Nee niks helaas, ik heb er weer zin inquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ja helaas.... morgen weer werken
Hey wat leuk, ben je ergens te zien/horen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:00 schreef rijsttafel het volgende:
ZondagLekker liedjes schrijven op de gitaar
Leuke stad.quote:
hihi, daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:02 schreef Bluezz het volgende:
Oh ik zie net dat het heel koud wordt vannacht, dat betekent morgen voor het eerst mijn gloedjenieuwe winterjas aan
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen mijn eerste "management"-activiteiten uitvoeren![]()
Spannend
Die Steer loopt gewoon op facebook te klagen over dat-ie zoveel spullen heeft
Ik heb ook een zomerjasje of mijn nieuwe winterjas. En ik moet al heel vroeg weg, dus dan is het te koud voor het zomerjasje!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb de keus tussen een fleecevest en die jas.
Voor het vest is het nu echt te koud 's morgens![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
Spannend
Nou...manager ben ik nog lang nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]Is ie al uitgepakt denk je?
Enneh, suc6 alvast morgen, Meneer de Manager![]()
D'r is ook geen plek overquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga met je mee, LieLie virtueel dan he
Ach...ik ben groot...ik pas wel in het middenquote:
Ja bizar is dat van dat slecht slapen op zondag! Dat heb ik dus ook ! Net of je dan nog niet helemaal bent afgekicked van het weekend of zo....quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:14 schreef LieLie het volgende:
Ik moest maar eens gaan slapen
Ik slaap zo slecht op zondagavond! Terwijl ik maandagochtend zo vroeg moet
ik wou dat ik ook zo kon doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee niks helaas, ik heb er weer zin in
ik vind het nu al koud! heb raam op een kiertje zoals altijd maar voel best koude lucht nuquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:02 schreef Bluezz het volgende:
Oh ik zie net dat het heel koud wordt vannacht, dat betekent morgen voor het eerst mijn gloedjenieuwe winterjas aan
oee idd spannend P.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
Spannend
Masterchef was er op! Volgens mij was iedereen aan het kijken....quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
zijn jullie vingers allemaal vastgevroren ofzo?
voel me zo alleen
Ja, hier in mijn huisquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey wat leuk, ben je ergens te zien/horen?
M'n vingers zijn aan het gitarenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
zijn jullie vingers allemaal vastgevroren ofzo?
voel me zo alleen
Heavy shit wat jullie spelenquote:
Dribbel_ zat ook in die band en die post hier regelmatig.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:58 schreef Anthraxx het volgende:
Heb jij in het verleden een ander fok account gehad? De bandnaam komt mij net iets te bekend voor.
Op de gitaar speel ik country / pop muziek meestal. Niet zo hard dus.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heavy shit wat jullie spelen
Wij hebben net Penoza gezien, nu een pauzetje en dan nog ff mastercheffen en dan naar bed naar bed zei eehhh
Oe een country fanquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Op de gitaar speel ik country / pop muziek meestal. Niet zo hard dus.
'quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:15 schreef borisz het volgende:Net bij het Oog. Een Belgische. Mevrouw Tienen uit Tienen. Trouwen om 10.10.10 10:10
Neil Youngquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe een country fan! Wie is je favoriete zanger(es)?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:15 schreef borisz het volgende:Net bij het Oog. Een Belgische. Mevrouw Tienen uit Tienen. Trouwen om 10.10.10 10:10
Hmm ja. Eigenlijk wel. Maar mijn hoofd is hartstikke blanco op het moment. Zal morgen eens door mijn cd collectie lopen!quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Neil Young
Ik luister niet zo gek vaak country, dus ik ken ook eigenlijk niet zo heel veel.
Heb je nog tips misschien?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:15 schreef borisz het volgende:
Net bij het Oog. Een Belgische. Mevrouw Tienen uit Tienen. Trouwen om 10.10.10 10:10
Helpquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:28 schreef Tezz het volgende:
Oh en natuurlijk mijn favoriete zanger EVER:
Of misschien te lang uitgeslapen op zondagochtend waardoor je 's avonds niet op tijd in slaap komt?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:19 schreef Tezz het volgende:
Ja bizar is dat van dat slecht slapen op zondag! Dat heb ik dus ook ! Net of je dan nog niet helemaal bent afgekicked van het weekend of zo....
Zal ze eens een keer luisterenquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:26 schreef Tezz het volgende:
Hier Rijst, alvast een paar die ik nog onder de knop had zitten bij youtube
Nee niets gepostquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@ Rijst heb je al hier gepost? Ikke net wel![]()
Post hier jouw creaties! (Muziek, zang etc.)
Wat ben je nog laat wakker/al vroeg wakker!quote:
Volgens mij is hier niemand kok van beroepquote:Op maandag 11 oktober 2010 05:54 schreef kitao het volgende:
Cul SC , is dat voor koks en koksmaatjes ?
goeiemorgen trouwens.
![]()
ah , en dan zit er zeker net als in dat programma 'wie is de kok' een prof verstopt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 06:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is hier niemand kok van beroepAlleen amateurs
Sushi moet je sowieso niet bakkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 06:09 schreef kitao het volgende:
[..]
ah , en dan zit er zeker net als in dat programma 'wie is de kok' een prof verstopt.
mooi, bak maar even een sushi voor mij , die mis ik nog in mijn repertoire.
Er zijn al jarenlang allerlei genen bekend die het krijgen van overgewicht een stuk makkelijker maken. Maar de media doen elke keer weer of het een nieuwe doorbraak isquote:Op maandag 11 oktober 2010 06:47 schreef Windigo het volgende:
'Gewichtsgenen' zorgen voor extra kilo's
Het is nu eindelijk bewezen. Bedankt Pa & Familie
Heeee...die gasten heb ik een aantal jaar geleden nog een keer gefotografeerdquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, hier in mijn huis![]()
Ik kan niet zingen, dus ik doe het voor de lol zonder op te nemen
Hier ben ik wel te horen op drums (en wat vlagen "zang"), maar dat is iets anders:
als ik zo naar je av kijk ben jij ook al geschubd ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 06:50 schreef Isabeau het volgende:
Hier moet wel iest gebakken worden hoor!
[ afbeelding ]
Remakequote:Op maandag 11 oktober 2010 00:06 schreef flying-dutchman het volgende:
truste allemaal
nog even Nikita kijken (de nieuwe zonder Peta)
Nou ja dit schijnt het grootste onderzoek ooit geweest te zijn met meer dan een kwart miljoen respondenten, daarom postte ik het. Ik weet inderdaad ook wel dat er een stapel bewijs ligt dat gewicht ook erfelijk is etc, maar ja inderdaad de media doen graag alsof het allemaal ''nieuw'' is want toegeven dat te dik zijn misschien niet alléén aan je eetgedrag ligt is natuurlijk niet leukquote:Op maandag 11 oktober 2010 06:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn al jarenlang allerlei genen bekend die het krijgen van overgewicht een stuk makkelijker maken. Maar de media doen elke keer weer of het een nieuwe doorbraak is
Ja da's waar, lekkerquote:Op maandag 11 oktober 2010 06:50 schreef Isabeau het volgende:
Hier moet wel iest gebakken worden hoor!
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:02 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaal btwIk ben in een soort van jubelstemming
De weegschaal komt al een aantal dagen onder de 137 uit
Tofquote:Op maandag 11 oktober 2010 07:02 schreef Aure het volgende:
GoedemorgenIk ga zo een weekje met school naar duitsland
Thnxquote:
Jaquote:
Thx!quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:28 schreef Windigo het volgende:
[..]
@Tezz: http://cmgtcontent.ahold.(...)6004_001_coupon2.pdf
Nog een week gratis pizza's!
Help als in: wat een stem??quote:
had ik net ook last van, maar de honger overwon uiteindelijk tochquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:06 schreef FutureFairytale het volgende:
en.. weer aan het werk
kon vanochtend moeilijk mn bed uit komenlag zo lekker, had wel tot nu willen blijven liggen.
maar nu gaat het wel weer.
tis best druk nu al
P wou deze op je gezichtboek plaatsen maar je hebt niet geacceptquote:Op maandag 11 oktober 2010 07:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEn vroeg is het zeker
Nu snel opschieten want ik moet nog een dagje met de trein
Ik hebn ooit een aanvraag gezien van jou?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:17 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
P wou deze op je gezichtboek plaatsen maar je hebt niet geaccept
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hebn ooit een aanvraag gezien van jou?
Ik moet ook echt even 2 truien/vesten erbij, kom tot de ontdekking dat ik maar 1 trui heb die past en verder alleen maar korte mouwen dingen... vorige winter was ik nog een ander maatjequote:
dat kan zeker ja. ik ging vanochtend naar buiten in mn trui en het leek net winterquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:02 schreef Bluezz het volgende:
Ola, alweer uuuren drukjes aan het werk![]()
De winterjas is warm en de kekke halve handschoentjes zijn de puntjes op de i
ik heb nieuwe pumps (voor te dansen) en een tussenjas. moet 2 nieuwe broeken want voor de winter heb ik er maar 1quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moet ook echt even 2 truien/vesten erbij, kom tot de ontdekking dat ik maar 1 trui heb die past en verder alleen maar korte mouwen dingen... vorige winter was ik nog een ander maatje
ja zeker, heb me goed vermaakt. was plezantquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:29 schreef DarkElf het volgende:
Je hebt een leuk weekend gehad in Antwerpen las ik FF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |