederlander denk ikbehalve mn spleetogen is er niks Aziatisch aan me. ik hou niet van rauwe vis en des te meer wel van kaas
en heb ook een NL's familie
ooooja haring is de enige rauwe vis die ik lekker vindquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:17 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wij nederlanders eten over het algemeen vrij veel rauwe vis, haring
en hoe meer kaas in een gerecht hoe beter
geef me op alsjeblieft!quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:17 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
binnenkort op tv, boerin zoekt man
Ja, he?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
sashimi![]()
damn wat is dat toch lekker!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, he?![]()
Wat dat betreft zou ik zo maar een Aziaat kunnen zijn.
quote:
Nja, dat is meer een 'vorige leven' dingetje van me.. vandaar dat ik nu hoogtevrees heb; compensatiequote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
sashimi![]()
damn wat is dat toch lekker!
Hollander!quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooooja haring is de enige rauwe vis die ik lekker vindwel met veel uitjes!
*grinnik*quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja, dat is meer een 'vorige leven' dingetje van me.. vandaar dat ik nu hoogtevrees heb; compensatie
Ik ga op een woongroep met jongeren met een licht verstandelijke beperking werkenquote:
owww wat tof!! Spannend én tofquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ga op een woongroep met jongeren met een licht verstandelijke beperking werken
En dan in het speciaal met 1 jongere, vandaag voor het eerst gezien dus
Een soort FOK! dus?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:29 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga op een woongroep met jongeren met een licht verstandelijke beperking werken
Oh wat vervelend!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh beter Windigo! eet je weer vlees vnv?
ik voel me juist laatste tijd minder, precies andersom. ik bouw af met medicijnen en heb bijwerkingen/afkickverschijnselen hierdoor zegt de dokter. drukkend gevoel op keel/borst, onrustig, verdrietig/emotioneel en depri
Zeker spannend omdat ik tot nu toe alleen met 'normale' kinderen heb gewerktquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
owww wat tof!! Spannend én tof
Benieuwd wat je ervan vindt.quote:
Pas op dat je niet te snel afbouwt heh...quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
ik voel me juist laatste tijd minder, precies andersom. ik bouw af met medicijnen en heb bijwerkingen/afkickverschijnselen hierdoor zegt de dokter. drukkend gevoel op keel/borst, onrustig, verdrietig/emotioneel en depri
Heb een aantal positieve verhalen van gehoord. Ik laat mij verrassen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Benieuwd wat je ervan vindt.
Ik hou niet zo van dat all-you-can-eat concept met allerlei regeltjes erbij.
Vriendje woont idd in de buurt, nog geen 3 kwartier met de autoquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo luxe hoor, jullie zullen wel in de buurt wonen denk. het moet voor mij toch een uitje blijven. heb overigens geen vrij genomen (hoeven nemen)vrijdag t/m zondag ben ik toch vrij van kantoor. ik moet toch op een andere manier mn vakantiedagen op zien te maken
interessant! Lijkt me ook leuk, met mensen werkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ik heb afgelopen vakantie in Thailand in een Sushi bar gegeten waar je voor een vaste prijs (net geen 300Baht)quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Benieuwd wat je ervan vindt.
Ik hou niet zo van dat all-you-can-eat concept met allerlei regeltjes erbij.
13 nov kan ! We zijn thuis!quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vriendje woont idd in de buurt, nog geen 3 kwartier met de auto@ Tezz, als ik me verveel kom ik wel even buurten int hoekske. Weekend van 13 nov zijn we btw weer int Belse, alleen nu aan jouw kant. Dus hopelijk op de terugweg naar jou toe! Vriend heb ik al gezegd dat ik die tussenstop wil doen, als het jullie uitkomt natuurlijk
![]()
Nu even teruglezen, ben net thuis eindelijk
Lijkt me helemaal geweldig Saarquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:29 schreef Sarabi het volgende:
Wij wel, want die 'lijst'foto die Tav postte zag je het heul goedquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Wel flauw trouwens, zie net een foto van mezelf van gister waarop je helemaal niet kan zien dat ik 10 kilo ben afgevallen![]()
![]()
Althans, ik zie het niet..
Die vond ik ook beter jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Wij wel, want die 'lijst'foto die Tav postte zag je het heul goed
De vraag is dan: welkequote:Op maandag 11 oktober 2010 17:56 schreef SeaOfLove het volgende:
@TAV en P: Had voor vriendje een single malt gekocht van 12(?) jaar oud gekocht. Viel helemaal in de smaak
Niet zo mopperen jijquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die vond ik ook beter ja
Dat leek tenminste nog ergens op..
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die vond ik ook beter ja
Dat leek tenminste nog ergens op..
ik weet het merk niet meerquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De vraag is dan: welkeSingle Malt is ruim, 12 jaar maakt de keuze al iets minder groot maar nog steeds onmogelijk om te raden
Nou ja, blij dat het in de smaak viel iigquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik weet het merk niet meerik kende het in ieder geval niet.
Haha, heb jij dat ook? Dan voel je je zelf wel heel slank, maar dat zie je je zelf op een foto of in een winkelruit en dan valt de realiteit toch weer even tegenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Juh.. maar ik voel me volgens mij dunner dan ik er uit zie![]()
![]()
Hoe kun je zien dat het mislukt is? Is-ie drooggekookt?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed. Balsamico-reductie is mislukt. Wat had ik gedaan: balsamico azijn met een beetje suiker en wat zout opgezet in een pannetje, en héél zachtjes laten inkoken. Wat ging er mis?
Geen idee? Wat was het resultaat dan?? In welk opzicht was het mislukt?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed. Balsamico-reductie is mislukt. Wat had ik gedaan: balsamico azijn met een beetje suiker en wat zout opgezet in een pannetje, en héél zachtjes laten inkoken. Wat ging er mis?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, heb jij dat ook? Dan voel je je zelf wel heel slank, maar dat zie je je zelf op een foto of in een winkelruit en dan valt de realiteit toch weer even tegen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Volgens Thijs ligt het echt aan de foto, ik kom vaak slecht over op foto's. En ik weet dat hij dat niet zegt om te slijmenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Denk dat dat best mee zal vallen
Hij is mislukt omdat t héél vies smaaktquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Geen idee? Wat was het resultaat dan?? In welk opzicht was het mislukt?
En waarom het zout?
Hahaquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. diep van binnen zit een maatje 38 verstopt, echt waar.. en ze wil er uit!!
Nou ja, 40 is ook goed..
De smaak is echt niet okquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:08 schreef PdeHoog het volgende:
Hoe kun je zien dat het mislukt is? Is-ie drooggekookt?
Nou, kom op met die foto danquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens Thijs ligt het echt aan de foto, ik kom vaak slecht over op foto's. En ik weet dat hij dat niet zegt om te slijmenMaar dan nog...
Ik zou er geen zout door doen nee, balsamico moet zoetig zijn. Verhoudingen weet ik niet, ik kook het gewoon puur wat in. Geen toevoegingen verder..quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij is mislukt omdat t héél vies smaaktBitter, haast. En het zout omdat dat in een receptje van internet stond, moet ik dat dan weglaten? Misschien gaat het beter met de italiaanse balsamico... Welke verhouding moet ik gebruiken ongeveer?
Ja gelukkig wel. Herinnerde me toen ik bij de slijter stond en single malt op een fles zag staan dat hij dat altijd drinkt en niet blendedquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, blij dat het in de smaak viel iig
Daar heb ik helaas ook altijd last van....quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat laatste dus. Dus laat die foto zien, dan kunnen wij ook beamen dat het een hele slechte foto isquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Daar heb ik helaas ook altijd last van....
Maar op die foto die hier van de week stond was je echt superslank dus!
Sowieso is de kans dat je dan iets goeds weggeeft een stuk groterquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Herinnerde me toen ik bij de slijter stond en single malt op een fles zag staan dat hij dat altijd drinkt en niet blended
quote:
klikquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat laatste dus. Dus laat die foto zien, dan kunnen wij ook beamen dat het een hele slechte foto is
heb er dus echt de ballen verstand vanquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sowieso is de kans dat je dan iets goeds weggeeft een stuk groter
Bowmore is ook een single malt ja, en ik vind hem ook lekkerquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb er dus echt de ballen verstand vanMaar heb de afgelopen jaren wel geleerd wat ik lekker vind, weet alleen nooit de merken te onthouden
Behalve Bowmore ofzoiets. Is dat ook een single malt? Beneden in de flat zit hier sinds kort btw een whisky speciaalzaak, zo leuk
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb er dus echt de ballen verstand vanMaar heb de afgelopen jaren wel geleerd wat ik lekker vind, weet alleen nooit de merken te onthouden
Behalve Bowmore ofzoiets. Is dat ook een single malt? Beneden in de flat zit hier sinds kort btw een whisky speciaalzaak, zo leuk
Ja Sun, dat komt door die jas he. Kijk eens naar die band om je middel, die laat toch gewoon een prachtige taille zien?quote:
Ik maak hem als volgt:quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zou er geen zout door doen nee, balsamico moet zoetig zijn. Verhoudingen weet ik niet, ik kook het gewoon puur wat in. Geen toevoegingen verder..
Ik zou voor een leuk eetcafe gaan! Lekker relaxed sfeertje en altijd wel iets op de kaart wat je lekker vindt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:27 schreef flying-dutchman het volgende:
hmmmz als je afspreekt wat te gaan eten is maybe een restaurant kiezen ook wel handig. Nu zit ik alleen te twijfelen indruk maken door een chique tent of simpel houden. Weet dat ze wel graag iedere dag kookt maar volgens mij niet mega internationaal is ingesteld.
Nja vind het nogal tegenvallenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja Sun, dat komt door die jas he. Kijk eens naar die band om je middel, die laat toch gewoon een prachtige taille zien?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zou voor een leuk eetcafe gaan! Lekker relaxed sfeertje en altijd wel iets op de kaart wat je lekker vindt.
Stomme orenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:33 schreef LieLie het volgende:
En verder zit het veel tussen onze oren denk ik![]()
hoeveel kilo is daar al vanaf?quote:
dankjewel dat is wel een goeie ja! heb ik geleerd bij Mensendieck maar was het eigenlijk weer een beetje vergetenquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh wat vervelend!
Ik hoop dat je je gauw beter gaat voelen, als ik wat voor je kan doen moet je het zeggen! Probeer als je veel last hebt van een drukkend gevoel op je keel/borst s'avonds voor het slapen gaan een aantal keer (in ieder geval één minuut) bewust vanuit je buik te ademen. Dat helpt ontspannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |